Φτιάχνω καινούργιο θέμα, πάνω στην πρόσφατη συζήτηση για τις "νέου τύπου" αλυσίδες:
δυστηχως ασχημα τα νεα!!
μιλησα με 2-3 ατομα που τις φορεσανε φετος 1η φορα σε μια προσφατη βολτα στα χιονια και μου ειπαν ολοι οτι δεν δουλευουν στο χιονι!!!(τοτε που δουλευουν )
εχει την ταση ο τροχος να σκαβει το χιονι με αποτελεσμα να καθεται το αμαξι...!!δεν ειναι οπως τις κλασικες αλυσιδες που καλυπτει ολο το λαστιχο με αλυσιδα..
οσοι ειχαν τις κλασικες δεν αντιμετωπισαν προβλημα.
παντως απογοητευτηκα γιατι μου ειχαν κανει καλη εντυπωση..αλλα η θεωρια απεχει πολυ απο την πραξη
οποτε για μενα να μην γινει καμια παραγγελια σε αυτου του ειδους τις αλυσιδες.ισως να ειναι για καθαρο παγο αλλα τι να το κανεις??
ζητω συγνωμη παντως για την αναφορα που εκανα παραπανω αλλα πιστευω οτι το σωσαμε...εστω και τελευταια στιγμη...Χωρίς να είμαι ειδικός, κοιτώντας την φωτό που είχε παρατεθεί στο άλλο ποστ, ένοιωσα ότι ο αριθμός των "κλασμάτων αλυσίδας"
ανά τροχό (τρεις στην συγκεκριμένη περίπτωση), ήταν μικρός. Γι΄αυτό τον λόγο
ίσως να μήν "δουλεύουν" σωστά, για τις συνθήκε
ς που θέλουμε. Μήπως θα μπορούσαν να δοκιμαστούν εκ νέου, με περισσότερα "κλάσματα" (προτείνω έξι/τροχό), ώστε η τελική εμφάνιση του τροχού να πλησιάζει με αυτήν που έχουμε συνηθίσει με τις συμβατικές αλυσίδες και τότε να τσεκάρουμε αν πραγματικά το σύστημα δουλεύει ή όχι.
Σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος, θα μπορούσαμε να πειραματιστούμε με σταδιακή ελάττωση του αριθμού των "κλασμάτων", μέχρι εκείνου του άριστου σημείου, όπου και η δουλειά γίνεται και ο αριθμός των "κλασμάτων" έχει μειωθεί κάπως.
Ποιά η γνώμη σας?
?