Από ότι λέει, πειράζει το μείγμα του καυσίμου μέσω εγκεφάλου, αλλάζοντας τα δεδομένα από τον αισθητήρα IAT (Intake Air Temparture). Θεωρητικά μπορεί να κάνει δουλειά. Από μόνο του δεν με πείθει.Ίσως βοηθάει αν κάνεις κ άλλες αλλαγές. Αν θέλετε να δείτε κατά πόσο αυτό μπορεί να αυξήσει κάτι στην απόδοση, βρείτε τρόπο να πάρετε το μαραφέτι που πάει στο φιλτροκούτι κ να μεταφέρεται μαζί εκτός καπό που ο αέρας είναι πιο δροσερός. Αν σας φανεί έτσι διαφορά, πάρτε κ το μαραφέτι τούτο.
Θεωρητικά πάντα, αν κάνει αυτά που υπόσχεται, για να δούμε διαφορά θέλουμε τα εξής ακόμα: μεγαλύτερα μπεκ, εξάτμιση, φίλτρο, κ ιδανικά άλλο εγκέφαλο. Ο υπάρχον εγκέφαλος (όπως όλοι οι εργοστασιακοί) έχουν κάποιες ανοχές ως προς την χαρτογράφηση του μίγματος. Αυτές οι διαφορές δύσκολα είναι αισθητές, ειδικά σε αυτοκίνητα σαν τα δικά μας.