Αποστολέας Θέμα: Detroit Locker  (Αναγνώστηκε 2519 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Detroit Locker
« στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 11:52 »
γνωριζει κανεις για το συγκεκριμενο αργαλειο???

http://www.californiaclub4x4.com/184-m-d30-35-44-60.html

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Detroit Locker
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 13:49 »
τι ειναι...

διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης : ένα διαφορικό που περιλαμβάνει κι ένα μηχανισμό που περιορίζει τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους άξονες εξόδου του. Η περιορισμένη ολίσθηση (όπως λέγεται αυτή η λειτουργία) εξασφαλίζει την κατανομή ροπής και στους δυο τροχούς, ακόμα και όταν ο ένας βρίσκεται πάνω σε πολύ ολισθηρή επιφάνεια. Τα διαφορικά αυτού του τύπου έχει επικρατήσει να λέγονται «μπλοκέ» κατά κάποιο ποσοστό. Το μπλοκέ διαφορικό στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτό που τη δύσκολη στιγμή κατανέμει την ισχύ από 50% σε κάθε τροχό. Ένα κοινό διαφορικό στην περίπτωση που ένας τροχός χάσει την πρόσφυση του μεταδίδει σε αυτόν το 100% της ισχύος. Ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε μια τέτοια περίπτωση μεταδίδει και ένα ποσοστό της ισχύος στον τροχό που διατηρεί την πρόσφυση του.

για μενα ειναι πολυ καλη περιπτωση για να μπει μπροστα!βαζεις ενα 100% μπλοκε πισω και αυτο μπροστα και φτιαχνεις ενα λειτουργικο αυτοκινητο!!!

τωρα απο φθορα,επειδη ειναι με δισκακια ???δεν ξερω σιγουρα.





Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Detroit Locker
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 14:11 »
Το έχει δοκιμάσει κανένας αυτό, για να μας πει τις εμπειρίες του..?

Πάντως από ότι καταλαβαίνω το διαφορικό με τον αέρα είναι εκείνο που σε κάνει "αμάσητο".
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Detroit Locker
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 14:16 »
Τα πάντα εξαρτώνται από το τι θες να κάνεις. Για τη δική μου χρήση, το 100% με αέρα είναι μονόδρομος.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Detroit Locker
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 14:29 »
Το έχει δοκιμάσει κανένας αυτό, για να μας πει τις εμπειρίες του..?

Πάντως από ότι καταλαβαίνω το διαφορικό με τον αέρα είναι εκείνο που σε κάνει "αμάσητο".

σε αγωνες trial εχω δει τετοια περιπτωση(δεν σημαινει βαβαια οτι ειναι μονο για αγωνες).παντως ειναι αυτο που λεει και ο χαρης.ειναι αναλογως τη χρηση κανεις στο αμαξι...