Αποστολέας Θέμα: 24 Ώρες Off Road 2011  (Αναγνώστηκε 25706 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
24 Ώρες Off Road 2011
« στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 15:49 »
H όγδοη χρονιά του μεγαλύτερου αγώνα off road στην Ελλάδα



Πρόγραμμα 24 Ωρών Off Road 2011
31 Μαρτίου, 2011: τέλος πρώτης περιόδου συμμετοχών (50%)
30 Ιουνίου, 2011: τέλος δεύτερης περιόδου συμμετοχών (75%)
30 Σεπτεμβρίου 2011: τέλος τρίτης περιόδου συμμετοχών (90%)
19 Νοεμβρίου 2011: λήξη συμμετοχών
23 Νοεμβρίου, 2011, 17:00: τεχνικός έλεγχος πληρωμάτων από Αθήνα
26 Νοεμβρίου, 2011, 09:00: τεχνικός έλεγχος υπόλοιπων πληρωμάτων
26 Νοεμβρίου, 2011, 12:00: εκκίνηση
27 Νοεμβρίου, 2011, 12:00: τερματισμός

Δεκτά οχήματα
Αυτοκίνητα Ζ1 Open (Τ1, Τ2, T3 και ελληνικά Open)
Αυτοκίνητα Ζ2 Normal (Αυτοκίνητα χωρίς συστήματα ασφαλείας)
Αυτοκίνητα Ζ3 Entry (Για πληρώματα χωρίς εμπειρία, απλή βόλτα)
Αυτοκίνητα Z0 SUV (όπως Z3 για αυτοκίνητα χωρίς αργές σχέσεις + Forester)
ATVs
Μοτοσικλέτες

Παράβολα συμμετοχής
Ζ3 Open: 200 ευρώ
Ζ2 Normal: 175 ευρώ
Ζ1 Entry: 150 ευρώ
Ζ0 SUV: 150 ευρώ
ATVs, Motos: 80 ευρώ[
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 10, 2011, 19:14 »
Οι πρώτες συμμετοχές για το 24 Ώρες Off Road 2011 είναι γεγονός εδώ και αρκετές μέρες.



Μπορείτε να τις δείτε εδώ
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 09, 2011, 18:14 »
a-la Dakar



Υπάρχει μία σκέψη να έχουμε και μία extra κατηγορία στον 24ωρο αγώνα του 2011, που θα τρέχει με κανονισμούς πλοήγησης ανάλογους με αυτούς του Dakar.
  • H κατηγορία αυτή δε θα έχει roadbook αλλά θα εφοδιάζεται με μία σειρά με waypoints τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει στον τερματισμό της κάθε ειδικής.
  • Τα waypoints θα δίνονται με μορφή συντεταγμένων ή θα ανεβάζονται στα GPS των αγωνιζόμενων.
  • Τα waypoints σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούν να συνθέσουν το track της διαδρομής. Θα απέχουν, κατά μέσο όρο, 400-500 μέτρα μεταξύ τους.
  • «Ακολουθώ» ένα waypoint σημαίνει περνάω σε απόσταση 40-50 μέτρων, το πολύ, από αυτό. Η επαλήθευση θα γίνεται με το σύστημα παρακολούθησης.
  • Αδυναμία του πληρώματος να «ακολουθήσει» το waypoint θα στοιχίζει κάποια ποινή που θα το βγάζει ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης.
  • Αδυναμία του πληρώματος να «ακολουθήσει» αριθμό από waypoints, θα στοιχίζει forfetaria - χειρότερος χρόνος + 5 ώρες - για τη συγκεκριμένη διαδρομή.
Έτσι για να νιώσουν κάποιοι τη μαγεία ενός αγώνα μεγάλων αποστάσεων. Η κατηγορία θα αφορά αυτοκίνητα, ATVs και μοτοσικλέτες. Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση η ύπαρξη GPS. Λεπτομέρειες καθώς θα παίρνει μορφή η κατηγορία.

Πολύ θα θέλαμε την άποψή σας πάνω στο θέμα της εφαρμογής της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 21, 2011, 14:57 »
Ένα μεγάλο μάθημα

http://www.youtube.com/watch?v=iaf27XqWvUY

Δείτε αυτό το video για να διαπιστώσετε πόσο κοντά στο Dakar είναι ο 24ωρος αγώνας μας, τουλάχιστον όσο αφορά τη μορφή της πλοήγησης και το χαρακτήρα των δρόμων.

Εκπληκτικός είναι ο συνοδηγός, η γνώση που έχει πάνω στο αυτοκίνητο, ο ρυθμός που επιβάλει, η γνώση της ψυχολογίας του συγκεκριμένου οδηγού, ο τρόπος με τον οποίο πληροφορεί, υπενθυμίζει και ηρεμεί τον οδηγό.

Μεγάλη βοήθεια είναι το σύστημα το οποίο προειδοποιεί για άλλα αγωνιστικά οχήματα που βρίσκονται κοντά. Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να το έχουμε για το 2011 και να το προσφέρουμε στους αγωνιζόμενους, σαν έναν ακόμη παράγοντα ασφάλειας.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 08, 2011, 17:48 »
Διαμορφώσαμε σε πρώτο επίπεδο τον 24ωρο αγώνα του 2011.
  • Θα είναι ο μεγαλύτερος και δυσκολότερος 24ωρος μέχρι σήμερα.
  • Θα «ανεβαίνει» στα βουνά Πατέρας, Κιθαιρώνας, Ελικώνας, Παρνασσός!
  • Θα έχει 4 service parks διάρκειας 1-1,5 ώρας, ανάλογα με την κατηγορία.
  • Κέντρο του θα είναι και πάλι το Δίστομο, όπου θα γίνουν τα δύο service parks. Tα άλλα δύο θα γίνουν στο Olympus Plaza.
  • Θα έχει τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ειδική σε αγώνα του είδους, μήκους 230 km!
  • Θα διαθέτει μία κατηγορία με πλοήγηση a-la-Dakar.
  • Θα διαθέτει μία κατηγορία για ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ a-la-Baja στις ΗΠΑ, για τους τολμηρούς.
Το αρχικό πλάνο του 24 Ώρες Off Road 2011
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 23, 2011, 13:44 »
Μένει μόνο μια εβδομάδα μέχρι τη λήξη της πρώτης περιόδου των συμμετοχών.

Να θυμίσουμε ότι όσοι πληρώσουν μέχρι τις 31 Μάρτη 2011 θα έχουν έκπτωση 50%. Θα πληρώσουν δηλαδή τα ΜΙΣΑ.

Από εκεί και πέρα και μέχρι τις 30 Ιούνη 2011 η έκπτωση θα είναι 25% και μέχρι τις 30 Σεπτέμβρη η έκπτωση θα είναι 10%.

Ο 24ωρος αγώνας του 2011 θα είναι ο μακρύτερος και πιο απαιτητικός μέχρι σήμερα. Στόχος είναι να αγγίξει τα 1000 χιλιόμετρα!

Εσύ θα χάσεις την ευκαιρία να δείξεις πως ΜΠΟΡΕΙΣ?

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 30, 2011, 13:14 »
Για να τηρηθεί το ελληνικό έθιμο των… παρατάσεων και μετά από αρκετές εκκλήσεις αγωνιζόμενων, η οργανωτική επιτροπή του 24 Ώρες Off Road 2011 αποφάσισε να παρατείνει  κατά μία εβδομάδα την πρώτη περίοδο των συμμετοχών για τον φετινό αγώνα.

Έτσι η περίοδος που πληρώνετε το 50% της συμμετοχής λήγει πλέον στις 8 Απρίλη 2011.

Τρέξτε να προλάβετε να είστε και εσείς ανάμεσα σε αυτούς που θα απολαύσουν τον μεγαλύτερο αγώνα εκτός δρόμου στην Ελλάδα στη ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ. Ήδη σας έχουν προλάβει τουλάχιστον 35!

Η δήλωση συμμετοχής και άλλες λεπτομέρειες στο www.ihnilatis4x4.gr


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 11, 2011, 13:54 »
Ξεκινάμε σε... 229 μέρες!
Με πολύ θετικά μηνύματα έληξε η πρώτη περίοδος των συμμετοχών του 24 Ώρες Off Road 2011. Παρόλη την οικονομική κρίση, που έχει αντίχτυπο και στους αγώνες αυτοκινήτου, οι δηλωμένες και επικυρωμένες συμμετοχές στον 24ωρο αγώνα του Ιχνηλάτη έφτασαν τις 48! Και αυτό χωρίς να έχουν αρχίσει ακόμη να έρχονται συμμετοχές από το εξωτερικό, που αναμένεται να είναι στο ίδιο, τουλάχιστον επίπεδο με το 2010.

Σημαντικό είναι ότι έχουν ήδη συμπληρώσει και οι τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος, αφού συμμετέχουν 9 στη Ζ1, 24 στη Ζ2 και 7 (9) στην Ζ3.

Επίσης σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι οι 24 Ώρες Off Road 2011 μετρούν, για πρώτη φορά, στο Balkan Rally Raid Cup που διοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη φορά και για το 2011 συμπεριλαμβάνει 4 αγώνες σε όλη τη Βαλκανική.

Να θυμίσουμε ότι η δεύτερη περίοδος των συμμετοχών, με έκπτωση 25%, λήγει στις 30 Ιούνη.

Οι συμμετοχές

[table border="1"]
   a/a      Oμάδα      Πλήρωμα      Αυτοκίνητο      Κλάση   
   1      Tetrakinisi Mag       Athanasiou/Petritis       Jeep Grand Cherokee WJ       Z1 Open   
   2      SUBAMANIACSxwmatinos.grEgglezopoulos       Loupos/      Subaru Forester 2.0 X       Z0 SUV   
   3             Makris/      Opel Frontera       Z2 Normal   
   4      subamaniacs       Velitzelos/      Subaru Forester       Z1 Open   
   5      Paniain Raidworks       Papanikolaou/Katsos       Ford Maverick 3.0       Z1 Open   
   6             Karagiannis/      JSMoon Buggy Kart       Z2 Normal   
   7             Ramatzas/      Jeep Wrangler TJ 4.0       Z2 Normal   
   8             Gerasimidou/      Daihatsu Terios       Z1 Open   
   9      Quinda 4X4       Kafteranis/Rados       Jeep Wrangler TJ 2.5       Z2 Normal   
   10             Kyrtsos/             Z1 Open   
   11      Struppi Racing AutoStrata Gas       Tziotis/Zafeiropoulos       Land Rover110       Z2 Normal   
   12             Georgakis/      Jeep Wrangler TJ 4.0       Z2 Normal   
   13      CampingazFedimaKoutsoumpos HDM sailing       Mardas/Andreopoulos       Suzuki Jimny       Z1 Open   
   14      Beep - Beep       Ntanos/Giannoulas       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   15      Zundert Extreeme Team       Todorova/      Can-Am Renegade XC       ATV   
   16      4X4 AdventureBulgaria       Hristov/                
   17      Laskaris Optics       Stamatakis/Tsaligopoulos       Suzuki Jimny       Z1 Open   
   18             Palaiokostas/Mitsotakis       Mitsubishi Pajero V20 3.0       Z2 Normal   
   19             Ypermachos/      Subaru Forester       Z1 Open   
   20      Subamaniacs Brothers offroadteam Dias       Tasis/Siapalidis       Subaru Forester 2.0 X       Z2 Normal   
   21      escaper.gr       Tenopoulos/Kotrozos       Suzuki        Z2 Normal   
   22      Kongiot Racing Team       Nikolakopoulos/Tsatalas       Suzuki Grand Vitara 2.4       Z2 Normal   
   23             Paltzoudis/Kyriazis       Suzuki Jimny 1.3       Z3 Entry   
   24             Martakis/Anastasopoulos       Jeep Wrangler JK 3.8       Z2 Normal   
   25             Drenis/Dreni       Jeep Cherokee XJ 4.0       Z2 Normal   
   26             Nikolaou/      KIA Sorento 3.3       Z2 Normal   
   27      Ixthiopwleio "Pyrofani" Oropos       Rokanis/Rokanis       KIA Sportage I 2d       Z2 Normal   
   28      KIA Club       Vassilis/Konstantinos       KIA Sportage II 2.7       Z2 Normal   
   29      Ganis TeamAgipAcerbis       Anagnostaras/      Hyosung TE 450       ATV   
   30      Brilliant Maritime Services       Bersis/Xiros       Jeep Cherokee XJ 2.5       Z2 Normal   
   31             Kasmiri/      KTM 640       Moto   
   32      Racing Team of Evoia       Kostis/Tzortzis       Suzuki Vitara V6 2.0       Z1 Open   
   33      artime.grdetouch.com       Aspromouggos/Antoniou       KIA Sorento 3.3       Z3 Entry   
   34      2in CLUB       Zorzos/      Mitsubishi Pajero V20 3.5       Z2 Normal   
   35             Alexopoulos/Pagonis       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   36             Pilitsis/Kyriakou       Suzuki Jimny 1.3       Z2 Normal   
   37      Koorelia       Dionysopoulos/Kyriakou       Jeep Wrangler JK 3.8       Z3 Entry   
   38             Krotsis/Vrachkiotis       Mitsubishi L200       Z2 Normal   
   39      Lesvos Club 4X4       Agiasotelis/Simeonidis       Mitsubishi Pajero 2.5       Z3 Entry   
   40      Lesvos Club 4X4       Ampoulos/      Isuzu Trooper 2.5       Z3 Entry   
   41      Lesvos Club 4X4       Gagadelli/Gagadellis       Suzuki Jimny 1.3       Z3 Entry   
   42      Lesvos Club 4X4       Kirlis/Fillipis       KIA Sportage 2.0       Z2 Normal   
   43      Lesvos Club 4X4       Kontelis/      Daihatsu Terios       Z0 SUV   
   44      Lesvos Club 4X4       Myrogiannis/Moutsis       Lada Niva 1.7       Z3 Entry   
   45      Lesvos Club 4X4       Vaxevanis/Kritikos       Mitsubishi Pajero 3.0       Z2 Normal   
   46      Lesvos Club 4X4       Valsamakis/      Suzuki Vitara 1.6       Z2 Normal   
   47      Lesvos Club 4X4       /             Z2 Normal   
   48      Lesvos Club 4X4       /             Z2 Normal   

Περισσότερα στο site του αγώνα

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 20, 2011, 20:04 »




COOPER 24 ΩΡΕΣ OFF ROAD 2011

Εγγύηση πιστότητας!!!

Για τέταρτη χρονιά ο βασικός χορηγός του αγώνα θα είναι τα ελαστικά Cooper, σε μία συνεργασία που επιβεβαιώνει το επίπεδο της διοργάνωσης.
 
Η εμπιστοσύνη που δείχνει στις 24 Ώρες μία μεγάλη εταιρία ελαστικών σαν την Cooper και μία εξίσου μεγάλη εισαγωγική εταιρία στο χώρο του αυτοκινήτου όπως η AGRIPAN, είναι ενδεικτική τόσο του επιπέδου της διοργάνωσης, όσο και της πιστότητας του Ιχνηλάτη απέναντι στους συνεργάτες του, αγωνιζόμενους, στελέχη και βέβαια χορηγούς.

Τέτοιες μακροχρόνιες συνεργασίες αποτελούν χαρακτηριστικό μεγάλων αγώνων και επισημαίνουν τη δυνατότητα των 24 Ωρών να γίνουν ένας από αυτούς, τουλάχιστον σε βαλκανικό επίπεδο.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 09, 2011, 17:28 »
O αγώνας του Ιχνηλάτη αποκτά διεθνή προβολή. Δύο από τα πιο γνωστά ευρωπαϊκά sites για τους αγώνες Rally Raid αναφέρονται στις Cooper 24 Ώρες Off Road 2011. Ελπίζουμε ότι αυτό θα φέρει και άλλες διεθνείς συμμετοχές στον αγώνα μας.

Στο Rallye Raid Infos


Στο Rally Raid Net




Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 13, 2011, 11:14 »
H διεθνής προβολή του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011 αποκτά πρωτόγνωρες για την Ελλάδα διαστάσεις. Δύο ακόμη sites που ασχολούνται με αγώνες Rally Raid αναφέρονται σε αυτόν

Marathon Rally


Marathon Rally στο facebook


Todo Terreno στην Πορτογαλία




Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 15, 2011, 16:37 »
Και ο χορός της προβολής του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011 συνεχίζεται! Άλλα τέσσερα διεθνή sites αναφέρονται στον αγώνα του Ιχνηλάτη σήμερα! Χιλιάδες φίλοι του σπορ σε όλον τον κόσμο γνωρίζουν πλέον για το διεθνή μας αγώνα, το μεγαλύτερο μηχανοκίνητο αγώνα που γίνεται στη χώρα μας.


elpatorojo
Το portal για τους αγώνες off road στο Mexico!



ATVing Org
Ένα απο τα βασικά portal για γουρούνες στις ΗΠΑ!



Chromjuwelen
Ένα πολυ ενημερωμένο γερμανικό portal για το αυτοκίνητο!



Race Dezert Com
Ένα απο τα πιό γνωστά sites για αγώνες Raid και Rally!






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 24, 2011, 16:37 »
Τέλος δεύτερης περιόδου συμμετοχών

Να σας θυμίσουμε ότι στο τέλος του Ιούνη τελειώνει και η δεύτερη περίοδος της δήλωσης συμμετοχών. Όσοι δηλώσουν συμμετοχή και πληρώσουν το παράβολο μέχρι και τις 30 του μήνα, θα έχουν μία έκπτωση 25%. Από εκεί και πέρα και μέχρι τις 30 Σεπτέμβρη θα υπάρχει μία έκπτωση, η τελευταία, της τάξης του 10%.

Σπεύσατε όσο ακόμη υπάρχει έκπτωση και χώρος στον πίνακα συμμετοχών. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι ο αριθμός των συμμετοχών που θα γίνουν δεκτές ενδέχεται να περιοριστεί αν ανέβει πολύ η ποιότητα και ο αριθμός των συμμετοχών στη Ζ1, κάτι που τη δεδομένη στιγμή δεν είναι απίθανο, λόγω της εκτεταμένης προβολής που πήρε το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011 στο εξωτερικό. 

Στην περίπτωση αυτή θα τηρηθεί απόλυτη χρονολογική προτεραιότητα στις συμμετοχές που θα γίνουν δεκτές, με μόνη ίσως εξαίρεση όσους κυνηγούν τους τίτλους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4 και το Balkan Rally Raid Cup. Ακόμη όμως και αυτές οι πρόσθετες των επάθλων  θα πρέπει να ενσωματωθούν στο συγκεκριμένο δεδομένο μέγιστο αριθμό.

Δείτε τις μέχρι τώρα συμμετοχές εδώ

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 15, 2011, 14:47 »
Kορυφαίες συμμετοχές

Ο πολυπρωταθλητής 4Χ4 Στέφανος Ατταρτ με ένα MINI Countryman S (!), ο "διεθνής' Θανάσης Παλάσκας με ένα Mitsubisi Pajero T1, το κορυφαίο μέχρι στιγμής αυτοκίνητο του αγώνα και ο δικός μας "Γιατρός" Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, με doctora στις moto, θα συμμετάσχουν στο Copper 24 Ώρες 2011






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 18, 2011, 14:43 »
Tί ΕΙΝΑΙ το 24ωρο;
8 boxes  στα κάτω ράφια μιας βιβλιοθήκης. Ισάριθμες αφίσες στον τοίχο. Λίγο λιγότεροι σε αριθμό φάκελοι με στοιχεία στον υπολογιστή, κάποιες σελίδες στο διαδίκτυο, κάποιες φωτογραφίες σε  galleries, κάποια άρθρα σε εξειδικευμένα περιοδικά. Για κάποιους, εκείνους που μετρούν τα πάντα με το… μέγεθος, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο από απλά στοιχεία, ατάκτως ειρημένα, χωρίς σύνδεση, σημασία, αξία.

Για εμάς; Μία ιστορία ολάκερη! Γραμμένη με αριθμούς, χρόνους, «τουλίπες», εκατοντάδες ώρες, πολύ μεράκι, αστείρευτη αγάπη για κάτι που υπήρξε πριν, θα υπάρξει μετά, αλλά πολύ θα θέλαμε να έχει, κάπου εκεί στο στήριγμά του και το δικό μας όνομα, γραμμένο έστω και με τα μικρότερα των στοιχείων που το συνθέτουν. Ένα μικρό αποτύπωμα, άντε, που θα αποδεικνύει τη… συνενοχή μας σε όλα αυτά που συμβαίνουν και ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, το τελευταίο Σαββατοκύριακο κάθε Νοέμβρη στα ελληνικά βουνά.

Για κάποιους οι αγώνες είναι δουλειά. Για άλλους ένα ευχάριστο weekend. Για τους δικούς μας το καλύτερο σπορ. Για εμάς, η ζωή μας ολάκερη. Που ξεκινά την επόμενη κάθε 24ωρου και τελειώνει την ώρα που και ο τελευταίος αγωνιζόμενος φτάσει ασφαλής σπίτι του. Με πολλά ενδιάμεσα… στάδια: να κυνηγήσεις χορηγούς, να δελεάσεις συμμετέχοντες, να πείσεις τους κρατούντες, να βρεις διαδρομές, να αντιμετωπίσεις τους λασπολογούντες, να καλύψεις τους αναξιολογούντες,  να μιλήσεις με ξένους, να διαπραγματευτείς με ντόπιους, να στήσεις ιστοσελίδες, να ενημερώσεις fora, να σχεδιάσεις από αφίσες μέχρι μπλουζάκια, να ανακαλύψεις εθελοντές, να απαντήσεις σε αστυνόμους, να κατευθύνεις τροχονόμους, να περιορίσεις «παρανόμους», να μπερδέψεις δασονόμους, να επισκευάσεις γεφυράκια, να ανακαλύψεις δρομάκια, να…, να…, να… Και όλα αυτά μέσα σε 12 μήνες, 365 μέρες, 8760 ώρες, άντε κάπου 3000 αν υπολογίσεις μόνο τις… εργάσιμες! Και παράλληλα να δουλεύεις, γιατί ο αγώνας μόνο οικονομική… αποκατάσταση δεν προσφέρει.

Πρόσθεσε σε όλα αυτά τη… σκασίλα που φτιάχνεις το ιδανικό για σένα… γλυκό και δε μπορείς καν να το δοκιμάσεις! Και να αναγκάζεσαι να δοκιμάσεις άλλων… μαγείρων, με το φόβο να σε δηλητηριάσουν, ηθελημένα ή μη. Και να στοιχίσουν από ένα λάστιχο, μέχρι μία ολάκερη πλευρά στην Εύβοια ή έναν κινητήρα στο Ναύπλιο.

Η συνταγή του… γλυκού; Απλή, πολύ απλή! Μία κούπα από τις εικόνες από το πάλε ποτέ περιπετειώδες Rallye Acropolis, με τα αυτοκίνητα να ταράζουν μία το χρόνο την ησυχία ενός επαρχιακού χωριού. Άλλη μία μεζούρα από τις διηγήσεις του Κ.Κ. στους 4Τ για όλα εκείνα που συνέβαιναν στον άξονα Αθήνα, Καλαμπάκα, Αθήνα, Πελοπόννησος τις μέρες, μα περισσότερο τις νύχτες, του εθνικού μας αγώνα. Μία πρέζα από Πρόδρομο, Ευαγγελίστρια, Νέο Δίστομο, Αλουμίνιο, Μελετάκι, Ορυχεία, Γραβιά, Στείρι, Ελικώνα και γιατί όχι Λουκίσια, Πλατανάκι, Αρχάνι, Ασβέστη, Ταρζάν, Καλοσκοπή, Καρνεζέικα, Βωξίτες, Καρούτες και όλα εκείνα που έκαναν τον αγώνα για πολλά χρόνια τον καλύτερο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ελάχιστο από το ιδρώτα των πληρωμάτων, ανακατεμένο με τη σκόνη και τη μαυρίλα από τα τακάκια, κατάλοιπο από τις απαραίτητες αλλαγές σκισμένων ελαστικών. Άλλο τόσο από την κούραση και την αγωνία των service crews για το πώς θα φτάσει, αν φτάσει, το αυτοκίνητο. Μια γερή δόση από Dakar – ιερόσυλε!!! – να πάρει άρωμα 4Χ4 και να δέσει το γλυκό. Και μια κουταλιά από Ελληνοϊταλικά Baja, έτσι για να μη ξεχνάμε πώς και πότε ξεκίνησε η… συνταγή. Πασπαλίζεις με κρέμα σοκολάτας, στολισμένη με προβολείς a-la Monte Carlo, με υφή λάσπης a-la Kenya Safari και ζάχαρη άχνη, σαν πιθανή χιονόπτωση a-la Sweden… Και να ‘σου ο μοναδικός 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη, αυτός που εκτίμησαν και αγάπησαν εκατοντάδες αγωνιζόμενων από την Ελλάδα – ελπίζουμε σύντομα και από το εξωτερικό!

Πάρτε μία καρέκλα και καθίστε δίπλα μας στο τραπέζι. Ανάμεσα στις μοναδικές γεύσεις που με μεράκι σας προσφέρουμε, μπορείτε να απολαύσετε τη θέα από το Μοσχοπόδι, την Κωπαΐδα, την «κόλαση», τον ελαιώνα, τα ορυχεία, τις ανεμογεννήτριες, το Olympus Plaza, το Ζάππειο, την ανατολή, όλα όσα στοιχειώνουν το σκηνικό του αγώνα. Μόνο που η καρέκλα θα έχει… ρόδες, θα είναι bucket και θα συνοδεύεται από τις απαραίτητες ζώνες και άντε ένα κράνος! Όπως και να ‘ναι όμως, στα αυτιά σας, άντε του συνοδηγού μόνο, η χαρακτηριστική φωνή της Κωνσταντίνας θα προσφέρει τη μοναδική επαφή με τον πολιτισμό και βέβαια την ασφάλεια. Τι κι αν ο Μελέτης μας έφερε τα δορυφορικά; Το τηλέφωνο έχει άλλη χάρη!

Ποτέ, ακόμη και μέσα από ένα bucket που στόλιζαν τα σημάδια του Rallye Acropolis – Rallye και όχι Rally – δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς μπορεί να ταιριάζει τόσο το πεντελικό μάρμαρο στο Ζάππειο με τη σκόνη, τη λάσπη στα αυτοκίνητα, τα ταλαιπωρημένα σασί, τις «τελειωμένες» αναρτήσεις, τα υπόλοιπα από λάστιχα που στολίζουν τις ζάντες, τα μαύρα από την ταλαιπωρία μάτια, τα μεγάλα, από την ικανοποίηση, χαμόγελα. Είναι όμως το ταίριασμα αυτό που αποζημιώνει τους εμπλεκόμενους για τη διάθεση χρόνου, χώρου και πόρων σε αυτό που ακούει στο απλό όνομα «24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη». Είναι ακριβώς αυτό που κάθε φορά δίνει το κουράγιο για μια ακόμη μάχη 365 ημερών, που θα δικαιωθεί, θα ολοκληρωθεί, θα κριθεί, θα απογειωθεί, θα δοκιμαστεί μέσα σε μόλις 24 ώρες. Εκείνες που για τους περισσότερους δεν είναι τίποτε άλλο από άλλες 24 ώρες. Εκείνες που για καμιά 300αριά άτομα είναι ΟΙ 24 ΩΡΕΣ.

Όσο όλα αυτά θα υπάρχουν, χάρη στους αγωνιζόμενους, χάρη σε εσάς, ο 24ωρος θα είναι εκεί, να κάνει τη διαφορά. Και να μας κάνει περήφανους που έγινε παράδειγμα προς μίμηση, αναγκάζοντάς μας να ανεβάσουμε και άλλο τα standards. Εκείνα της απόλαυσης και όχι μόνο των υλικών, όπως τα χρονόμετρα, τα trackers, τα roadbook, όλα εκείνα που υπάρχουν σήμερα, εξυπηρετούν τον αγώνα και αύριο απλά κάνουν παρέα σε μερικές ντουζίνες ομοίων τους σε κάποιο συρτάρι. Στόχος; Να μείνει στο στόμα όλων εκείνη η… γεύση που μας… ανάγκασε να φτάσουμε το 2003 στον 24ωρο και να τον κάνουμε από τότε τρόπο ζωής, ετήσια ένεση αδρεναλίνης…

Με ΄γειά μας… Αλλά ξέρετε κάτι; Μας αρέσει…

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4