Η ανάγκη για προστασία των ευαίσθητων και χαμηλότερων τμημάτων του jimny(κοιτώντας απο κάτω το διαπιστώνετε) οδήγησε στην κατασκευή προστατευτικών για τα διαφορικά.
Σαν γνώμονας χρησημοποιήθηκε το ότι πρέπει να βγαίνουν εύκολα για να αλλάξουμε βαλβολίνες ή να τα αντικαταστήσουμε σε περίπτωση φθοράς, χωρίς να αλλάξουμε ολόκληρη την κατασκευή, όποτε αυτό είναι αναγκαίο(σε όσους αρέσει να περνάνε νερά, προτείνω να τις αλλάζουν μετά το πέρας κάθε χειμώνα), να λειτουργούν σαν γλύστρα, να μην έχουν δηλαδή κάθετες επιφάνειες στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, σχετικά "αεροδυναμικό" σχήμα δηλαδή, ώστε να εμφανίζουν την μηκρότερη δυνατή αντίσταση, αρα δυσκολότερο κόλημα.
Η Σκέψη ήταν ότι τα προστατευτικά πρέπει να αποτελούνται απο δύο τμήματα, μια βάση που να πιάνεται στους άξονες, και το προστατευτικό που να εφαρμόζεται απάνω τις.
Παρακάτω θα δείτε αναλυτικά και τις φωτογραφίες τις κατασκευής....
Βαση προσαρμογής προστατευτικού πίσω διαφορικου (κάτοψη) διακρίνονται οι τρύπες απο όπου θα περάσουν τα U Bolt για να πιάσουν στον άξονα....
Βαση προσαρμογής προστατευτικού πίσω διαφορικου (πλάγια όψη)...
Η βάση είναι κατασκευασμένη απο σίδηρο με τμήματα κολητά και όχι ενιαία σε στράντζα(ευκολία κατασκευής, μείωση κόστους, προστασία διαφορικών μιας και η βάση πρέπει να αντέχει σαφώς λιγότερο απο το διαφορικό, για να μην το σπάσει σε ζόρια...)
Κυρίως προστατευτικό, δίνει την ένοια τις γλύστρας(πέδιλο) κατασκευασμένο απο αλουμίνιο(ελαφρύ, μαλακότερο του σιδήρου).
Προσαρμόζεται στην βάση με 4 φρεζάτες αλλενόβιδες...
Και όλο μαζί προσαρμόζεται στον άξονα με u bolt
Το συγκεκριμένο προστατευτικό είναι κατασκευασμένο για το πίσω διαφορικό....
Στο μπροστινό διαφορικό τώρα τα πράγματα περιπλέκονται λίγο μιας και βρήσκεται αρκετά δεξιά,και κοντά στην βάση του μπράτσου που κρατάει τον άξονα και δεν μπορούμε να χρησημοποιήσουμε την ίδια απλή κατασκευή αλλά μια περισσότερο σύνθετη...
Η Βάση του προστατευτικού, που θα δείτε πιο κάτω, απο την μια μεριά στιρίζεται στον άξονα με u bolt και απο την άλλη στην βάση του μπράτσου...
Το υμικυκλικό κόψιμο είναι για να περνάει ο άξονας, και στις τρύπες βιδώνουν οι βίδες που κρατανε το μπράτσο...
Κρατώντας την φιλοσοφία ίδια με την αρχική κατασκευή,
βλέπουμε την ποδιά μονταρισμένη...
Η όλη κατασκευή χαμηλώνει το ύψος του διαφορικού γύρω στο 1 εκ το οποίο υπερκαλύπτετε απο την αλλαγή διάστασης ελαστικών και μόνο, ή θεωρείται αμελητέο προστά στην παρεχόμενη ασφάλεια....