Η καύση οποιουδήποτε υδρογονάνθρακα έχει σαν προϊόν νερό, διοξείδιο του άνθρακα (η μονοξείδιο η ατελής κάυση) + κάποια άλλα παράγωγα.
Λόγω θερμοκρασίας καύσης, το νερό βγαίνει σε μορφή ατμού. Οταν το αυτοκίνητο (και η εξάτμηση) είναι κρύα, ο υδρατμός υγροποιείται, και βλέπετε τα σταγωνίδια. Οταν ζεσταθεί καλά η εξάτμηση, δεν υγροποιείται τίποτα, και φεύγουν όλα.
Αν πηγαίνετε μέχρι το περίπτερο, και γυρνάτε, δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί, και μένει το νερό μέσα. Αν το κάνετε συχνά, μένει αρκετό νερό μέσα στην εξάτμηση, σκουριάζει και στο τέλος τρυπάει.