Αποστολέας Θέμα: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...  (Αναγνώστηκε 33484 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #45 στις: Ιούνιος 07, 2006, 15:21 »
Αντώνη στο site έχει μεταλλικούς πίσω κώνους & τις δέστρες. Είναι ίδιοι με τους τεφλόν? δηλ. αν τους βάλω θα ψηλώσει πίσω?

Εχω και μια ιδέα να φτιάξουμε bump stops απο τεφλόν. Τα μπροστινά θα βιδωθούν στην κάτω βάση των ελατηρίων μέσα στα ελατήρια ενώ τα πίσω πάνω στον άξονα δίπλα στα ελατήρια εκεί που βρίσκουν τα λαστιχένια bump stops.Μπορεί ο Ανδρέας να φτιάξει κάτι τέτοιο?
Μιχάλη οι κώνοι από τεφλόν είναι συμπαγείς, ενώ οι μεταλλικοί όχι, κατά τ' άλλα κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά, θα ψηλώσει πίσω περίπου 1 εκ. (τόσο είναι ο πάτος τους νομίζω).
Για τα bump stop από τεφλόν, σίγουρα ο Αντρέας θα μπορέσει να τα σχεδιάσει και κατ' επέκταση να τα φτιάξει (συνεργάζεται με μηχανουργείο), απλά θα χρειαστεί να μετρήσει πρώτα στο αυτοκίνητο, αν βρεις χρόνο πήγαινε από κει να το συζητήσετε.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #46 στις: Ιούνιος 09, 2006, 09:20 »
Σύντροφοι, έκτακτο ανακοινωθέν:
Η μπροστινή βάση (προέκταση) της πανάρ βρίσκει στη ζαμφόρ (χτυπάει κατά τη συμπίεση του εμπρός αριστερού τροχού), το ανακάλυψα χτες που τοποθέτησα καινούργια ζαμφόρ (ευχαριστώ Κώστα ;))...
Όπως καταλαβαίνετε κατά πάσα πιθανότητα η "πατέντα" μάλλον δούλευε, απλά υπέθετα ότι ο θόρυβος που έκανε ήταν από το σημείο του πύρου ενώ έβρισκε τελικά η αντιστρεπτική στη βάση της πανάρ, οπότε θα επανέλθω σύντομα με νέα από τη ζαμφόρ (on-off). Η ουσία είναι ότι μπροστά αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να τροποποιήσω τη βάση της πανάρ ή να τη φτιάξω ρυθμιζόμενη, άντε να δούμε... ;D ;D ;D ;D
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #47 στις: Ιούνιος 09, 2006, 10:45 »
Σύντροφοι, έκτακτο ανακοινωθέν:
Η μπροστινή βάση (προέκταση) της πανάρ βρίσκει στη ζαμφόρ (χτυπάει κατά τη συμπίεση του εμπρός αριστερού τροχού), το ανακάλυψα χτες που τοποθέτησα καινούργια ζαμφόρ (ευχαριστώ Κώστα ;))...
Όπως καταλαβαίνετε κατά πάσα πιθανότητα η "πατέντα" μάλλον δούλευε, απλά υπέθετα ότι ο θόρυβος που έκανε ήταν από το σημείο του πύρου ενώ έβρισκε τελικά η αντιστρεπτική στη βάση της πανάρ, οπότε θα επανέλθω σύντομα με νέα από τη ζαμφόρ (on-off). Η ουσία είναι ότι μπροστά αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να τροποποιήσω τη βάση της πανάρ ή να τη φτιάξω ρυθμιζόμενη, άντε να δούμε... ;D ;D ;D ;D


Αντώνη αν θέλεις μπορώ να σου δώσω για δοκιμές την παλιά μπροστινή μου Πανάρ. Την έχω φτιάξει στον τόρνο.Πολύ καλή δουλειά. Είναι ρυμθιζόμενη σε μήκος όπως η APIO κάνει και για σήκωμα μέχρι και +13cm. Θα καταργήσεις την προέκταση Πανάρ που έχεις και όλα ΟΚ δεν θα βρίσκει πουθενα.
Τώρα έχω τις DGTuning αλλά και οι προηγούμενες είναι εξίσου καλές απλά είχα πάρει όλο το κιτ ανάρτησης.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 09, 2006, 11:04 »
Μιχάλη ευχαριστώ πολύ ειλικρινά για την προσφορά σου, αν δε βάλω της DGTuning θα σε ειδοποιήσω να συνεννοηθούμε... ;) ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #49 στις: Ιούνιος 12, 2006, 17:34 »
Την Παρασκευή μπήκε μπροστά η πανάρ της DGTuning (η καινούργια με το ball-joint στο ένα άκρο) και τελείωσε το θέμα, μένει να ξαναδώ το θέμα της αντιστρεπτικής... ;D ;D
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος blackjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 58
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 01:38 »
Γειά σου φίλε Metalaxe...!
Πολύ ενδιαφέρουσα η μετατροπή τής αντιστρεπτικής σέ on/off.
¶ν μπορείς να γράψεις τα υλικά πού χρησιμοποίησες γιά τη
κατασκευή της & καί παρατηρήσεις σου για τη λειτουργία της.

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 01:43 »
Σύντροφοι, έκτακτο ανακοινωθέν:
Η μπροστινή βάση (προέκταση) της πανάρ βρίσκει στη ζαμφόρ (χτυπάει κατά τη συμπίεση του εμπρός αριστερού τροχού), το ανακάλυψα χτες που τοποθέτησα καινούργια ζαμφόρ (ευχαριστώ Κώστα ;))...
Όπως καταλαβαίνετε κατά πάσα πιθανότητα η "πατέντα" μάλλον δούλευε, απλά υπέθετα ότι ο θόρυβος που έκανε ήταν από το σημείο του πύρου ενώ έβρισκε τελικά η αντιστρεπτική στη βάση της πανάρ, οπότε θα επανέλθω σύντομα με νέα από τη ζαμφόρ (on-off). Η ουσία είναι ότι μπροστά αναγκαστικά πλέον θα πρέπει να τροποποιήσω τη βάση της πανάρ ή να τη φτιάξω ρυθμιζόμενη, άντε να δούμε... ;D ;D ;D ;D

bhe

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 09:06 »
Γειά σου φίλε Metalaxe...!
Πολύ ενδιαφέρουσα η μετατροπή τής αντιστρεπτικής σέ on/off.
¶ν μπορείς να γράψεις τα υλικά πού χρησιμοποίησες γιά τη
κατασκευή της & καί παρατηρήσεις σου για τη λειτουργία της.
Όταν νόμιζα ότι έφταιγε η αντιστρεπτική για το θόρυβο, την ξαναέφτιαξα από την αρχή με μεταλλικό δαχτυλίδι μέσα και εξωτερικό γρασσαδόρο απ' έξω αλλά κάπου ξέφυγε λίγο (περίπου 1 χιλιστό) η τρύπα στη ζαμφόρ με την τρύπα του κέλυφους οπότε έπρεπε να ξανακολληθεί το κέλυφος για να έρθει στα ίσια. Την πατέντα την έφτιαξε ο Αντρέας (www.xmc.gr) οπότε σ' αυτόν θα πρέπει να αποτανθείς αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες για υλικά κλπ. Επειδή αυτό τον καιρό έχει αρκετή δουλειά δεν έχει προλάβει ακόμα να τη φτιάξει, όταν τη βάλω πάνω θα ενημερώσω... ;) ;) ;) ;)

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος blackjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 58
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 13:16 »
Σ΄ευχαριστώ πολύ φίλε :)
Θά περιμένω νεώτερα από της εντυπώσεις σου όταν τη βάλεις
γιά τη λειτουργιά της.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 14, 2006, 14:26 »
Χτες τοποθετήθηκε τελικά η αντιστρεπτική με την πατέντα on-off, στο δρόμο είναι απολύτως αθόρυβη και δε χτυπάει καθόλου σε ανωμαλίες του δρόμου, είναι σα να έχεις τη μαμίσια yah yah yah
Εκτός δρόμου που την τεστάρισα σήμερα είναι επίσης αθόρυβη (σε 2 σημεία μόνο ακούστηκε λίγο χωρίς να ενοχλεί) και δουλεύει καταπληκτικά. Μόνη ένσταση η δυσκολία του να βγει και να μπει ο πύρος αλλά μάλλον φταίει το υλικό κατασκευής (σίδερο) γιατί έκανε πατούρα στις δύο άκρες και μάλλον αυτό το σφήνωνε, ενημερώθηκε ο Αντρέας (Ξανθός) και θα φτιάξει πύρο από ατσάλι οπότε λογικά δε θα υπάρχει πρόβλημα...
Επίσης τοποθετήθηκαν αποστάτες τροχών H&R προκειμένου να μεγαλώσει το μετατρόχιο (τώρα βρίσκουν τα λάστιχα στις άκρες του θόλου και μάλλον θέλουν λίγο φάγωμα). Επίσης θέλω να πω ότι ύστερα από 4 ευθυγραμμίσεις μέσα σε 5 μήνες, μόλις σήμερα έφτιαξε το τιμόνι στον "ΚΡΙΚΩΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ" πίσω από τα ΚΤΕΛ στον Κηφισό (ο οποίος κάνει και ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο) και μάλιστα με 20 ? αντί για 30 που μου έπαιρνε ο άλλος ο άσχετος στα Βριλλήσια >:( >:( >:( >:(
Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες της αντιστρεπτικής...
 

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2006, 14:30 από Metalaxe »
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 14, 2006, 15:37 »
Αντώνη συγχαρητήρια και για την περιγραφή αλλά και τις φωτο. Είναι πολύ χρήσιμο όχι μόνο για τα νεότερα μέλη αλλά και για εμάς τους "παλιούς" να γνωρίζουμε καινούργιες και δοκιμασμένες λύσεις απο έμπειρα άτομα _thank>
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 14, 2006, 20:52 »
Αντώνη μπράβο βρε φίλε....

Πολύ καλός σχεδιασμός, και πολύ καλό φινίρισμα..
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 14, 2006, 21:46 »
.. πολύ καλό φινίρισμα..
Τυφλα να εχει ο Βελγος  ha ha lol lol.
Μπραβο προεδρα! ;)

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 15, 2006, 14:55 »
Ευχαριστώ ρε παιδιά, ήταν ο καημός μου αυτή η πατέντα από εποχής Niva, έψαχνα κάποιον να το κάνει και δεν έβρισκα, να 'ναι καλά ο Αντρέας, μιλάμε για 10+ πόντους διαδρομή στον εμπρός άξονα για πλάκα... j12 j12 j12
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 16, 2006, 19:11 »
Τον τελευταίο καιρό είχα έντονα φαινόμενα πλεύσης του αμαξώματος παρόλες τις ευθυγραμμίσεις που έκανα, τη ρυθμιζόμενη πανάρ μπροστά, την αλλαγή των ελατηρίων κλπ, σε μια επίσκεψή μου στον Τσούκα σήμερα και ενώ εξηγούσα το πρόβλημά μου στον Θοδωρή (Βρεττός), μου λέει "είναι το drop pitman arm" (είχα βάλει της Calmini με 2,5" drop).
Σε 1 ώρα είχα ξαναβάλει το μαμίσιο και μετά την απαραίτητα ευθυγράμμιση (αηδία έχω καταντήσει) επιτέλους το πρόβλημα εξαφανίστηκε και είχα τιμόνι ξανά... j12 j12 j12 roc2 roc2 roc2 a105
Βέβαια κανείς ακόμα δεν έχει βρει γιατί η ανάρτησή μου τερματίζει πολύ νωρίς παρά τα μακρύτερα αμορτισέρ, θεωρητικά πίσω θα είχα διαδρομή 37-38 εκ. και σταματάω στα 26 εκ. >:( >:( >:( >:( >:( #@% #@% #@% agr1 agr1 agr1 u10 u10 u10 u10

B.R.A.T. President
www.brat.gr