Αποστολέας Θέμα: 24 Ώρες Off Road 2011  (Αναγνώστηκε 25702 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 12, 2011, 13:27 »
Μην ξεχάσετε την συνάντησή μας σήμερα το απόγευμα στη Δροσιά, Αργοναυτών 13 στις 19:00.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 13, 2011, 12:46 »


Δελτίο Πληροφοριών Νο2
Όποιος συμμετέχων πιστεύει ότι τα καύσιμα στο ντεπόζιτό του δεν αρκούν για τις τρεις μεγάλες ειδικές του αγώνα πρέπει:
•   Να φέρει ένα άδειο κάνιστρο στην εκκίνηση του αγώνα.
•   Το κάνιστρο πρέπει να φέρει ξεκάθαρα το όνομα ή τον αριθμό του συμμετέχοντα. Aν το καύσιμο είναι diesel πρέπει επίσης να επισημαίνεται.
•   Το κάνιστρο πρέπει να παραδοθεί στον υπεύθυνο ανεφοδιασμού, μαζί με χρήματα για τα καύσιμα
Χρήματα:
o   Κάνιστρο 10 λίτρων = 50 ευρώ
o   Κάνιστρο 20 λίτρων = 100 ευρώ
•   Η οργάνωση θα μεταφέρει το κάνιστρο κοντά στη μέση των διαδρομών SS1, SS2 και SS4.
•   Ο ανεφοδιασμός είναι ευθύνη των αγωνιζόμενων.
•   Δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για τον ανεφοδιασμό.
•   Τα κάνιστρα θα επιστραφούν στους αγωνιζόμενους στον τερματισμό του αγώνα.


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 13, 2011, 13:07 »


Δελτίο πληροφοριών Νο 3
Oι μοτοσικλέτες, τα δίτροχα οχήματα γενικότερα, δε θα τρέξουν την 3η ειδική του αγώνα. Αντ’ αυτού θα παραμείνουν στο bivouac στο Δίστομο να ξεκουραστούν για σχεδόν 5 ώρες.


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 14, 2011, 12:01 »


Επειδή κάποιοι πρόλαβαν να δημιουργήσουν πρόβλημα, εκ του μη όντως, να διευκρινίσουμε κάτι:
Τα χρήματα για τα καύσιμα αφορούν και τα ΤΡΙΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΝΙΣΤΡΩΝ. Άρα
3x20=60 και 60x1.7=102 αντίστοιχα
3x10=30 και 30x1.7=51
Οπότε ούτε καν τα έξοδα του οχήματος ανεφοδιασμού δεν καλύπτονται…


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 17, 2011, 14:04 »


Δελτίο πληροφοριών Νο 4
Το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011 θα έχει 4 bivouacs (3 για τις Ζ2, Ζ3 και Z0). Τα bivouacs αυτά θα γίνουν σε δύο σημεία:

1.   Olympus Plaza στο Σχηματάρι, rest area Εθνικής Οδού προς Αθήνα.
Εκεί υπάρχουν διαθέσιμα:
a.   Χώρος για αυτοκίνητα service
b.   Βενζινάδικο
c.   Εστιατόριο – Καφετέρια
d.   Mini Market
e.   Σύνδεση Wi-Fi και Internet PC
f.   Τουαλέτες
 
2.   Δίστομο Βοιωτίας.
Εκεί υπάρχουν διαθέσιμα:
a.   Χώρος για αυτοκίνητα service
b.   Χώρος camping
c.   Χώρος γραφείου (δημαρχείο)
d.   Βενζινάδικο
e.   Συνεργείο αυτοκινήτων
f.   Service ελαστικών
g.   Εστιατόριο – Καφετέρια
h.   Ξενοδοχείο
i.   Mini Market
j.   Σύνδεση Wi-Fi και σταθερό Internet
k.   Τουαλέτες
l.   Κέντρο Υγείας
m.   Φαρμακείο
n.   Αστυνομικό τμήμα
o.   Taxi


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 17:23 »
Οι συμμετοχές μέχρι 20 Οκτώβρη, κατά κατηγορία


         Oμάδα      Πλήρωμα      Αυτοκίνητο      Κατηγορία   
   1             Kasmiri      KTM 640       Moto   
   2             Filosa      Husqvarna TE 511       Moto   
   3      Slovenia        Jakelj      KTM LC4 Adventure       Moto   
   4             Athanasoulopoulos             Moto   
   5      4X4 Adventure Bulgaria        Boevsky      KTM 530       Moto   
   6      4X4 Adventure Bulgaria        Yocov      KTM 530       Moto   
   7             Michalopoulos      KTM LC4 460 Adventure       Moto   
   8      Makan MAN Marine KTM Ikonomu        Penka      KTM 950 Adventure       Moto   
   9      Rally Albania Team        Kasimati      KTM 530 EXC       Moto   
   10             Corantini      KTM 950 Adventure       Moto   
   11             Tosenovsky      KTM EXC 450       Moto   
   12      FENIX Racing        Sedlacek      Husaberg FE 450       Moto   
   13      Ganis Team Agip Acerbis        Anagnostaras      Hyosung TE 450       ATV   
   14             Arampatzakis      Can-Am BRP       ATV   
   15             Stampoltzis      Can-Am BRPOutlader 800XXC       ATV   
   16             Patras      Yamaha Raptor 700       ATV   
   17      4X4 Adventure Bulgaria        Dimitrov      Kawasaki 700       ATV   
   18      4X4 Adventure Bulgaria        Stoyanov      Kawasaki 700       ATV   
   19      4X4 Adventure Bulgaria        Tachev      Kawasaki 700       ATV   
   20             Kouvas      Can-Am Renegade       ATV   
   21      Paniain Raidworks        Papanikolaou/Katsos       Ford Maverick 3.0       Z1 Open   
   22             Gerasimidou      Daihatsu Terios       Z1 Open   
   23             Kyrtsos             Z1 Open   
   24      Campingaz Fedima Koutsoumpos  HDM sailing       Mardas/Andreopoulos       Suzuki Jimny       Z1 Open   
   25      4X4 Adventure Bulgaria        Hristov/Todorova       Mitsubishi Pajero       Z1 Open   
   26      Laskaris Optics        Stamatakis/Tsaligopoulos       Suzuki Jimny       Z1 Open   
   27             Ypermachos      Subaru Forester       Z1 Open   
   28      Racing Team of Evoia        Kostis/Tzortzis       Suzuki Vitara V6 2.0       Z1 Open   
   29      Campingaz        Koutsoubos/Lamprinos       Suzuki Vitara 2.0       Z1 Open   
   30      Campingaz        Dimitriadis/Kalfas       Suzuki Jimny 1.6       Z1 Open   
   31      Sólyom Team MSE        Sólyom/Galbács       HAWKIA 2.0       Z1 Open   
   32      KRD        Sioutis/Makris       Suzuki Jimny 1.8       Z1 Open   
   33      KRD        Giannakoulis      Mercedes G320       Z1 Open   
   34             Palaskas/Zachariou       Mitsubishi Pajero V20 T1       Z1 Open   
   35             Attart/Aspromouggos       Mini Countryman S       Z1 Open   
   36      4X4 Adventure Bulgaria        Orlin/Krastanov       Mitsubishi EVO 3.5       Z1 Open   
   37      4X4 Adventure Bulgaria        Trayanov/Marinkov       Toyota LC 3.0 D       Z1 Open   
   38      4X4 Adventure Bulgaria        Lagadov/Nikolov       Mitsubishi Pajero       Z1 Open   
   39      4X4 Adventure Bulgaria        Gigov/Marinov       Mitsubishi Pajero       Z1 Open   
   40      4X4 Adventure Bulgaria        Stoyanov/Stoyanov       Mitsubishi Pajero       Z1 Open   
   41      4X4 Adventure Bulgaria        Minchev/Zdravkov       Mitsubishi Pajero       Z1 Open   
   42             Christou/Amaxopoulos       Mitsubishi Pajero V20 3.5       Z1 Open   
   43      4X4 Adventure Bulgaria        Varbanov      Mitsubishi Pajero       Z1 Open   
   44      4X4 Adventure Bulgaria        Gochev      Polaris RZR       Z1 Open   
   45      Team Joyner Greece        Prasinos/Zarifis       Joyner Matador 650       Z1 Open   
   46      A2        Alexiev/Krastanov       Mitsubishi Pajero 3.5       Z1 Open   
   47             Slavtsev/Stayanova       Mercedes G 500       Z1 Open   
   48             Maniadakis/Arapakou       Mitsubishi Pajero v20 3.5       Z1 Open   
   49             Makris      Opel Frontera       Z2 Normal   
   50      Subamaniacs        Axiomakaros/Velitzelos       Subaru Forester       Z2 Normal   
   51             Karagiannis      JSMoon Buggy Kart       Z2 Normal   
   52             Ramatzas      Jeep Wrangler TJ 4.0       Z2 Normal   
   53      Quinda 4X4        Kafteranis/Rados       Jeep Wrangler TJ 2.5       Z2 Normal   
   54      Struppi Racing AutoStrata Gas Tsaba Gr       Tziotis/Zafeiropoulos       Land Rover110       Z2 Normal   
   55             Georgakis      Jeep Wrangler TJ 4.0       Z2 Normal   
   56      Beep - Beep        Ntanos/Giannoulas       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   57             Palaiokostas/Koltsidas       Range RoverP38       Z2 Normal   
   58      Subamaniacs Brothers offroadteam Dias        Tasis/Siapalidis       Subaru Forester 2.0 X       Z2 Normal   
   59      escaper.gr        Tenopoulos/Kotrozos       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   60      Kongiot Racing Team        Nikolakopoulos/Tsatalas       Suzuki Grand Vitara 2.4       Z2 Normal   
   61             Martakis/Anastasopoulos       Jeep Wrangler JK 3.8       Z2 Normal   
   62             Drenis/Dreni       Jeep Cherokee XJ 4.0       Z2 Normal   
   63             Nikolaou      KIA Sorento 3.3       Z2 Normal   
   64      Ixthiopwleio "Pyrofani" Oropos       Rokanis/Rokanis       KIA Sportage I 2d       Z2 Normal   
   65      Brilliant Maritime Services        Bersis/Xiros       Jeep Cherokee XJ 2.5       Z2 Normal   
   66      2in CLUB        Zorzos      Mitsubishi Pajero V20 3.5       Z2 Normal   
   67      Municipality of Milos        Alexopoulos/Pagonis       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   68             Pilitsis/Kyriakou       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   69             Krotsis/Vrachkiotis       Mitsubishi L200       Z2 Normal   
   70      Lesvos Club 4X4        Kirlis/Fillipis       KIA Sportage 2.0       Z2 Normal   
   71      Lesvos Club 4X4        Vaxevanis/Kritikos       Mitsubishi Pajero 3.0       Z2 Normal   
   72      Lesvos Club 4X4        Valsamakis      Suzuki Vitara 1.6       Z2 Normal   
   73      Lesvos Club 4X4                     Z2 Normal   
   74      Lesvos Club 4X4                     Z2 Normal   
   75             Liontos/Dimitriou       Jeep Cherokee XJ 4.0       Z2 Normal   
   76      Agonistiki Omada Evias        Rampias/Panagiotopoulos       Lada Niva 1.6       Z2 Normal   
   77             Karavias/Terzoudis       Jeep Comanche       Z2 Normal   
   78             Paltzoudis/Kyriazis       Suzuki Jimny 1.3       Z3 Entry   
   79      artime.gr detouch.com        Aspromouggos/Antoniou       KIA Sorento 3.3       Z3 Entry   
   80      Koorelia        Dionysopoulos/Kyriakou       Jeep Wrangler JK 3.8       Z3 Entry   
   81      Lesvos Club 4X4        Agiasotelis/Simeonidis       Mitsubishi Pajero 2.5       Z3 Entry   
   82      Lesvos Club 4X4        Ampoulos      Isuzu Trooper 2.5       Z3 Entry   
   83      Lesvos Club 4X4        Gagadelli/Gagadellis       Suzuki Jimny 1.3       Z3 Entry   
   84      Lesvos Club 4X4        Myrogiannis/Moutsis       Lada Niva 1.7       Z3 Entry   
   85      Vegetoi        Nikolakopoulos/Spiliotopoulos       Land Rover Discovery Mpi       Z3 Entry   
   86       SUBAMANIACS xwmatinos.gr Egglezopoulos        Loupos      Subaru Forester 2.0 X       Z0 SUV   
   8 7      KIA Club        Vassilis/Konstantinos       KIA Sportage II 2.7       Z0 SUV   
   88      Lesvos Club 4X4        Kontelis      Daihatsu Terios       Z0 SUV   


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 20, 2011, 19:14 »
Μικρά κουτσομπολιά για το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011


Ένα Mercedes G 320 ORC, αντίστοιχο με αυτό
της εικόνας, συναρμολογημένο από Ελληνικά
χέρια (!), θα πάρει μέρος στον 24ωρο, με
βλέψεις κορυφής!



Ο "Γίνε Πρωταθλητής" των 4 Τροχών και
ταχύτατος οδηγός αγώνων Λευτέρης Μανιαδάκης
θα πάρει μέρος στον αγώνα με ένα Mitsubishi
Pajero V20 Z1 και συνοδηγό τη Βάσω Αραπάκου



Νικητής της κατηγορίας του στο Rally Acropolis
- πρόσφατα - αναζητά αυτοκίνητο για να
συμμετάσχει στον 24ωρο!



Συμμετοχή από τη Βόρεια Ελλάδα πιθανόν
να τρέξει στον αγώνα με υβριδική Porsche
Cayenne!



Oι Παλάσκας/Ζαχαρίου δε θα είναι το μόνο
ελληνικό πλήρωμα που θα τρέξει στον αγώνα
με αυτοκίνητο εφοδιασμένο με ντεπόζιτο ασφαλείας!



Αναζητείται «μπρίκι» για να δέσει το «καφενείο»
(KRD) με τα «γκαζάκια» (Campingaz)!



Πληροφορίες ότι ομάδα θα τρέξει με εξοπλισμό
ασφαλείας ακριβότερο από τα αυτοκίνητά της
κρίνονται ως ανεπιβεβαίωτες.



Το πιο αδύναμο Jimny της Ζ1 στον 24ωρο
αναμένεται να έχει τουλάχιστον 125 ίππους!
Λέτε να βρει ο Trayanov το δάσκαλό του;


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 24, 2011, 17:12 »
Τροφώνιος
2η ειδική διαδρομή – 201 Χιλιόμετρα

Αφορά ΟΛΕΣ τις κατηγορίες
Η δεύτερη και πρώτη νυχτερινή ειδική του αγώνα. Λίγο μικρότερη από την πρώτη, αλλά το ίδιο
απαιτητική με αυτή, κυρίως λόγω του ότι μας… βάζει στη νύχτα.
Αλλάζει υφή, από τη λάσπη στην πεδιάδα της Θήβας και την Κωπαΐδα, μέχρι τα σκληρά εδάφη
στον Ελικώνα. Κινείται από το επίπεδο της θάλασσας μέχρι και τα 1200 μέτρα υψόμετρο. Αν έχει
χιονίσει, σίγουρα η πρόκληση θα είναι μεγαλύτερη. Αν έχει βρέξει, θα έχει πολλή λάσπη.





Απόλλωνας
3η ειδική διαδρομή – 93 Χιλιόμετρα

Αφορά την Open και τα ATVs
Ξεκινά τα… μαύρα μεσάνυχτα από το Δίστομο και τερματίζει εκεί το… χάραμα! Είναι μια
απαιτητική ειδική, μια και αφορά τις δύο κορυφαίες κατηγορίες του αγώνα. Βασίζεται
στα σκληρά χώματα της γύρω από τους Δελφούς περιοχής. Θα ταλαιπωρήσει τα
οχήματα και θα κουράσει τα πληρώματα.
Δε θα έχει ιδιαίτερη λάσπη, ούτε χιόνι, αν το τελευταίο δεν κατέβει ιδιαίτερα χαμηλά.
Είναι σφιχτή, απαιτητική σε πλοήγηση και ιδιαίτερα τεχνική.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 24, 2011, 17:49 »
Pathste πανω στην καθε φωτο ωστε να ανοιξει το photobucket και να δειτε ως slideshow και τις υπολοιπες φωτό απο καθε ειδική

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 24, 2011, 18:46 »


H αναγνωσιμότητα του 24ωρου

Κάναμε μία συγκεντρωτική καταμέτρηση των αναγνώσεων του θέματος για τον 24ωρο αγώνα του Ιχνηλάτη, τόσο στο site της οργάνωσης, όσο και σε 21 fora του χώρου στην Ελλάδα, στα οποία η οργάνωση δημοσίευσε το θέμα.





Δεν υπολογίσαμε:
•   Δημοσιεύσεις σε άλλα fora.
•   Δημοσιεύσεις σε fora του εξωτερικού και διεθνή fora.
•   Δημοσιεύσεις στα ίδια fora που έγιναν από άλλους και όχι την οργάνωση ή στις οποίες δε συμμετείχε η οργάνωση για διάφορους λόγους.
•   Δημοσιεύσεις παράλληλες με το θέμα της ενημέρωσης για τον αγώνα.

Τα αποτελέσματα; Οι αναγνώσεις στο ίδιο χρονικό διάστημα, μέχρι τις 23 Οκτώβρη το 2001 και μέχρι 24 Οκτώβρη το 2010, παρουσιάζουν πολύ σημαντική άνοδο φέτος. Συγκεκριμένα:
•   Οι συνολικές αναγνώσεις από τις 33.538 έχουν ανέβει στις 46.020, αύξηση 12.482 αναγνώσεις ή 37%!
•   Οι αναγνώσεις του site (www.ihnilatis4x4.gr) έχουν ανέβει από τις 7.716 στις 13.356, αύξηση 5.640 αναγνώσεις ή 73%!
•   Οι αναγνώσεις στα 21 fora έχουν ανέβει από τις 25.822 στις 32.664, αύξηση 6.842 αναγνώσεις ή 26%!

Και όλα αυτά παρόλο που:
•   Το rav4club.gr παρέμεινε ανενεργό για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το 2011.
•   Το gkc.gr παρέμεινε ανενεργό για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα πρόσφατα.
•   Το ektosdromou.gr έχει ενεργοποιηθεί μόλις το τελευταίο εξάμηνο.
•   Το to4x4.gr έχει απαγορεύσει, για άγνωστους λόγους, την πρόσβαση της οργάνωσης στο forum, οπότε δεν καταμετρούμε τις εκεί αναγνώσεις, που είναι άλλωστε ιδιαίτερα πιο κάτω από τις 9.268 του 2010.
•   Η γενικότερη αναγνωσιμότητα του internet παρουσιάζει πτωτικές τάσεις, λόγω της γενικότερης κατάστασης.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα μέλη όλων των fora για την αγάπη που δείχνουν στο Cooper 24 Ώρες Off Road 2011, γεγονός που μας δίνει το απαραίτητο κουράγιο να κάνουμε τον αγώνα ακόμη καλύτερο.

H οργανωτική επιτροπή




Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 02, 2011, 14:54 »


Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, που έχει δημιουργήσει προβλήματα στο παρελθόν:

Συμμετοχή που χρειάζεται τη βοήθεια της οργάνωσης για να ξεκολλήσει, επανέλθει στο δρόμο κλπ., θεωρείται ότι εγκατέλειψε και θα πάρει την όποια βοήθεια χρειάζεται ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ, πιθανότερα στο τέλος του σκέλους ή ακόμη και του αγώνα.

Μόνο αν υπάρχει θέμα ασφάλειας του πληρώματος η επέμβαση θα είναι άμεση, αλλά και πάλι θα στοιχίζει forfetaria για το συγκεκριμένο σκέλος. 

Τα recovery vehicles έχουν σα σκοπό την ασφάλεια των αγωνιζόμενων και όχι την επαναφορά τους στον αγώνα


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 13:41 »


Bulletin No 5
We want to remind you that in order to participate to Z1 Open Category you must have a valid racing license from your country automobile sporting federation.

Δελτίο πληροφοριών Νο 5
Σας υπενθυμίζουμε ότι για να συμμετάσχετε στην κατηγορία Z1 Open πρέπει να έχετε ετήσια αγωνιστική άδεια που να έχει εκδοθεί από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ή ομοσπονδία άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε.

Monday, November 7, 2011

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 13:52 »
Το 24 Ώρες στο moreradio

We 're back just for a special Wednesday!

09/11/2011 υποδεχόμαστε στα studio του Moreradio την Αριάδνη Γερασιμίδου με καλεσμένο τον Γιάννη Αθανασίου για τον μεγαλύτερο 4x4 αγώνα της χρονιάς, Cooper 24hours off road!
 Mάθετε τα πάντα για τον μεγαλύτερης διάρκειας αγώνα που θα διεξαχθεί τέλη του Νοέμβρη!
 
Συντονιστείτε στο www.moreradio.gr 16.00-19.00 αυτή τη Τετάρτη!
Ό,τι θέλετε να ρωτήσετε και να μάθετε για τον αγώνα, στέλνετε τα email σας στο aria@moreradio.gr

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 23:16 »
Όσον αφορά τις άδειες:

Διαγράψτε το ετήσια!!! Εννοούσαμε ότι δε μπορεί να εκδωθεί επι τόπου…

Βεβαίως και υπάρχει ΗΜΕΡΗΣΙΑ. Λέγεται Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου μιας συνάντησης κατηγορίας C. Γι' αυτή μιλούσαμε.

Παράθεση από: ΓENIKEΣ ΔIATAΞEIΣ KAI ΔIKAIOΛOΓHTIKA EKΔOΣHΣ
AΓΩNIΣTIKΩN AΔEIΩN KAI TYΠOI AΔEIΩN AYTOKINHTOY
IV.  TYΠOI AΔEIΩN

Οι άδειες Αυτοκινήτου που εκδίδονται είναι:
―   Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B (με ή χωρίς περιορισμό
   ταχύτητας)
―   Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας A
―   Eυρωπαϊκή άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας C
―   Eυρωπαϊκή άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B
―   Eυρωπαϊκή άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας A
―   Διεθνής άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας C
―   Διεθνής άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B
―   Διεθνής άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας A
―   Eθνική άδεια διαγωνιζομένου
―   Διεθνής άδεια διαγωνιζομένου φυσικού προσώπου
―   Διεθνής άδεια διαγωνιζομένου νομικούπροσώπου
―   Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου μιας συνάντησης κατηγορίας C
―   Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου μιας συνάντησης κατηγορίας B  (με ή χωρίς περιορισμό ταχύτητας)

Παράθεση
ΘEMA: ΠPOΣΔIOPIΣMOΣ ΠAPABOΛΩN, ΠPOΣTIMΩN KAI PYΘMIΣH
ΛOIΠΩN ΘEMATΩN OIKONOMIKHΣ ΦYΣHΣ που αφορούν τους Αγώνες Αυτοκινήτου

1.    Kατωτέρω ορίζονται τα παράβολα για τις διάφορες δραστηριότητες της ΕΠΑ/EΘEA που αφορούν άδειες αγωνιζομένων / διαγωνιζομένων, άδειες τέλεσης αγώνων κλπ.

1.1       ΠAPABOΛA AΔEIΩN ΔIAΓΩNIZ./AΓΩNIZ. AΓΩNΩN AYTOKINHTOY      
      ­   
1.1.1    Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B    160,00 €      
1.1.2    Eθνική άδεια διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας A   250,00 €
1.1.3   Eθνική άδεια διαγωνιζομένου    450,00 €
1.1.4    Aδεια διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου φυσικού προσώπου, 
   μιας αγωνιστικής συνάντησης κατηγορίας B   60,00 €
1.1.6   Διεθνής άδεια  διαγωνιζομένου / αγωνιζομένου κατηγορίας B   200,00 €
1.1.7    Εθνική άδεια αγωνιζομένου κατηγορίας C παιδιών/ regularity   60,00 €
1.1.8   Aδεια διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου φυσικού προσώπου,
   μιας αγωνιστικής συνάντησης  μόνο για regularity ιστ. Αυτοκ.    20,00 €
1.1.9   Aδεια διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου φυσικού προσώπου,
   μιας αγωνιστικής συνάντησης  μόνο για δεξιοτεχνίες και 4Χ4    20,00 €
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 10:10 »
    H μορφή που θα έχει το road book για τα αυτοκίνητα φέτος. Αν έχετε παρατηρήσεις, να τις κάνετε μέχρι Παρασκευή, γιατί μετά πάει τελικό τσεκάρισμα και εκτύπωση.

    Θα είναι και πάλι σε διάσταση Α5, τυπωμένο εμπρός και πίσω για να είναι ελαφρύ και με μεταλλικό σπιράλ για να μπορούν να γυρίσουν 100% οι σελίδες. Θα έχει πάχος περίπου 150 σελίδες.

    Είναι φτιαγμένο σύμφωνα με τα πρότυπα του Dakar με μερικές διαφορές:
[list=1]
  •    Για τα αυτοκίνητα βασίζεται στα μερικά και όχι τα ολικά μέτρα.
  •    Αναφέρει την απόσταση που απομένει μέχρι το τέλος της διαδρομής.
  •    Πολλές από τι οδηγίες είναι περιγραφικές και όχι με ακρωνύμια με τα οποία δεν είναι εθισμένοι οι Έλληνες αγωνιζόμενοι.

Πατήστε πάνω στην εικόνα να τη δείτε μεγαλύτερη
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4