Αποστολέας Θέμα: Φρένα και Jimny  (Αναγνώστηκε 19297 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 26, 2006, 16:44 »
Μετά απο αρκετό ψάξιμο και προσεκτικό μέτρημα προσπαθώ να ταιριάξω δαγκάνες και αεριζόμενες δισκόπλακες απο Vitara 1.6 16V G16BB '95 - '00.
Δισκόπλακες : Jimny  Diam. 290mm, Thickn. 10mm, Hub 195mm Απλές
                   Vitara  Diam. 288mm, Thickn. 17mm, Hub 193mm Αεριζόμενες
Υπάρχει μια ελάχιστη διαφορά στην ολική διάμετρο αλλά και στην πλύμνη που βιδώνουν τα μπουλόνια(Hub). Πειραματίζομαι με  μια μεταχειρισμένη δαγκάνα ώστε να δώ αν βιδώνει στην βάση της original δαγκάνας ή χρειάζεται πατέντα στον τόρνο.
Οι δισκόπλακες του Grand Vitara είναι 310mm,22mm,195mm θέλουν οπωσδήποτε 16άρες,αντάπτορα στις βάσεις και τρόχισμα στις δαγκάνες. Επίσης οι ρόδες θα "εξέχουν" εφόσον οι δισκόπλακες έχουν αρκετά μεγαλύτερο πλάτος. Ως μετατροπή έχει πολύ ηψηλό κόστος.


Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος sirros

  • Jimny
  • Μηνύματα: 184
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 26, 2006, 17:13 »
Έχεις σκεφτεί να αλλάξεις το σεβρό , θα κάνεις πολύ καλλίτερη δουλειά σε συνδυασμό με ένα καλύτερο τακάκι .
SS power

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 26, 2006, 22:19 »
Έχεις σκεφτεί να αλλάξεις το σεβρό , θα κάνεις πολύ καλλίτερη δουλειά σε συνδυασμό με ένα καλύτερο τακάκι .

Εχεις δίκιο Κώστα, θα έχεις πολύ καλύτερο φρένο αλλά δεν θα μπορείς να αποφύγεις τις υψηλές θερμοκρασίες. Το τακάκι και το σέρβο είναι η αμεσότητα αλλά τα αεριζόμενα δίνουν και διάρκεια χωρίς υπερθέρμανση...τα φρένα μας είναι μάλλον απαράδεκτα στις υψηλές ταχύτητες 0_21
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 26, 2006, 22:34 »
Μιας που εμφανίστηκε το σύμπτωμα στραβώματος δισκόπλακας(παίζει το τιμόνι κατά το φρενάρισμα) σκέφτομαι να κάνω κάποιες συγκεκριμένες αλλαγές στα φρένα.
Κατ΄αρχή θα γίνει χάραγμα και τρύπημα στους δίσκους(είχε δοκιμαστεί σε άλλο τουτού -E40- ΜΕ ΘΕΑΜΑΤΙΚ? αποτελέσματα, μιας και φρενάριζε και καλύτερα και είχε για περισσότερο χρόνο φρένα μαις και οι δίσκοι δεν ζεστενόντουσαν τόσο πολύ).
Ισως γίνει αλλαγή και στα τακάκια(με προτεινόμενα τα ferodo-θα ήθελα και την γνώμη σας...), τοποθέτηση σωληνακια υψηλής πίεσης, και ίσως αλλαγή στα υγρά φρένων....
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 27, 2006, 00:59 »
Τη λύση του Μιχάλη, με δίσκους αεριζόμενους από vitara την έχει δει ο μηχανικός μου σε κάποιο jimny.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 27, 2006, 09:43 »
Τη λύση του Μιχάλη, με δίσκους αεριζόμενους από vitara την έχει δει ο μηχανικός μου σε κάποιο jimny.

Μπορείς να τον ρωτήσεις Κώστα αν ξέρει τι γίνεται με τις δαγκάνες  ???
Respect a man's car and he will respect you

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 27, 2006, 18:14 »
Τη λύση του Μιχάλη, με δίσκους αεριζόμενους από vitara την έχει δει ο μηχανικός μου σε κάποιο jimny.

Μπορείς να τον ρωτήσεις Κώστα αν ξέρει τι γίνεται με τις δαγκάνες  ???
Θα τον δώ το βράδυ, θα ρωτήσω.

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 24, 2006, 21:32 »
Παιδες εχω τρελο τρεμουλο στο φρεναρισμα σε σημειο να κατανταει εκνευριστικο!Χτυπιεται ολο το αμαξι! t4

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 24, 2006, 23:21 »
Παιδες εχω τρελο τρεμουλο στο φρεναρισμα σε σημειο να κατανταει εκνευριστικο!Χτυπιεται ολο το αμαξι! t4

Εσύ τα ξέρεις καλύτερα από όλους μας.
α.Ζυγοστάθμηση
β.Ευθυγράμιση
γ. αν συνεχίζει αλλαγή δισκόπλακων. Τις στράβωσες στα ποταμάκια και τις λιμνούλες που το βάζεις. Πάρε και εσύ μια βάρκα καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 25, 2006, 04:26 »
Παράθεση
Πάρε και εσύ μια βάρκα καλύτερα.
ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?????????????????????????????????????????????????? bhe bhe bhe
Μάλλον 16αρες χρειάζεταιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι  ή τα 215/80  roc2 roc2
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 25, 2006, 12:35 »
Βασίλη μάλον στραβές δισκόλπακες είναι, στην περίπτωση ζυγοστάθμισης -ευθυγράμισης θα είχες τράβηγμα.
Σ ου παίζει το τιμόνι δεξιά αριστερά και στα πόσα χιλιόμετρα??
Πάνω απο 60??
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 25, 2006, 14:22 »
Εχω το στανταρ(μικρο εως ελαχιστο) τρεμουλο σε καποια χλμ περιπου 60-70!
Το αμαξι δεν τραβαει αριστερα ή δεξια σε οσα χλμ και να εχω!
Δεν εχω ρυθμιση τον κατανεμητη φρενων και μαλλον χρειαζομαι τακακια πισω! t4
Στο εντονο φρεναρισμα δεν κρατας το τιμονι απο το τρεμουλο! ???

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 25, 2006, 14:24 »
Πολυ ωραια!!!  Και εσυ παλι τι το κρατας?  Αστο να παει να χαθει...  lol lol lol ha ha ha
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 25, 2006, 14:56 »
Εχω το στανταρ(μικρο εως ελαχιστο) τρεμουλο σε καποια χλμ περιπου 60-70!
Το αμαξι δεν τραβαει αριστερα ή δεξια σε οσα χλμ και να εχω!
Δεν εχω ρυθμιση τον κατανεμητη φρενων και μαλλον χρειαζομαι τακακια πισω! t4
Στο εντονο φρεναρισμα δεν κρατας το τιμονι απο το τρεμουλο! ???

Bασίλη το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ..σε έντονο φρενάρισμα, ας πηγένω και με 100, μόλις το κοντέρ δείξει 70 και μέχρι να κατέβει στα 60 το τιμόνι κάνει πάρτυ....αφήνω φρένο και κατεβάζω...μετά τα 60 και πρός τα κάτω όλα οκ...
Θα πλανίσω τους δίσκους μάλον...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 25, 2006, 14:59 »
ironman το ιδιο ακριβώς συμβαίνει και με το δικό μου, με 13.000 χλμ. εώς τώρα.... bhe
Mountains, seas, somewere in between...