Να σου πω μερικά πράγματα που θα πρέπει να τσεκάρεις...
1) Βάσεις μηχανής. Να δεις αν είναι στο ίδιο σημείο, αν έχουν τις ίδιες διαστάσεις
2) Μέγεθος κινητήρα. Να δεις αν προεξέχει κάποιο εξάρτημα περισσότερο από ότι στο άλλο μοτέρ. Κυρίως από την μεριά του καθρέπτη του αυτοκινήτου.
3) Σασμάν. Να μάθεις (γιατί για να δεις, είναι λίγο δύσκολο) αν κουμπώνει όπως είναι το μοτέρ στο σασμάν. Αν δεν κουμπώνει μάλλον θα χρειαστεί να κάνεις custom πλακάκι για να βιδώσει
4) Ηλεκτρολογικά. Δεδομένου ότι το μοτέρ έχει όλα του τα ηλεκτρικά (αισθητήρες, βαλβίδες, πλεξούδα κ εγκέφαλο), θα χρειαστείς ηλεκτρολόγο (εκτός αν έχεις διάθεση κ λίγες γνώσεις να το παιδέψεις μόνος σου) για να συνδέσει το μοτέρ, κ να γεφυρώσει κάποια πράγματα από την παλιά πλεξούδα στην καινούρια.
5) Γραμμή καυσίμου (τρόμπα, αν υπάρχει κάποια υδατοπαγίδα που βάζουν συνήθως στα diesel, κ να μάθεις αν τα σωληνάκια του diesel έχουν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με αυτά της βενζίνης
Αυτά μου έρχονται τώρα... Το βασικό είναι να βεβαιωθείς πως το μοτέρ έχει όλα του τα εξαρτήματα κ κυρίως αισθητήρες, βαλβίδες, πλεξούδα κ εγκέφαλο!!!!