Αποστολέας Θέμα: Coupling bar rear damper Jimny  (Αναγνώστηκε 7743 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jim_alexop

  • Jimny
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Άντρας
  • www.alexopoulos.info
    • navigate business solutions
Coupling bar rear damper Jimny
« στις: Ιανουάριος 29, 2011, 14:39 »
Σκέφτομαι να τοποθετήσω αυτό το εξάρτημα για να αλλάξω τη θέση των πίσω αμορτισέρ,πρώτον για να μην βρίσκουν τα rancho rs9000xl στη γέφυρα επειδή έχουν χοντρή μπουκάλα και δεύτερον μήπως κερδίσω λίγο άρθρωση???Ο αναρτησιολόγος μας τι γνώμη έχει??? t4 t4

http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=63_86&products_id=1424

Αποσυνδεδεμένος constantinos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 19
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 03:49 »
Ωραίο φαίνεται,  αλλά κάτι λέει για μετατροπή στη σωλήνα της εξάτμισης. Καλύτερα να στύλε ένα μειλ να σου εξηγήσουν καλύτερα στα αγγλικά.

Αποσυνδεδεμένος jim_alexop

  • Jimny
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Άντρας
  • www.alexopoulos.info
    • navigate business solutions
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 12:15 »
Ωραίο φαίνεται,  αλλά κάτι λέει για μετατροπή στη σωλήνα της εξάτμισης. Καλύτερα να στύλε ένα μειλ να σου εξηγήσουν καλύτερα στα αγγλικά.

έκανα μετάφραση στο google από ιταλικά στα αγγλικά  (από ιταλικά στα ελληνικά δεν βγάζει νόημα) και το διάβασα για την μετατροπή στην εξάτμιση,αύτο είναι το λιγότερο,αν θα δουλέψει η ανάρτηση καλύτερα με νοιάζει.

Η μετάφραση:

With this coupling bar you can install and run different shocks increased without necessarily having to shim over the buffer limit of the bridge.
 With 3 settings, you can quickly guess the location suitable to your attitude, combining a series of springs long run, that will allow more travel to earn Twist.
 Recall that changing the anchor position, changes the leverage ratio, so the holes inside softens the hydraulic response of the shock.
 Compression will be softer and travel will be less restrained.
 Warning:
 A second model Jimny in your possession, to install this accessory you will need to slightly modify the position of the rear exhaust pipe before it enters the muffler.
 Supplied complete with nuts and Alu thickness necessary for the proper assembly.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 16:05 »
Σκέφτομαι να τοποθετήσω αυτό το εξάρτημα για να αλλάξω τη θέση των πίσω αμορτισέρ,πρώτον για να μην βρίσκουν τα rancho rs9000xl στη γέφυρα επειδή έχουν χοντρή μπουκάλα και δεύτερον μήπως κερδίσω λίγο άρθρωση???Ο αναρτησιολόγος μας τι γνώμη έχει??? t4 t4

http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=63_86&products_id=1424
Ο "αναρτησιολόγος" δε λέει τίποτα γιατί δεν το έχει δει ποτέ από κοντά, ως εκ τούτου δε θέλει να πάρει κανέναν στο λαιμό του... ;D ;D :D :D :D
Καλύτερα ρώτα το Χρήστο (Majestix) που έχει τα συγκεκριμένα αμορτισέρ, έχει αλλάξει κι αυτός τη θέση των πίσω αμορτισέρ. Πάντως, α) νομίζω ότι τα Rancho 9000 είναι πιο χοντρά από αυτά του Ιταλού οπότε μπορεί να βρίσκει πάλι στη γέφυρα (εγώ για παράδειγμα την έχω στραβώσει λίγο με κάβουρα) και β) τερματίζουν τώρα τα αμορτισέρ στο άνοιγμα ? αν όχι τότε δε νομίζω να κερδίσεις διαδρομή αλλά πάλι δεν είμαι και σίγουρος γιατί δεν το έχω δει από κοντά...
Πιο χρήσιμη θα είναι η γνώμη του Χρήστου πάντως, θα μας πει μόλις το δει... ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος jim_alexop

  • Jimny
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Άντρας
  • www.alexopoulos.info
    • navigate business solutions
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 16:21 »
Τα αμορτισέρ θα δουλεύουν μετά πιο λοξά,αυτό έχει κάποιες συνέπειες???Πάντως από ότι είδα ο zanfi δεν συμπεριλαμβάνει στα ολοκληρωμένα κιτ που έχει με τα δικά του αμορτισέρ.Το δίνει για να τοποθετηθούν αμορτισέρ με πιο χοντρή μπουκάλα.Ο Χρήστος νομίζω ότι έχει τροποποιήσει μόνο τις κάτω βάσεις.Και εγώ έχω στραβώσει λίγο τη γέφυρα με κάβουρα αλλά παρόλα αυτά στα στραμπουλήγματα γλύφει λίγο τη μπουκάλα.

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 18:19 »
Αυτη την αλλαγη εχουν κανει οι περισσοτεροι που τρεχουν σε τροφυ κ τραιαλ.

πχ, θεολογης,τζιρινης,μουρατιδης κ.α.

Κερδιζεις σε αρθρωση αλλα δεν ξερω τι επιπτωσεις εχει στην καθημερινη μετακινηση η το ταξιδι.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 30, 2011, 19:56 »
αλλαζεις την γωνια του αμορτισερ.αυτο το κανεις οταν βαλεις αρκετα μακρια αμορτισερ(π.χ.75cm ανοιχτα).λογω του οτι στην υπαρχουσα θεση(μαμισια) θα ειναι σχεδον κλειστα και με το παραμικρο βυθισμα θα σου τερματιζουν.

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 31, 2011, 08:34 »
panosd  καλα τα λες ,οντως κερδιζει σε αρθρωση και flex , αλλα στο δρομο το πισω μερος γινεται πιο μαλακο , με μεγαλυτερες κλισεις στις στροφες .

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 31, 2011, 09:02 »
Σαφώς και μπορείς να έχεις μεγαλύτερες διαδρομές όταν τα βάλεις πιο λοξά αλλά αυτό προϋποθέτει ότι με την "κανονική" τοποθέτηση έχεις φτάσει στα όρια του αμορτισέρ (στο άνοιγμα κυρίως), αλλιώς δεν έχει νόημα (δηλαδή όταν θέλεις να βάλεις μεγαλύτερα αμορτισέρ).
Επίσης για τη λειτουργία, παίζει ρόλο τι αμορτισέρ έχεις, με monotube αζώτου δεν έχεις πρόβλημα σε όποια γωνία και να τα βάλεις, αν είναι emulsion (πχ σαν τα δικά μου Fox) τότε δε δουλεύουν σωστά σε μεγάλη γωνία...
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος jim_alexop

  • Jimny
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Άντρας
  • www.alexopoulos.info
    • navigate business solutions
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 31, 2011, 16:03 »
Πάντως δεν έχω πάρει όλη τη διαδρομή από τα αμορτισέρ που έχω βάλει, η διαφορά ανοιχτό από κλειστό είναι 36+εκατοστά και σε άρθρωση έχω πάρει 32εκ.Δεν ξέρω τη φταίει, μπορεί οι προσθήκες ελατηρίων που σίγουρα χάνω σε συμπίεση.Αν χρησιμοποιήσω δηλαδή τα ήδη υπάρχοντα αμορτισέρ θα μεγαλώση η άρθρωση,το αμορτισέρ μου έιναι 56,20εκ ανοιχτό και και 20εκ συμπιεσμένο???Πάντως αν μαλακώσουν τα αμορτισέρ είναι καλοδεχούμενο γιατί είναι ρυθμιζόμενα και τα δουλέυω σχεδόν πάντα στην πιο μαλακή σκάλα επειδή είναι λίγο σκληρά για το jimny αφού αυτο τον κωδικό η Rancho το δίνει για wragler YJ 2-3 inch lift.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 31, 2011, 19:33 »
1. Μπορεί να φταίνε και τα σινεμπλοκ των μπράτσων σου...   ;)

2. Εμένα δεν δουλέυουν υπο κλίση αλλα ειναι σχεδον κάθετα μεταξύ μαμά βάσεων και του κέντρο του αξονα... πράγμα που δεν είναι θεωρητικά σωστό... αλλά λόγω ρύθμισης δεν υπάρχει πρόβλημα...



Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 31, 2011, 19:45 »
Πάντως δεν έχω πάρει όλη τη διαδρομή από τα αμορτισέρ που έχω βάλει, η διαφορά ανοιχτό από κλειστό είναι 36+εκατοστά και σε άρθρωση έχω πάρει 32εκ.Δεν ξέρω τη φταίει, μπορεί οι προσθήκες ελατηρίων που σίγουρα χάνω σε συμπίεση.Αν χρησιμοποιήσω δηλαδή τα ήδη υπάρχοντα αμορτισέρ θα μεγαλώση η άρθρωση,το αμορτισέρ μου έιναι 56,20εκ ανοιχτό και και 20εκ συμπιεσμένο???Πάντως αν μαλακώσουν τα αμορτισέρ είναι καλοδεχούμενο γιατί είναι ρυθμιζόμενα και τα δουλέυω σχεδόν πάντα στην πιο μαλακή σκάλα επειδή είναι λίγο σκληρά για το jimny αφού αυτο τον κωδικό η Rancho το δίνει για wragler YJ 2-3 inch lift.
Η διαδρομή του αμορτισέρ δεν έχει ανάλογη σχέση με τη διαδρομή του άξονα, δηλαδή αν τα αμορτισέρ σου έχουν 36,2 εκ διαδρομή, ο πίσω άξονας μπορεί να έχει αρκετά λιγότερο έως αρκετά περισσότερο.
Για να δεις αν κερδίσεις σε διαδρομή, μέτρα το αμορτισέρ σε πλήρη έκταση του άξονα, αν έχει τερματίσει (δηλαδή αν είναι 56,2 εκατοστά), τότε μπορεί να κερδίσεις διαδρομή αν το βάλεις λοξά, αν όμως το αμορτισέρ είναι λιγότερο από 56,2 εκατοστά μάλλον δε θα κερδίσεις τίποτα.
Το ίδιο ισχύει και για τη συμπίεση, αν κατά τη μέγιστη συμπίεση του άξονα το αντίστοιχο αμορτισέρ είναι τέρμα κλειστό, τότε πιθανώς να κερδίσεις διαδρομή με λοξή τοποθέτηση, αν όχι τότε μάλλον δεν κερδίζεις τίποτα.
Βασικά έχε υπόψη ότι κανονικά το αμορτισέρ δεν πρέπει να τερματίζει, ούτε στο άνοιγμα, ούτε στο κλείσιμο γιατί υπάρχει μεγάλη περίπτωση να καταστραφεί σε συνεχόμενα ή δυνατά τερματίσματα... ;)   
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος V.Tsoukas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 7
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 31, 2011, 20:12 »
Πάντως δεν έχω πάρει όλη τη διαδρομή από τα αμορτισέρ που έχω βάλει, η διαφορά ανοιχτό από κλειστό είναι 36+εκατοστά και σε άρθρωση έχω πάρει 32εκ.Δεν ξέρω τη φταίει, μπορεί οι προσθήκες ελατηρίων που σίγουρα χάνω σε συμπίεση.Αν χρησιμοποιήσω δηλαδή τα ήδη υπάρχοντα αμορτισέρ θα μεγαλώση η άρθρωση,το αμορτισέρ μου έιναι 56,20εκ ανοιχτό και και 20εκ συμπιεσμένο???Πάντως αν μαλακώσουν τα αμορτισέρ είναι καλοδεχούμενο γιατί είναι ρυθμιζόμενα και τα δουλέυω σχεδόν πάντα στην πιο μαλακή σκάλα επειδή είναι λίγο σκληρά για το jimny αφού αυτο τον κωδικό η Rancho το δίνει για wragler YJ 2-3 inch lift.

Απέφυγέ το , θα έχεις αστάθεια στο δρόμο και πολύ μεγαλύτερες κλίσεις του αμαξώματος στο εκτός δρόμου λόγω του οτι μεταφέρεις προς το κέντρο την επάνω έδραση . Το ζητούμενο για να έχετε πιο σταθερή ανάρτηση είναι να βγάζετε την έδραση των αμορτισέρ όσο πιο έξω γίνεται όχι το αντίθετο .
Τέλος στα περισσότερα 4χ4 τα αμορτισέρ είναι που σταματάνε τους άξονες στο άνοιγμα  , γενικά δεν έχουν πρόβλημα στο άνοιγμα αλλά στο βίαιο κλείσιμο που τα σπάει .
Ελπίζω να βοήθησα...

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 23, 2012, 11:34 »
Εδώ και 3 εβδομάδες τοποθέτησα τo coupling bar στο jimny μου. Πράγματι δίνει μεγαλύτερη απόσταση του αμορτισέρ από τη γέφυρα, αλλά λόγω αλλαγής θέσης του αμορτισέρ αυτό πλέον βρίσκεται έξω από τη καμπύλη που της έχει κάνει ο κατασκευαστής, οπότε πάλι χρειάστηκε να στραβωθεί λίγο.
Η τοποθέτησή της απαίτησε την αλλαγή της διαδρομής του σωλήνα εξάτμησης, αλλά και τρόχισμα του coupling bar σε κάποια σημεία για να χωρέσει (italian design bhe bhe bhe).
Από τη μέχρι τώρα χρήση μόνο θετικά μπορώ να τη χαρακτηρήσω.
Επιτέλους πλέον η πίσω ανάρτηση άρχισε να δουλεύει, αφού τα Monroe D4441 στην παραμικρή ανωμαλία πριν εκτόξευαν το πίσω μέρος στο διάστημα.
Στο δρόμο ΔΕΝ υπάρχει καμμία αστάθεια, ούτε κλίσεις (δεν ξέρω τι θα γίνει με πιο μαλακά αμορτισέρ).
Επιπλέον τώρα τα αμορτισέρ είναι κατά 6 εκ. μικρότερα από το μέγιστο άνοιγμα που δίνουν τα μπράτσα, οπότε μας βλέπω και για αμορτισέρ περί τα 60 εκ.
 
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: Coupling bar rear damper Jimny
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 23, 2012, 13:33 »
 _thank> _11370> ωραιος αντε καλοριζικα, τελικα το θεμα αναρτηση jimny ειναι ανεξαντλητο  a105
Give Love, Feel Better! !!!