Πάμε από την αρχή....
Το τρίξιμο σίγουρα ήταν από το ζόρι, αλλά αν δεν έπαιζες κ με το χειρόφρενο εκείνη την ώρα, μάλλον από τους δίσκους μπροστά ήταν... Δεν έχει κ πολύ σημασία... μετά από την λάσπη, καλό πλύσιμο στην ρόδα, να καθαρίσουν δισκόπλακες κ ταμπούρα (όσο γίνετε) κ να μην μείνουν υπολείμματα από λάσπες στην μέσα μεριά των ζαντών κ χαλάει την ζυγοστάθμιση. Αν βέβαια σου ξανακάνει τον θόρυβο, θα πρέπει να το κοιτάξεις... η κατανομή του φρένου στον πίσω άξονα είναι μικρή για να ακούς τόσο έντονα θορύβους...
Να "σπάσουν τα φρένα" δεν παίζει...(αν έχεις ανησυχία, τσέκαρε ότι τα υγρά των φρένων είναι οκ)
Το να βάλεις πίσω δίσκους, πρώτον δεν είναι απαραίτητο αν δεν έχεις κάνει μετατροπές... δεύτερον δεν χρειάζεται άξονα... το έχει κάνει μέλος (ή μέλη), θα βρεις σχετικό πόστ, δεν ξέρω λεπτομέρειες της μετατροπής.
Αν τρέμει το τιμόνι στο φρένο, στραβές δισκόπλακες, αν τρέμει γενικά ζυγοστάθμιση. σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει οι ζάντες σου να είναι καθαρές από λάσπες, πέτρες κτλ, κ καλό θα ήταν πριν μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις δισκόπλακες (εκτός εγγύησης εννοώ) να βεβαιωθείς ότι το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο - ζυγοσταθμισμένο κ αν μετά στα ξανακάνει ότι σου κάνει, προχωράς σε ενέργειες.
Σε απότομες κατηφόρες, πολύ σωστά αναφέρθηκε κοντά πρώτη μόνο, κ αν το χειρόφρενο είναι σωστά ρυθμισμένο, μια σκάλα τραβηγμένη για να "κάτσει" κ λίγο ο πισινός του αυτοκινήτου (μεγάλη προσοχή να μην μπλοκάρουν οι τροχοί σε αυτή την σκάλα που το τραβάμε)
Σε κάθε περίπτωση, απέφευγε να πηγαίνεις μόνος σου... σε μια βραδινή με τα παιδιά, κ αν δεν ντρέπεσαι να ρωτάς (δηλ, κατηφόρα μπροστά, παίδες τι κάνω για να την κατέβω???) θα μάθεις πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεσαι, κ σίγουρα με μεγαλύτερη ασφάλεια....