Αποστολέας Θέμα: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning  (Αναγνώστηκε 20140 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 16, 2006, 21:32 »
Όχι ρε χριστάρα μιλάμε μόνο για lsd διαφορικό , αυτό που λες είναι 100% και το έχουν βάλει αρκετοί .
Έχω δοκιμάσει το quick lock και το lock right και αν η τοποθέτηση γίνει σωστά δεν καταλαβαίνεις τίποτα ( από γρακ και γρουκ )


Εάν είναι έτσι τότε γιατί να προτιμήσω το ARB Locker που κοστίζει τριπλάσια???????
 

Το έχω πει σε άλλη ενότητα ήδη αλλά δεν μου είναι κόπο να το ξαναπώ .
Στο ένα παίρνεις 2 πλανήτες και 4 ελατηριάκια ενώ στο άλλο παίρνεις ένα ολόκληρο καινούργιο γκρούπ . Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για να πληρώσεις τα τριπλάσια .
Γενικά ισχύει και εδώ το κλασσικό ρητό ' ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ' .

Αυτά

Βαγγέλης Τσούκας

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 16, 2006, 23:39 »
Το συγκεκριμένο της calmini κάνει για Jimny Βαγγέλη???

Στο site τους το δίνουν για Samurai και SJ μπροστά&πίσω ....


To Jimny και το Samurai φοράει το ίδιο διαφορικό πίσω .

Βαγγέλης Τσούκας

Αυτό έχει ενδιαφέρον

Ευχαριστώ για την απάντηση και τις διευκρινίσεις, το περίμενα για να είμαι ειλικρινής ότι θα είναι από κάποιο άλλο μοντέλο. Από ότι καταλαβαίνω η τιμή του πάντως (χωρίς τοποθέτηση) είναι αρκετά χαμηλότερη από αυτή ενός locker ARB (αν εννοείτε αυτό και όχι τα τύπου LockRight).
Αν έχετε κάποιο νέο για το LSD (αυτό ή άλλο) θα χαρούμε να το ακούσουμε. Από ότι καταλαβαίνω από συζητήσεις, ενδιαφέρει αρκετούς  :)



Εδώ μπορείτε να το δείτε ,  μπορεί να παραδοθεί σε 15 ημέρες .

http://www.xtreme4x4.gr/article.asp?intid=384&intidsub=68

Βαγγέλης Τσούκας


Μιλάμε για ολόκληρο γκρούπ δηλαδή (χρησιμοποιούμε το υπάρχον κορονωπήνιο, κουμπώνουμε στο καρέ τα εργοστασιακά ημιαξόνια και φύγαμε). Τι ποσοστό εμπλοκής έχει, 45%? (ευσεβείς πόθοι), 75%? άλλο? Φαντάζομαι είναι με δισκάκια

Το διαφορικό LSD δεν είναι της DGtuning αλλά είναι το διαφορικό που δίνει η Calmini για το Samurai πίσω .
Δυστυχώς δεν έχουμε δοκιμάσει την τοποθέτησή του και δεν γνωρίζω εάν έχει γίνει τοποθέτηση αυτού του διαφορικού στο παρελθόν στην Ελλάδα .
Γεγονός είναι οτι δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο διαφορικό και έχω τις επιφυλάξεις μου , προσωπικά δεν θα το έβαζα και για λόγους υψηλού κόστους σε σχέση με τα lockers .

Αυτά

Βαγγέλης Τσούκας

Πρέπει κάποιος να κάνει το πρώτο βήμα λοιπόν  :) (αν δεν υπάρχουν σοβαρές επιφυλάξεις, πχ, ότι μπορεί να μην μπαίνει χωρίς μετατροπή)

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 17, 2006, 09:07 »
Το ποσοστό που έχει δεν το γνωρίζω και η Calmini δεν το αναφέρει στον κατάλογό της . Δεν πιστεύω οτι μπορεί να είναι πάνω απο 25% - 30% .Όπως προείπα δεν το έχουμε τοποθετήσει ούτε εισάγει στο παρελθόν για να έχουμε άποψη .
Μιλάμε όντως για ολόκληρο γκρούπ .
Μπαίνει χωρίς μετατροπή . Η απόφαση είναι δική σας , όποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας .

Αυτά

Βαγγέλης Τσούκας

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 17, 2006, 13:57 »
Πρέπει να είναι κάτι σαν το LSD που είχαν τα παλιά 2.0 V6 Vitara που είχε δώσει ο Σφακιανάκης στις Νομαρχίες,Δήμους κ.τ.λ.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος macedonas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ - ΚΙΛΚΙΣ
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 30, 2006, 23:44 »
Όχι ρε χριστάρα μιλάμε μόνο για lsd διαφορικό , αυτό που λες είναι 100% και το έχουν βάλει αρκετοί .
Έχω δοκιμάσει το quick lock και το lock right και αν η τοποθέτηση γίνει σωστά δεν καταλαβαίνεις τίποτα ( από γρακ και γρουκ )


Ποιά η διαφορά μεταξύ quick lock και lock right?
Είναι και τα δύο αυτόματα 100% ;
Στη θεσ/νίκη που μπορούμε να το βάλουμε σωστά για να μην έχουμε πρτοβλήματα με γρακ και γρουκ;

Αποσυνδεδεμένος kyr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 166
  • Φύλο: Άντρας
  • Θεσσαλονίκη
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 02, 2006, 11:02 »
Στον  "Πόντιο"  ή  στο Ρούλη. Σε φώτισα έτσι ?   87 lol
Χρήστος Κυριακόπουλος

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 02, 2006, 12:35 »
Στον  "Πόντιο"  ή  στο Ρούλη. Σε φώτισα έτσι ?   87 lol
Είναι μια απάντηση όμως ;) j12
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος macedonas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ - ΚΙΛΚΙΣ
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 03, 2006, 08:07 »
Στον  "Πόντιο"  ή  στο Ρούλη. Σε φώτισα έτσι ?   87 lol

 u10  0_21 punch 2_ag _ter0110>

Αποσυνδεδεμένος kyr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 166
  • Φύλο: Άντρας
  • Θεσσαλονίκη
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 03, 2006, 13:07 »
Πας στο Ματσικίδη - www.x-treme-4x4.gr - το παίρνεις και θα σου πεί που θα πας. Ο Πόντιος είναι στα 50μ απο τον Μάτσι.  :)
Χρήστος Κυριακόπουλος

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 03, 2006, 17:48 »
Με βάση αυτά που μας είπαν οι ειδήμονες επι του θέματος στα σεμινάρια, αυτόματο 0-100 δεν θα έβαζα...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος macedonas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ - ΚΙΛΚΙΣ
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 04, 2006, 00:19 »
Με βάση αυτά που μας είπαν οι ειδήμονες επι του θέματος στα σεμινάρια, αυτόματο 0-100 δεν θα έβαζα...

 ??? ???  t4
Δώσε μας τα φώτα σου επι του θέματος αν θές γιατί διαβάζω πολλές αντικρουόμενες απόψεις.
Οι μεν χρήστες έχουν να πουν τα καλύτερα -σε σχέση με αυτά που πληρώνουν- οι δε εχθροί τους είναι και αυτοί φανατικοί.
Ποιά είναι η αλήθεια τελικά;
Σίγουρα το ιδανικότερο είναι η τοποθέτηση ενός ARB αλλά τα άτιμα τα φράγκα...........

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 04, 2006, 14:31 »
Οι μεν χρήστες έχουν να πουν τα καλύτερα -σε σχέση με αυτά που πληρώνουν- οι δε εχθροί τους είναι και αυτοί φανατικοί.
Ποιά είναι η αλήθεια τελικά;
Σίγουρα το ιδανικότερο είναι η τοποθέτηση ενός ARB αλλά τα άτιμα τα φράγκα...........

Macedonas φίλε μου...απάντησε μόνος σου....
Για αυτά που πληρώνεις είναι καλό χρυσό και άγιο.....

Τα συγκεκριμένα lockers όπως είπε και ο Master Vidas είναι κλειδωμένα 100% όταν οι τροχοί έχουν την ίδια γωνιακή ταχύτητα περιστροφής, στην ευθεία δηλαδή, και κλειδώνουν-ξεκλειδώνουν όταν υπάρχει διαφορά( στις στροφές..).
Και επειδεί όπως Λέει και το λαικό άσμα "Οπως θα πέρνω τις στροφές, εσύ αν θέλεις κοίταζε με...." για να μην τύχει και προσφέρω περίεργο θέαμα σε καμιά στροφή , μιας και οι Ελληνικοί δρόμοι ανήκουν στις extreme κατηγορίες, εγώ προσωπικά δεν θα το έβαζα(καλό το κλείδωσε -ξεκλείδωσε αλλά άμα στο κάνει σε ολισθηρό με πάγο τι γίνετε?? δεν θέλω να το μαζεύω με ανάποδα, είδει το έχω κάνει αρκετές φορές πισωκίνητος...)Αυτά...
ΑRB το βάζω όποτε θέλω εγώ, εαν μου χαλάσει, άντε να είναι κανένα σωληνάκι ή κανένα ρεύμα...
Εχετε ακούσει πολλές βλάβες σε ARB??
Επίσης, για να επανέλθουμε και στο αρχικό ποστ, είμαι κατά των LSD ΄γιατί έχουν αναλώσιμα μέρη....
Αυτά
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 04, 2006, 14:39 »
Εχετε ακούσει πολλές βλάβες σε ARB??
Απ' ότι έχω ακούσει χαλάνε συχνά οι τσιμούχες του κομπρεσέρ με αποτέλεσμα να μην κλειδώνει το διαφορικό.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος chriska

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 538
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 04, 2006, 18:01 »
Και επειδεί όπως Λέει και το λαικό άσμα "Οπως θα πέρνω τις στροφές, εσύ αν θέλεις κοίταζε με...." [/quote]

Βασίλης Τερλέγκας και τα μπλοκέ εκτός.......... lol lol lol
“ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ”
Christoforo Caneli

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 21:23 »
Εχετε ακούσει πολλές βλάβες σε ARB??
Απ' ότι έχω ακούσει χαλάνε συχνά οι τσιμούχες του κομπρεσέρ με αποτέλεσμα να μην κλειδώνει το διαφορικό.

δε θα υπαρχει καποιος τροπος συντηρησης; αυτο οντως το ειχα διαβασει παλια σε ενα αμερικανικο site που συγκρινε το arb με ενα αλλο... δε θυμαμαι το ονομα του...
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...