Λοιπόον ... ορμώμενος απο την ερώτηση του συναδελφου stamatis συνεχίζω τις παρατηρήσεις με τα καινουργια πλεον ελαστικά τα οποία φοράω κοντά 6-7 μήνες, αλλά και τον εργάτη που προσεθεσε 30~35 κιλά στο μπροστινό μερος ...
Σαφέστατα θα μπορούσα να βάλω μεγαλύτερα ... 30 άρι όπως μου το είχε προτείνει και ο ίδιος ο μάστορας ... υπάρχουν στιγμές που η πρωτη είναι πολύ γρήγορη και η δευτέρα κρεμάει ...
Βεβαια η πρωτη χωρίς αργά (απλά τετρακίνηση) δίνει τη λύση αλλά μεγαλύτερο ελαστικό πιστεύω πως θα έδινε ενα πιο "ισοροπημένο" βηματισμό στο αυτοκινητο ...
Δεν είναι λίγες οι φορές που δεν έχω καταλάβει ότι δεν έχω αργά στον επιλογέα (βριστε ελεύθερα
) με αποτέλεσμα σε μεγάλα ζόρια να ταλαιπωρώ τον συμπλέκτη
Απο την άλλη όμως αυτή η σπιρτάδα του ενεκα οτι εχει να δινει συνεχώς, μου αρεσει πολύ και την έχω εκτιμήσει ιδιαιτέρως σε ασφάλτινα, αλλά και πατημένα ανηφορικά κομμάτια με πλήρη φόρτο ...
Αυτό που με είχε προβληματίσει κάπως τον τελευταίο καιρό καθότι άρχισα να δίνω περισσότερη σημασία ήταν τα επίπεδα θορύβου τα οποία είχαν αυξηθεί, χωρίς όμως να είμαι σίγουρος ότι προέρχονται απο το τράνσφερ ... και λέω χωρίς να είμαι σίγουρος μιας και σε παλαιοτερη μετατροπή ασχετη με το τρανσφερ (πίσω μπλοκέ) είχα παρατηρησει διαφορά για την οποία όμως τότε μου δοθηκε ως πιθανή εξήγηση πάλι το τρανσφερ ή ο μικρός αξονάκος μπιλιοφόρου σταυρού ... εξαιτίας όλων αυτών λοιπόν, το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στον Χρήστο και μετά απο δοκιμές δύο ημερών ενημερώθηκα ότι ο θόρυβος/σφύριγμα δεν προέρχεται απο το βοηθητικό, αλλά απο το πίσω διαφορικό μου (χωρίς αυτό να αποτελεί και πρόβλημα όπως μου είπε ο χρήστος) ... η λύση είναι καλύτερης ποιότητας βαλβολίνες και βλέπουμε ...
Σε γενικές γραμμές και παρά τον συνεχή βιασμό του αυτοκινητου σε αρκετά δυσκολα κομμάτια δεν έχω κανένα περιφερειακό σπασιμο (ημιαξονια μπιλιοφορους κλπ) και το αυτοκίνητο για το στησιμό του δείχνει να πηγαινει πολύ καλά ... ο οδηγός πάλι απο την άλλη καθόλου και ήδη σκεπτεται πως θα το τουμπανοποιήσει περαιτέρω όταν και άμα τα καταφέρει
Για οτιδήποτε άλλο εδώ θα είμαστε και πιστεύω ότι και μετά το περας αυτού του χειμώνα θα έχω την πλήρη εικόνα σε σχέση με την αποδοση και την αξιοπιστία της εν λόγω μετατροπής