Αποστολέας Θέμα: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης  (Αναγνώστηκε 12530 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« στις: Απρίλιος 02, 2011, 14:33 »
Εχω ενα jimny του 2003 M13 και αλλαξα μοτερ τοποθετοντας το M15. Ξερει κανεις τι παιζει με την πιεση της βενζινης. Που μπορω να βρω σε τι πιεση δουλευει ο M13A και σε τι ο M15AA (μεταβλητου χρονισμου???)

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 02, 2011, 15:44 »
Καταρχάς έχεις κάποιο θέμα κ ρωτάς? ή εγκυκλοπαιδικά? Με την αλλαγή του μοτέρ, έχεις κρατήσει τον δικό σου εγκέφαλο κ καπάκι??? μπεκιέρα?

Με τους Μ κινητήρες δεν έχω ασχοληθεί... θα σου πω 2 πραγματάκια όμως που ίσως σε βοηθήσουν...

1ο: Σημασία έχει η αντλία βενζίνης. Αν δηλ το 1.5 φοράει πιο δυνατή αντλία, θα πρέπει να αλλάξεις. Με γύρω στα 130 ευρά αγοράζεις κορυφαία αντλία που κάνει και για μέχρι 180 άλογα. Δες κ εδώ: http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,4779.msg75450.html#msg75450

2ο: Εφόσον έχεις κάνει την μετατροπή, πάρε κ έναν ρυθμιστή πίεσης (κόστος γύρω στα 30 ευρά) βάλτο πάνω, κ δες αν η αντλία που έχεις τώρα μπορεί να κρατάει σταθερή την πίεση κ με φορτία. Για τις δοκιμές, βάλε πιο μακρύ σωλήνα για να έχεις τον ρυθμιστή πρόχειρα μέσα στο αυτοκίνητο.

3ο: Τα μπουζί θα σου πουν γρήγορα κ πρόχειρα αν το μείγμα σου είναι φτωχό ή πλούσιο. Για πιο σίγουρα κ αναλυτικά αποτελέσματα, θα πας σε μάστορα που έχει αναλυτή καυσαερίων.

4ο: Αν θες να το ψάξεις πάρα πολύ, θα πάρεις οργανάκι που βιδώνει μαζί με τον λ, κ θα βλέπεις ανά πάσα στιγμή τι παίζει με τα μίγματα...

Ξαναρωτάω, έχεις κάποιο θέμα, ή υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά? Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από όλα αυτά, ή δεν τα έχω γράψει καλά, πες μου να μιλήσουμε κ στο τηλ. Έφαγα το ίδιο πακέτο 1.5 χρόνο πριν...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 10, 2011, 21:00 »
αλλαξα ολοκληρο το μοτερ αλλα κρατησα την παλια μπεκιερα, γιατι το 13αρι εχει τον ρυθμιστη πανω στην μπεκιερα, ενω το 15άρι καπου αλλου που δεν ξερω που. ισως στην αντλια. Η suzuki λεει οτι είναΙ μια χαρα και ετσι. Αυριο θα το παω στην σουζουκι μηπως μου βαλουν τον εγκεφαλο το 1500, πραγμα που δεν εχω καταφερει μεχρι σημερα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 10, 2011, 21:07 »
Άγγελε κάτι δεν καταλαβαίνω...

Εισαγωγή έχεις από το 1.3? Καπάκι? Πλεξούδα έχεις αλλάξει?

Γνώμη μου, ή κρατάς εισαγωγή, μπεκιέρα, μπεκς, κ καπάκι από το 1.3 κ τελείωσες

ή

εισαγωγή, μπεκιέρα, μπεκς, καπάκι, πλεξούδα κ εγκέφαλο από 1.5 κ τότε ίσως θα πρέπει να ψαχτείς για την αντλία βενζίνης κ αφού βάλεις εξωτερικό δικό σου ρυθμιστή πίεσης...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 12, 2011, 07:57 »
Εχεις δικιο. Μπερδευτικα.

απο τον μ15 εχω βαλει
1. ολοκληρη την βασικη μηχανη μαζι με καπακι.

απο τον μ13 εχω κρατησει
1.εισαγωγη
2.μπεκιερα
3.μπεκ
4.πλεξουδα
5. εγκεφαλο

η πλεξουδα του μ15 ειναι κοντη γιατη η μηχανη ειναι τοποθετημενη αλλιως.

τωρα δουλευει, αλλα δεν δουλευει σωστα. χθες το ξανακοιταγα με τον εγκεφαλο του μ15 μαζι με το ιμομπιλαιζερ και το κλειδι του μ15, και δεν αναβει το λαμπακι του ιμο. Κατι πρεπει να παιζει εκει. Γυριζει αλλα δεν παιρνει μπροστα. Σημερα παει σουζουκι.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 12, 2011, 12:13 »
Δηλ. πας με την πλεξούδα του 1.3 να κουμπώσεις το 1.5?

Κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρχει κάποια διαφορά στα pins από την μεριά του εγκεφάλου...

Αλλά άντε κ κατάφερες να το κάνεις να δουλέψει, πιστεύεις ότι θα δουλέψει σωστά με την εισαγωγή του 1.3?

Για να κάνεις σωστή δουλειά, βγάζεις εισαγωγή 1.3 κ βάζεις 1.5, πας σε έναν ηλεκτρολόγο να σου βάλει την πλεξούδα από το 1.5 (παντρεύοντας την όπου χρειάζεται με την 1.3) κ τον εγκέφαλο 1.5.

Επιπλέον, θα πρέπει να φροντίσεις κ για την εξαγωγή (αν δεν το έχεις κάνει ήδη).
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 12, 2011, 13:04 »
οι πεταλουδες και στα δυο είναι ιδιες. εξαγωγη την εχω αλλαξει. τα φις του εγκεφαλου ειναι τα ιδια, και όσο τα εχω συγκρινει στα βιβλια ειναι το ιδιο. οι φισες εχουν κωδικους πχ η P16 εχει επανω της συνδεσμολογια συγκεκριμενη ανεξαρτητα απο το αυτοκινητο που ανοικει. κατα 99% πιστευω ειναι το immo. δεν μου αναβει το λαμπακι του στο καντραν στην τελευταια θεση του κλειδιου που αναβαν όλα(πριν την μιζα)

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 12, 2011, 13:11 »
οι πεταλουδες και στα δυο είναι ιδιες. εξαγωγη την εχω αλλαξει. τα φις του εγκεφαλου ειναι τα ιδια, και όσο τα εχω συγκρινει στα βιβλια ειναι το ιδιο. οι φισες εχουν κωδικους πχ η P16 εχει επανω της συνδεσμολογια συγκεκριμενη ανεξαρτητα απο το αυτοκινητο που ανοικει. κατα 99% πιστευω ειναι το immo. δεν μου αναβει το λαμπακι του στο καντραν στην τελευταια θεση του κλειδιου που αναβαν όλα(πριν την μιζα)

Η υπόλοιπη εισαγωγή όμως? Μπεκς? Τέσπα, λύσε το πρόβλημα με τον εγκέφαλο εφόσον πιστεύεις ότι είναι από το ιμο, κ τα υπόλοιπα είναι εύκολα...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 13, 2011, 17:49 »
   Τελικά τι έγινέ;

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 14, 2011, 17:01 »
Στο έχω πει και στο παρελθόν, αντιμετωπίζεις από λάθος σκοπιά το θέμα. Το 1.5 απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να δουλέψει με τον εγκέφαλο και τα περιφερειακά του 1.3, ήτοι μπεκ, πλεξούδα κλπ. Στην καλύτερη θα υπολειτουργεί, στη χειρότερη θα στεγνώσει και θα σπάσει κάποια στιγμή.

Όπως πολύ σωστά είπε o verse, θέλει πάντρεμα η πλεξούδα σου με τον εγκέφαλο του 1.5, δηλαδή μάστορα ηλεκτρολόγο και κοπτική - ραπτική. Και φυσικά δε σου δουλεύει το imo του 1.5, αφού προσπαθείς υποθέτω να το βάλεις μπροστά με τον κωδικό του 1.3 στο κλειδί. Ο κάθε εγκέφαλος έχει δικό του κλειδί μέσα και δικό του κωδικό imo.

Δεν τα λέω στον αέρα, έχω το πρώτο Jimny που φόρεσε κινητήρα από Ignis Sport, όταν όλοι κοροϊδευαν και έλεγαν ότι δε γίνεται, και δεν υπάρχει περίπτωση και λοιπά και λοιπά.

Ελπίζω να βρεις άκρη, γιατί σε βλέπω κάτι μήνες και παιδεύεσαι και είναι κρίμα να μην χαίρεσαι το όχημά σου.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 20, 2011, 16:06 »
Και η ιστορια συνεχιζεται. Το πηγα σε ηλεκτρολογο της suzuki. Του πηγα όλα τα ηλεκτρικα απο το ignis. (ΚΛΕΙΔΙΑ-ΙΜΟΜΠΙΛΑΙΖΕΡ-ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΜΗΧΑΝΗΣ-ΕΓΚΕΦΑΛΟ) και μετα απο προσπαθεια δεκα ημερων μου ειπε οτι δεν μπορει να τους παντρεψει, γιατι εχει προβλημα με την πλεξουδα του ταμπλο, και μου ειπε να του βρω όλα τα παραπανω απο ενα jimny vvt, και θα το φτιαξει... Τι να πω.... ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 20, 2011, 16:27 »
Τι σχέση έχει η πλεξούδα του ταμπλό??? που μένεις? μπας κ σε συστήσω σε κάποιον άλλον...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 20, 2011, 17:06 »
Για να μην παρεξηγηθώ, θέλει πάντρεμα για να δουλέψει το στροφόμετρο κυρίως... θεωρητικά αυτό είναι το εύκολο μέρος του παντρέματος...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος blacklimit

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Άντρας
  • ORESTIADA EVROS
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 21, 2011, 08:47 »
καλημερα και απο εμενα φιλε


εφοσον εχεις την κυριως πλεξουδα που αντιμετωπιζει προβλημα και δεν μπορει να τα παντρεψει??

η πλεξουδα του jimny ειναι μια δεν εχει αλλη το ταμπλο και αλλη το υπολοιπο αμαξι.Ενα μερος βγαινει απο αριστερα επανω απο το συμπλεκτη ενα μερος βγαινει δεξια και πανω απο τα ποδια του συνοδηγου και ενα μικρο κομματι φευγει για τα ηλεκτρικα πισω αλλα ολα μαζι καταληγουν σε 2 φυσακια χοντρα και μπαινουν στον εγκεφαλο
οι φυσες μπορει να ταιριαζουν αλλα αν κατσεις και λυσεις την πλεξουδα θα δεις οτι αλλου πηγαινει καποιο συγκεκριμενο καλωδιο π.χ. το ασπρο-κοκκινο και αλλου πηγαινει στην αλλη πλεξουδα

αυτο το λεω γιατι το αντιμετωπισα οταν αλλαζα μοτερ στο δικο μου και ειδα οτι ενω τα φυσακια απο το κατραν και στη παλια πλεξουδα του jimny και στου vitara που θα εβαζα ηταν ιδια οταν τα συνδεσα στο κατραν του jimny δεν δουλευε τιποτα αλλα ουτε και μπροστα επερνε

για αυτο αν παρατηρησεις οσοι αλλαζουν μοτερ τα αλλαζουν ολα απο το κατραν μεχρι και οτι αλλο φανταστεις

πιστευω πως εφοσον τα εχεις ολα κομπλε καλητερα θα ειναι να ξηλωσεις ολο το ηλεκτρικο κυκλωμα και να βαλεις την πλεξουδα απο το 1.5 για να μην εχεις αυτα τα κοψε ραψε σε τοσο μεγαλο βαθμο

τωρα απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις
drink on bed!!!

drive on road!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη μοτερ και πιεση βενζινης
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 21, 2011, 11:58 »
Δεν βρίσκω λόγο να ξηλώσει όλη την ηλεκτρική εγκατάσταση... Να βρει ποιο καλώδιο είναι ποιο (workshop manual) κ να κάνει τις απαραίτητες γεφυρώσεις...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems