ρε παιδια σε αγωνα πατε ενα λαστιχο λασπης δεν μπορουσατε να βαλετε ...
Να σου πω εγώ γιατί το έκαναν : Αν έπαιρναν διάκριση, θα φώναζαν "το κάναμε με μαμά Jimny"
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Ομως, Σπύρο, δεν είναι καθόλου δύσκολο να πάρεις μέρος σε έναν τέτοιο αγώνα, ειδικά αν πας για χαβαλέ. Αν σου αρέσει και τα πας καλά, το επιχειρείς ξανά.
Το αμάξι γενικά δεν την ακούει από τέτοιου είδους αγώνα, εκτός αν έχεις καμιά σημαντική έξοδο. Σε πρόσφατο αγώνα στο Ναύπλιο, πέσαμε πάνω σε δέντρο και "χαλάσαμε" λίγο το Σαμι του Kats.
Τα λάστιχα λίγο, ναι.... Στον περσινό αγώνα 24h που έτρεξα με τον Kats, φάγαμε το μισό πέλμα από τα λάστιχα.
Βεβαίως, σαν πλήρωμα την ακούμε κανονικά.....
Επίσης, ο αγώνας δεν ήταν 1200 χλμ. Φέτος ήταν γύρω στα 500+. Με τα ενδιάμεσα ασφάλτινα liaison αντε να ήταν 600.
Πέρσι και πρόπερσι ήταν 800-830 χλμ, τα οποία και θεωρώ πολύ καλά. Αντί για 4 service park των 1+ ωρών, θα ήταν καλύτερα 2 της μίας ώρας, με 4 σκέλη των 200 χλμ, όπως το 2008, ή με 7 σκέλη που μπορούσαν να γίνουν 4 του 2009.
Να σημειώσουμε επίσης οτι τερματίζουν περίπου ένα στα 4 ή ένα στα 3 αυτοκίνητα. Οι λόγοι είναι 5 (κυρίως)
α) Κούραση -> εγκατάληψη
β) Βλάβη (πολύ πιθανό γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι πατεντιάρικα και ταλαιπωρημένα)
γ) Ατύχημα (έξοδος, τούμπα, ....) μακρυά από μας
δ) Ακύρωση λόγω μεγάλης καθυστέρησης τερματισμού σκέλους πέρα του επιτρεπτού
ε) Χάσιμο, αποπροσανατολισμός κτλ -> καθυστέρηση ή εγκατάληψη....