Αποστολέας Θέμα: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο  (Αναγνώστηκε 6363 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος powerbyte

  • Jimny
  • Μηνύματα: 43
Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« στις: Οκτώβριος 13, 2010, 22:57 »

Το έχει βάλει κανείς; Υπόσχεται +10nm ροπή για το Jimny με παράλληλο εγκέφαλο.

http://www.ecu-chiptuning.eu/Suzuki-power-chiptuning.htm


Αποσυνδεδεμένος Panagiotis,,,

  • Jimny
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 23:09 »
απο τιμή??
Always under construction..

Αποσυνδεδεμένος powerbyte

  • Jimny
  • Μηνύματα: 43
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 13:41 »
απο τιμή??

350 Euros + ΦΠΑ

Μπορεί να αφαιρεθεί όποτε θες (το ανέφεραν Plug and Drive).




Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 13:58 »
αυτο φανταζομαι και με ενα χταποδι-καταλυτη-τελικο και φιλτρο αερα θα αποδιδει.τωρα απο μονο του... ???

ενδιαφερων παντως,αλλα δεν καταλαβαινω πως αυξανει ιπποδυναμη και ροπη και μειωνει την καταναλωση???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2010, 14:09 από JM »

Αποσυνδεδεμένος powerbyte

  • Jimny
  • Μηνύματα: 43
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 15:39 »
αυτο φανταζομαι και με ενα χταποδι-καταλυτη-τελικο και φιλτρο αερα θα αποδιδει.τωρα απο μονο του... ???

ενδιαφερων παντως,αλλα δεν καταλαβαινω πως αυξανει ιπποδυναμη και ροπη και μειωνει την καταναλωση???

Ναι εάν είναι θα τα πάμε πακέτο ολα.

Για το συγκεκριμένο ροπή/κατανάλωση εφερε σαν ότι μπορείς να έχεις μεγαλύτερη σχέση και να τραβάει (εκεί πάει η οικονομία).
Βεβαια για offroad που έχεις μικρές σχέσεις δεν ξέρω πως θα το κάνει... αλλά εάν το κάνει;

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 15:51 »
Παίδες, από τη στιγμή που δεν μπαίνει τουρμπίνα ή δεν πλανίζετε καπάκι για αύξηση συμπίεσης, τα περισσότερα άλογα μπορούν να έρθουν μόνο με περισσότερη κατανάλωση καυσίμου.

Απλοί νόμοι θερμοδυναμικής.

1300 cc μπορούν να βγάλουν και 120 hp.... Η φύση έχει το πάρε και το δώσε... και πάντα αυτά είναι ίσα.... Για να βγάλει η βενζίνη από την χημική της ενέργεια 120 άλογα, χρειάζεται μια Α ποσότητα βενζίνης ανα χλμ. Για να αποσπάσετε περισσότερη κινητική ενέργεια από την ίδια ποσότητα βενζίνης (αρα περισσότερα χλμ ανα λίτρο και άρα οικονομία) θα πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο καύσης. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αύξηση της συμπίεσης ώστε να γίνει πιο δυνατή η έκρηξη μέσα στον κύλινδρο (με ότι αυτό συνεπάγεται... είναι άλλο θέμα)

Με άλλα μέσα, μπορούμε να πειράξουμε χρονισμό, κτλ... και να κερδίσουμε ελάχιστα σε δύναμη (και κατανάλωση) με κόστος την βεβαρυμένη ποιότητα καυσαερίων που βγάζουμε.....

πχ... εμένα καίει 17λτ/100χλμ, αλλά όπως είναι ρυθμισμένος (και πειραγμένος χωρίς έξτρα εγκέφαλο.....) ο κινητήρας, δουλεύει άνετα κάτω από το ρελαντί στις 600-700 στροφές υπό φορτίο με άμεση απόκριση στο γκάζι.... όποιος θέλει του το δίνω να το δοκιμάσει....



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2010, 15:54 από Χάρης »

Αποσυνδεδεμένος powerbyte

  • Jimny
  • Μηνύματα: 43
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 16:14 »
Για εμένα τουλάχιστον το να πάρω λίγο ροπή και μου κάψει αντίστοιχα λίγο παραπάνω δεν είναι πρόβλημα (το πολύ θα ήταν). Εξάλου υπόσχονται ότι απενεργοποιείται.

Διάβασα κάπου ότι εάν βάλεις μια λιγότερο ελεύθερη έξάτμιση, λόγο του ότι υπάρχει περιορισμός στην εκτόνωση των καυσαερίων, αυξάνεις την συμπίεση και την ροπή στα χαμηλά. Ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 17:30 »
Ναι, αλλά ζεσταίνεις τον κινητήρα....

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 17:40 »
βγαζεις καταλυτη,του πετας και ενα τελικο μονο,απο το πλα'ι' και περνεις λιγο ροπη απο χαμηλα...! ;D

το θεμα μετα ειναι ποτε θα σε μαζεψουνε!!! 0_21 lol lol lol lol

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 19:26 »
Παίδες, εγκεφάλους φτιάχνουμε αφού έχουμε φτιάξει τα γύρω γύρω, ώστε να προγραμματιστεί ανάλογα με αυτά που έχουμε φτιάξει.

Άντε κ τον πήρες τον εγκέφαλο. που ξέρεις πως είναι προγραμματισμένος για να φτιάξεις αντίστοιχο χταπόδι κ εξάτμιση?

Ροπή που δίνει από μόνο του μην περιμένετε να την καταλάβετε ποτέ!!!

Ο φίλος που λέει για πιο μπουκωμένη εξάτμιση κ μεγαλύτερη ροπή, το μόνο που θα καταφέρει είναι να ραγίσει το καπάκι του για αρχή!!!!!

Αν το 1300 το συγκεκριμένο θέλετε να βγάλει παραπάνω άλογα κ ροπή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην καίει παραπάνω!!! Καμία όμως!!! εκτός κ αν αρχίζουμε κ αλλάζουμε μέταλλα, εγκεφάλους κ χρονισμούς κ πολλά πολλά άλλα. Τα δικά μας τα μοτέρ όπως έχουν, δεν γίνεται να γίνουν πιο οικονομικά κ ταυτόχρονα να αποδίδουν παραπάνω!!!!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 20:13 »
Παίδες, εγκεφάλους φτιάχνουμε αφού έχουμε φτιάξει τα γύρω γύρω, ώστε να προγραμματιστεί ανάλογα με αυτά που έχουμε φτιάξει.

Άντε κ τον πήρες τον εγκέφαλο. που ξέρεις πως είναι προγραμματισμένος για να φτιάξεις αντίστοιχο χταπόδι κ εξάτμιση?

Ροπή που δίνει από μόνο του μην περιμένετε να την καταλάβετε ποτέ!!!

Ο φίλος που λέει για πιο μπουκωμένη εξάτμιση κ μεγαλύτερη ροπή, το μόνο που θα καταφέρει είναι να ραγίσει το καπάκι του για αρχή!!!!!

Αν το 1300 το συγκεκριμένο θέλετε να βγάλει παραπάνω άλογα κ ροπή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην καίει παραπάνω!!! Καμία όμως!!! εκτός κ αν αρχίζουμε κ αλλάζουμε μέταλλα, εγκεφάλους κ χρονισμούς κ πολλά πολλά άλλα. Τα δικά μας τα μοτέρ όπως έχουν, δεν γίνεται να γίνουν πιο οικονομικά κ ταυτόχρονα να αποδίδουν παραπάνω!!!!

 >sostos<

Αποσυνδεδεμένος powerbyte

  • Jimny
  • Μηνύματα: 43
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 14, 2010, 22:53 »
Παίδες, εγκεφάλους φτιάχνουμε αφού έχουμε φτιάξει τα γύρω γύρω, ώστε να προγραμματιστεί ανάλογα με αυτά που έχουμε φτιάξει.

Άντε κ τον πήρες τον εγκέφαλο. που ξέρεις πως είναι προγραμματισμένος για να φτιάξεις αντίστοιχο χταπόδι κ εξάτμιση?

Ροπή που δίνει από μόνο του μην περιμένετε να την καταλάβετε ποτέ!!!

Ο φίλος που λέει για πιο μπουκωμένη εξάτμιση κ μεγαλύτερη ροπή, το μόνο που θα καταφέρει είναι να ραγίσει το καπάκι του για αρχή!!!!!

Αν το 1300 το συγκεκριμένο θέλετε να βγάλει παραπάνω άλογα κ ροπή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην καίει παραπάνω!!! Καμία όμως!!! εκτός κ αν αρχίζουμε κ αλλάζουμε μέταλλα, εγκεφάλους κ χρονισμούς κ πολλά πολλά άλλα. Τα δικά μας τα μοτέρ όπως έχουν, δεν γίνεται να γίνουν πιο οικονομικά κ ταυτόχρονα να αποδίδουν παραπάνω!!!!

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, για εμένα το θέμα καλύφθηκε.

Αποσυνδεδεμένος Panagiotis,,,

  • Jimny
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 16, 2010, 00:14 »
+1
Always under construction..

Αποσυνδεδεμένος xarisk

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 64
Απ: Βελτίωση με παράλληλο εγκέφαλο
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 08, 2010, 11:28 »
ρε συ χαρη ειπαμε....17λιτ ειναι πολλα φιλε...οταν η βενζινη εχει απει ήδη 1,6 το λιτρο....εμανα καιει 8,5 -9 και ψαχνω πως να το μειωσω...
CCNA-CCNA Security
Cisco SMB Solutions For Engineers
http://www.networksociety.gr
http://www.kelaidisbikes.gr