Την ροπή στα ψηλά δεν θα την βρεις, ή δεν θα είναι ποτέ ίδια με αυτή στα χαμηλά με αισθητές διαφορές. Με χταπόδι εξάτμιση μπορεί να βελτιώσεις λίγο την κατάσταση, αλλά πρόσεχε μη σου χαλάει το επιθυμητό σου, τα χαμηλά.
Ο λόγος που δεν μπορούμε να έχουμε κ ψηλά κ χαμηλά, είναι γιατί το ρυθμιζόμενο γρανάζι, ρυθμίζεται ή για να αποδίδει στα χαμηλά ή στα ψηλά. Πιο καινούριες τεχνολογίες, όπως VVT, VVTi κτλ κ γενικά ότι έχουν να κάνουν με μεταβαλλόμενο χρονισμό (όποιος έχει οδηγήσει jimny απλό και VVT καταλαβαίνει ότι εκεί που κρέμαγε το απλό το VVT αρπάζει ακόμα, έχει μεγαλύτερο φάσμα στροφών που λειτουργεί κοντά στο 100% της απόδοσης) βοηθούν στο να μεγαλώσεις το φάσμα των ωφέλιμων στροφών. Άλλωστε το ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου αυτό που κάνει είναι μια επιμέρους ρύθμιση στον συνολικό χρονισμό του μοτέρ. Το πότε θα πάρουν ρεύμα τα μπουζί ρυθμίζεται είτε με το ντρισιμπιτέρ είτε μέσω εγκεφάλου (γι αυτό κ με άγραφους κάνεις πολλά πράγματα) κ με το ρυθμιζόμενο γρανάζι βελτιώνεις το πότε θα σκάσει η σπίθα πάνω στο πιστόνι (χοντρικά χοντρικά όλα αυτά).