Αποστολέας Θέμα: Lock right  (Αναγνώστηκε 9430 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Lock right
« στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 20:59 »
Με αφορμή μια πρόσφατη αγγελία, ειπώθηκαν κάποιες γνώμες, τιμές κτλ.... Παλαιότερα, υπήρχαν αναφορές κ το συμπέρασμα που είχα βγάλει είναι πως υπάρχει μια δυσκολία στην τοποθέτηση κ στην ρύθμιση κ ένας προβληματισμός με τον αυτοματισμό εμπλοκής (θέμα ασφάλειας δηλ). Αυτή μου η γνώμη ενισχύθηκε από το γεγονός πως οι περισσότερες αναφορές για μπλοκέ είναι για τα Protrack κ ARB.

Παρόλαυτα, κάποιοι φαίνεται πως το έχουν καιρό τώρα, κ από μικρές αναφορές που κάνουν δείχνουν ευχαριστημένοι. Μιας κ η τιμή του είναι άκρως δελεαστική, θα ήθελα να ακούσω τις εμπειρίες σας σε όλο το κύκλο ζωής του προϊόντος (τιμή, εγκαταστάση, προβλήματα, χρησιμότητα κτλ) κ γιατί όχι να κάνουμε κ μια μικρή σύγκριση με το Protrack, από την άποψη αν κ πότε αξίζει να δοθούν τα extra ευρά για το κατ επιλογήν μπλοκέ...

Φαντάζομαι πως θα υπάρχει μια "λεπτή γραμμή χρήσης" που κάποιους θα συμφέρει το ένα, κ κάποιους το άλλο, αναλόγως τις απαιτήσεις που έχουν. Αν καταφέρουμε να οριοθετήσουμε, έστω κ νοητά ή θεωρητικά, αυτή την γραμμή πιστεύω πως ωφεληθούμε πολλοί από εμάς...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: Lock right
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:07 »
ισως αυτο βοηθαει

http://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk

Αποσυνδεδεμένος Legend

  • Jimny
  • Μηνύματα: 173
Απ: Lock right
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:12 »
Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα (αν και σίγουρα οι διαφορές έχουν ξαναναφερθεί)  lol

Τα air locker (ανεξαρτήτως κατασκευαστή) είναι κανονικά διαφορικά, με πλανήτες-δορυφόρους κλπ, και κατ'επιλογήν γίνονται 100% μπλοκε.

Τα locker τύπου lockright δεν περιέχουν καθόλου γρανάζια. Λειτουργούν ως 100% μπλοκε συνεχώς και όταν σε μια στροφή, ο ένας τροχος τείνει να γυρίσει πιο γρήγορα από τον άλλον απλά "πηδάει δόντι" για να τον αφήσει να διανήσει μεγαλύτερη απόσταση και να στρίψει πιο ομαλά το αυτοκίνητο.
Εννοείται ότι όταν ο ένας τροχός είναι στον αέρα τότε γυρνάει με την ίδια ταχύτητα με τον άλλον που πατάει στο έδαφος.



Αποσυνδεδεμένος Legend

  • Jimny
  • Μηνύματα: 173
Απ: Lock right
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:13 »
χιχι Απαντούσαμε την ίδια στιγμή με τον φίλο jimnovios  a105

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Lock right
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:24 »
Ωραία... αυτά για τη θεωρία λοιπόν... Στην πράξη? σε καθημερινή χρήση? στο βουνό? όπως το είδα στο βίντεο, δεν τρώγονται αυτά τα δοντάκια? κάθε πότε? άλλα προβλήματα?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: Lock right
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:30 »
αυτο που λες legend οτι πηδαει δοντι, με ποιο τροπο 'διαβαζεται και εκτελειται'?

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Lock right
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:43 »
Το λέει στο βιντεάκι... Κάτι πιέζεται από την μεριά του ενός τροχού κ ανοίγει ελαφρώς το άνοιγμα στο γρανάζι με αποτέλεσμα να πηδάει το δόντι. εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως σταματάει το πήδημα των δοντιών... κ εν τέλει πρακτικά τι γίνεται???
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Legend

  • Jimny
  • Μηνύματα: 173
Απ: Lock right
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:45 »
Το διάκενο που υπάρχει ανάμεσα στα μέρη του locker είναι τέτοιο ώστε ένας τροχός τη φορά να μπορεί να "πηδήξει δόντι" με τη βοήθεια των ελατηρίων και του σχήματος του σημείου που εδράζει (δεν βρίσκω την κατάλληλη λέξη  lol) ο άξονας που δίνει την κίνηση από το group.

Το δείχνει και στο βίντεο που έβαλες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:49 από Legend »

Αποσυνδεδεμένος Legend

  • Jimny
  • Μηνύματα: 173
Απ: Lock right
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:46 »
Το λέει στο βιντεάκι... Κάτι πιέζεται από την μεριά του ενός τροχού κ ανοίγει ελαφρώς το άνοιγμα στο γρανάζι με αποτέλεσμα να πηδάει το δόντι. εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως σταματάει το πήδημα των δοντιών... κ εν τέλει πρακτικά τι γίνεται???

Σταματάει όταν οι τροχοί ξαναγυρίσουν με την ίδια ταχύτητα μεταξύ τους.

Πρακτικά μόνο ένας που έχει δοκιμάσει και τα δύο μπορεί να μας πει :-)  :-)

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: Lock right
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:55 »
κατι πιεζει το τροχο και ξεκαβαλανε τα γραναζια, αλλα τι ειδους πιεση ειναι αυτη?

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Lock right
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 21:57 »
απο προσωπικη εμπειρια ειμαι σε γενικες γραμμες ευχαρηστημενος!ειναι μια φθηνη λυση για να εχεις μπλοκε.δεν θα ηθελα να μπω στην διαδικασια να πω πιο ειναι καλυτερο,απλα να πω τις δικες μου εμπειριες...
πριν το βαλω ρωτησα γενικα καποια ατομα-φιλους στο χωρο του 4χ4.οι μισοι μου ειπαν τα καλυτερα και οι αλλοι μισοι τα χειροτερα.
το μυστικο για εμενα ειναι στον μαστορα που θα στο βαλει.αν στο ρυθμισει σωστα δεν θα εχεις προβλημα.αλλιως θα ακους κοπανηματα στον πισω αξονα που θα σε κανουν να το βγαλεις την αλλη ημερα...!
προσωπικα το φοραω 4-5 μηνες και πιστεψτε με,εχει φαει πολυ ζορι!!!μεχρι τωρα ολα κομπλε.δεν εχω καποιο προβλημα.

στο χωμα γενικα ειναι απαιχτο.
στην ασφαλτο το κακο ειναι οτι δεν μπορεις να το απενεργοποιησεις.οταν απο σταματημενος ξεκινας στριβοντας 90 μοιρες,νιωθεις να σερνει η μια ροδα.σαν να φρεναρει λιγο.με πιο πολλα χλμ.δεν εχεις προβλημα.συνηθεια ειναι παντως..

παντως δεν θελω ουτε να επηρεασω κανεναν,ουτε να πω οτι ειναι το καλυτερο μπλοκε που υπαρχει κτλ.απλα δεν αξιζει να ειναι τοσο παρεξηγημενο...
ειναι το πως χρησιμοποιει ο καθενας το αμαξι του.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Lock right
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 22:05 »
κατι πιεζει το τροχο και ξεκαβαλανε τα γραναζια, αλλα τι ειδους πιεση ειναι αυτη?

Η πίεση προέρχεται από την κίνηση των τροχών κ είναι μάλλον ανάλογη της ταχύτητας... κ γι αυτό όταν έχουν ίδια ταχύτητα δεν γίνεται τίποτα κ όταν έχουν διαφορετική, υπάρχει διαφορά στην πίεση, οπότε καβαλιούνται τα δοντάκια... αυτό κατάλαβα εγώ...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: Lock right
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 22:14 »
νομιζω το'χω.

η πατουρα που εχουν τα εσωτερικα γραναζια και αγκαλαζει αυτο το αξονακι δεν ειναι ακριβως ημικυκλιο οπως φαινεται και στο βιντεο.
αρα οταν ενας τροχος φαει ζορι, μεταφερει αυτο το ζορι αναγκαστηκα σε αυτο το αξονακι που με τη σειρα του οπως τραβιεται και γλυστραει στο 'χαλια' ημικυκλιο, σπρωχνει το εσωτερικο γραναζι προς τα εξω, και κουμπωνει με το εξωτερικο γραναζι.
κατα συνεπεια τα δαχτυλιδια που τοποθετουντε μεσα, ελευθερωνουν τα αλλα γραναζια( του τροχου που δε τρωει ζορι).\

δεν ειμαι καλος στα γραπτα αλλα ας βοηθησει καποιος μη σας μπερδευω.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Lock right
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 22:29 »
δειτε και εδω καποια πραγματα απο τοποθετηση..

http://www.nitromax.nl/SAMLOCKER.HTM

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: Lock right
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 08:15 »
καλημερα εχθες το πρωι πηγα βουνο για δοκιμες με lockrigt(η τοποθετηση εγινε τζαμι δεν ακουω τιποτα απο μεσα ,τα λαστιχα μεχρι στιγμης εχουν τα πρωτεια στον θορυβο)

1.με το arb-protrack σταματας πριν απο εμποδια και κουμπονεις και σε καμοια περιπτωση δεν μπορεις να πηγενεις με 40-50 χλμ χωμα κουμπομενος
(τα εχεις παρει ολα στο χερι) το καλο ειναι οτι απενεργοποιητε ,αρα σε στροφες με 40-50χλμ κοβεις πριν την στροφη κατα πολυ(για αγωνιστικη χρηση,χασιμο χρονου). και τελευτεο μπορει να σε προδοσει απο τσιμουχακια ρελεδακια ασφαλιες κομπρεσερ (γενικα ηλεκτρικα)οχι συχνα και οχι οσο ειναι καινουργιο.οι τιμες τσουχτερες 700ε-1000ε και κατι

2.με το lockrigt δεν σταματας πουθενα ουτε σε στροφες (λογο του οτι μπενεις με αναποδα ,με καλυτερο ελενχο του αυτοκινητου) ουτε και σε εμποδια
κοινος αερα πατερα παντου.δεν προκειτε να σε προδοσει ποτε ειναι εντελως μηχανικο(τουλαχιστον απο ηλεκτρικα)
στην καθημερινοτητα συνηθηζετε υπαρχει προβλημα σε πολυ μικρα παρκιν ειναι σαν να στριβεις με απλη τετρακινηση και λιγο αυξηση καταναλωσης? δεν ειμαι σιγουρος ακομα πες ρε Γιαννο jm. οι τιμες πιο νορμαλ με 500ε στην χειροτερη εχεις καθαρισει.


αυτες πιστευω οι ειναι οι κυριοτερες διαφορες και αυτα αφορουν μονο για πισω μπλοκε.
ola kala!