Φίλε μου, οι χειροκίνητες εμπλέκουν, είτε το θέλουν, είτε όχι. Μειονέκτημα, το ότι πρέπει να βγεις από το αυτοκίνητο για να τις ενεργοποιήσεις και να τις απενεργοποιήσεις.
Με τις αυτόματες, έχεις την ευκολία της εντολής εμπλοκής-απεμπλοκής από την καμπίνα, χωρίς δηλαδή να χρειάζεται να βγεις από το αυτοκίνητο.
Είσαι όμως εξαρτημένος από τις "διαθέσεις" των σωλήνων υποπίεσης (πχ, μπορεί εσύ να δίνεις την εντολή της εμπλοκής, αλλά να υπάρχει κάποια διαρροή και η εντολή σου να μην πραγματοποιείται.
Στα μοντέλα με το κουμπί, υπάρχει μεγαλύτερη "ευαισθησία" στις αστοχίες εμπλοκής της τετρακίνησης. Πχ, αρκεί ένα "ζόρικο" πέρασμα, από κλαδιά κλπ, για να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα (κομένο καλώδιο κλπ).