Παίδες, από τη στιγμή που δεν μπαίνει τουρμπίνα ή δεν πλανίζετε καπάκι για αύξηση συμπίεσης, τα περισσότερα άλογα μπορούν να έρθουν μόνο με περισσότερη κατανάλωση καυσίμου.
Απλοί νόμοι θερμοδυναμικής.
1300 cc μπορούν να βγάλουν και 120 hp.... Η φύση έχει το πάρε και το δώσε... και πάντα αυτά είναι ίσα.... Για να βγάλει η βενζίνη από την χημική της ενέργεια 120 άλογα, χρειάζεται μια Α ποσότητα βενζίνης ανα χλμ. Για να αποσπάσετε περισσότερη κινητική ενέργεια από την ίδια ποσότητα βενζίνης (αρα περισσότερα χλμ ανα λίτρο και άρα οικονομία) θα πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο καύσης. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αύξηση της συμπίεσης ώστε να γίνει πιο δυνατή η έκρηξη μέσα στον κύλινδρο (με ότι αυτό συνεπάγεται... είναι άλλο θέμα)
Με άλλα μέσα, μπορούμε να πειράξουμε χρονισμό, κτλ... και να κερδίσουμε ελάχιστα σε δύναμη (και κατανάλωση) με κόστος την βεβαρυμένη ποιότητα καυσαερίων που βγάζουμε.....
πχ... εμένα καίει 17λτ/100χλμ, αλλά όπως είναι ρυθμισμένος (και πειραγμένος χωρίς έξτρα εγκέφαλο.....) ο κινητήρας, δουλεύει άνετα κάτω από το ρελαντί στις 600-700 στροφές υπό φορτίο με άμεση απόκριση στο γκάζι.... όποιος θέλει του το δίνω να το δοκιμάσει....