Αποστολέας Θέμα: Στροφή σε diesel  (Αναγνώστηκε 11043 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Στροφή σε diesel
« στις: Ιανουάριος 04, 2011, 17:17 »
Καλησπέρα
Βρήκα μια ευκαιρία από έναν φίλο που εισάγει ανταλλακτικά ιαπωνίας και φυσικα βρήκα έναν κινητήρα 1.5 ddis με 11.000χλμ πραγματικα και κατασκευης του 2008 σε τιμή κελεπούρι.
Αυτό που δεν ξέρω είναι έκτος της αντλίας καυσίμου που πρέπει να αλλαχτεί, τι άλλο προβλέπεται και είναι απαραίτητο να αλλαχτεί ώστε να κάνω το jimny μου πετρελαιοκίνητο???
Ευχαριστώ
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 18:27 »
Να σου πω μερικά πράγματα που θα πρέπει να τσεκάρεις...

1) Βάσεις μηχανής. Να δεις αν είναι στο ίδιο σημείο, αν έχουν τις ίδιες διαστάσεις

2) Μέγεθος κινητήρα. Να δεις αν προεξέχει κάποιο εξάρτημα περισσότερο από ότι στο άλλο μοτέρ. Κυρίως από την μεριά του καθρέπτη του αυτοκινήτου.

3) Σασμάν. Να μάθεις (γιατί για να δεις, είναι λίγο δύσκολο) αν κουμπώνει όπως είναι το μοτέρ στο σασμάν. Αν δεν κουμπώνει μάλλον θα χρειαστεί να κάνεις custom πλακάκι για να βιδώσει

4) Ηλεκτρολογικά. Δεδομένου ότι το μοτέρ έχει όλα του τα ηλεκτρικά (αισθητήρες, βαλβίδες, πλεξούδα κ εγκέφαλο), θα χρειαστείς ηλεκτρολόγο (εκτός αν έχεις διάθεση κ λίγες γνώσεις να το παιδέψεις μόνος σου) για να συνδέσει το μοτέρ, κ να γεφυρώσει κάποια πράγματα από την παλιά πλεξούδα στην καινούρια.

5) Γραμμή καυσίμου (τρόμπα, αν υπάρχει κάποια υδατοπαγίδα που βάζουν συνήθως στα diesel, κ να μάθεις αν τα σωληνάκια του diesel έχουν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με αυτά της βενζίνης


Αυτά μου έρχονται τώρα... Το βασικό είναι να βεβαιωθείς πως το μοτέρ έχει όλα του τα εξαρτήματα κ κυρίως αισθητήρες, βαλβίδες, πλεξούδα κ εγκέφαλο!!!!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 19:02 »
Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα....

Ενημέρωσε  αν προχωρήσεις... αλλιώς αν δεν τον θές τον κινητήρα κάνε μου pm με μερικά στοιχεία και τιμή....

Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 00:28 »
Τον κινητηρα θα τον βάλω κατα 99% απλα θέλω τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει σιγουρα πράγματα.Στο περίπου ξερω κ εγω τι θέλει.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 01:38 »
ρωτα πρωτα αν μπορεις να κανεις απο βενζινα σε ντηζελ  ( για το υπουργειο μιλω )

Αποσυνδεδεμένος minoas1212

  • Jimny
  • Μηνύματα: 186
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 02:18 »
φιλε πουλα το και αγορασε ενα DIESEL .......δεν συμφερη να το κανεις μετατροπη
 τα σασμαν σε ολα τα diesel εχουν αλλες σχεσης
δεν ξερω τα διαφορικα στο jimny
θελεις ηλεκρολογο
και αμα το ψαξεις θα βρεις ενα σωρο αλλες  λεπτομεριες που μονο αμα εχεις το καταλογο με τα ανταλακτικα του αυτοκiνητου....
αλλα επειδη υπαρχουν παρα πολυ ξερολες μην ακους κανενα μονο πολυ ερευνα....

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 10:13 »
φιλε πουλα το και αγορασε ενα DIESEL .......δεν συμφερη να το κανεις μετατροπη
 τα σασμαν σε ολα τα diesel εχουν αλλες σχεσης
δεν ξερω τα διαφορικα στο jimny
θελεις ηλεκρολογο
και αμα το ψαξεις θα βρεις ενα σωρο αλλες  λεπτομεριες που μονο αμα εχεις το καταλογο με τα ανταλακτικα του αυτοκiνητου....
αλλα επειδη υπαρχουν παρα πολυ ξερολες μην ακους κανενα μονο πολυ ερευνα....

Αυτό μου είχαν πει και εμένα... :(
Εγώ συζητάω για diesel - αυτόματο....
Λεπτομέρειες δεν ξέρω αλλά ο μηχανικός μου δεν το απέκλεισε και μου είπε ότι όταν κάνουμε την μετατροπή θα πρέπει να το ψάξουμε να πάρουμε πακέτο, μηχανή, κιβώτιο, εγκέφαλο κ.α. που ούτε θυμάμαι......
Εγώ το μόνο που θέλω να κρατήσω είναι το transfer...

Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 11:06 »
βάλε diesel χωρίς δεύτερη σκέψη.Απλά πρέπει να αλάξεις λίγο το καπό γιατί ο κινήρας ντίζελ έχει ένα ματσούκι που δεν χωράει στα συμβατικά καπό.Για αυτό και τα ντιζελοκίνητα τζίμνι έχουν τον αεραγωγό( που είναι κλειστός  ha )
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 12:11 »
Να το πουλησω δεν υπαρχει περιπτωση...αν θελει πολλες μετατροπες τοτε θα βαλω ενα "λουκανικο" 20 λιτρων υγραεριο στο κατω μερος του αυτοκινητου για να μην χασω και το πορτ-παγκαζ και τελος.
Το μοτερ παντως που βρηκα συνοδευεται απο σασμαν-εγκεφαλο-πλεξουδες.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 13:24 »
Αν τα έχεις όλα, θα μπει τότε... Μόνο κάποιος που το έχει ξανακάνει μπορεί να σου πει ακριβώς τι θα χρειαστείς... Στην πορεία θα βρεις θέματα που θα λύνονται εύκολα κ σχετικά ανέξοδα... Τα σημαντικά είναι αυτά που σου έγραψα...(συν το καπό που είπε ο φίλος)...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Drimon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
  • www.talanta.gr
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 14:41 »
Να σου πω μερικά πράγματα που θα πρέπει να τσεκάρεις...

1) Βάσεις μηχανής. Να δεις αν είναι στο ίδιο σημείο, αν έχουν τις ίδιες διαστάσεις

2) Μέγεθος κινητήρα. Να δεις αν προεξέχει κάποιο εξάρτημα περισσότερο από ότι στο άλλο μοτέρ. Κυρίως από την μεριά του καθρέπτη του αυτοκινήτου.

3) Σασμάν. Να μάθεις (γιατί για να δεις, είναι λίγο δύσκολο) αν κουμπώνει όπως είναι το μοτέρ στο σασμάν. Αν δεν κουμπώνει μάλλον θα χρειαστεί να κάνεις custom πλακάκι για να βιδώσει

4) Ηλεκτρολογικά. Δεδομένου ότι το μοτέρ έχει όλα του τα ηλεκτρικά (αισθητήρες, βαλβίδες, πλεξούδα κ εγκέφαλο), θα χρειαστείς ηλεκτρολόγο (εκτός αν έχεις διάθεση κ λίγες γνώσεις να το παιδέψεις μόνος σου) για να συνδέσει το μοτέρ, κ να γεφυρώσει κάποια πράγματα από την παλιά πλεξούδα στην καινούρια.

5) Γραμμή καυσίμου (τρόμπα, αν υπάρχει κάποια υδατοπαγίδα που βάζουν συνήθως στα diesel, κ να μάθεις αν τα σωληνάκια του diesel έχουν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με αυτά της βενζίνης


Αυτά μου έρχονται τώρα... Το βασικό είναι να βεβαιωθείς πως το μοτέρ έχει όλα του τα εξαρτήματα κ κυρίως αισθητήρες, βαλβίδες, πλεξούδα κ εγκέφαλο!!!!
+
6) Αλλαγή καντράν γιατί διαφέρουν τα στροφόμετρα.
Άσε που αν το κάνεις αυτό θα είσαι και παράνομος. Δεν γυρίζει η άδεια από βενζίνα σε πετρέλαιο, μόνο το αντίθετο με πολύ καλά ψαγμένα άτομα. ;)

Κάποτε είχα κι εγώ αυτή την ανησυχία και την έψαξα καλά την υπόθεση, η όλη κίνηση έχει κι άλλα αρνητικά, ανεβαίνεις κατηγορία στα τέλη κυκλοφορίας. >:(

Θοδωρής

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 16:34 »
Το θέμα με την άδεια λύνεται στη διεύθυνση συγκοινωνιών μεσα σε 3 ωρες κιόλας, το ρώτησα.
Το καντράν δεν χρειάζεται να αλλαχτει αφού αλλάζουμε τον εγκέφαλο και όλες τις πλεξούδες.
Για το καπό δεν ξέρω αν χρειάζεται αυτό με τον αεραγωγο ή απλά το βγάζουν έτσι επειδή τα diesel  απαιτούν περισσότερη ροη αέρα.Εννοείτε δηάδή οτι δε θα χωράει να κλείσει το καπό που εχω τώρα??
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος tom_tsa

  • Jimny
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 17:13 »
turbo δεν ειναι ο κινητηρας?

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 17:24 »
Ναι τούρμπο είναι.ο αεραγωγός είναι κλειστό και δεν μπαίνει αέρας.Ο λόγος που υπάρχει είναι γιατι το ματσούκι που μπαίνει το λάδι προεξέχει κάπως με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητος ο αεραγωγός γιατί παρέχει πρόσθετο χώρο.Το λέω γιατί έχω DDIS.
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 19:31 »
...μαλιστα ::) ::). μπορει ομως αν αλλάξουμε τις βάσεις του μοτερ να κατέβει λίγο πιο κάτω. ;)
Nobody is perfect...except the captain!!!!