Καταρχήν βάζεις το αυτοκίνητο σε επίπεδο έδαφος αφού έχεις βάλει επάνω την ανάρτηση εννοείται. Από κει και πέρα έχεις δύο λύσεις:
α) Βάζεις πάνω την πανάρ και μετράς αν ο άξονας είναι στο κέντρο (παίρνεις ένα σταθερό σημείο του σασί από αριστερά & δεξιά και μετράς μέχρι ένα σταθερό σημείο του άξονα, τα ίδια και για τις δύο πλευρές εννοείται). Βγάζεις την πανάρ από το ένα άκρο, τη βιδώνεις ή την ξεβιδώνεις αντίστοιχα (εκτός αν ρυθμίζεται χωρίς να τη βγάλεις), την ξαναβάζεις και ξαναμετράς. Κάνεις την ίδια διαδικασία μέχρι η μέτρηση από αριστερά να είναι ίδια με τη δεξιά, οπότε ο άξονας θα είναι κεντραρισμένος, ή β) βγάζοντας την πανάρ από το ένα άκρο, ο άξονας τείνει να έρθει μόνος του στο κέντρο (για να είσαι πιο σίγουρος το κουνάς και λίγο δεξιά-αριστερά). Στο σημείο που θα ηρεμήσει θα πρέπει ο άξονας να είναι κεντραρισμένος, οπότε σ' αυτή τη θέση πρέπει να μπει η πανάρ (δηλαδή την ξεβιδώνεις ή τη βιδώνεις αντίστοιχα μέχρι να ταιριάξει η τρύπα του σινεμπλόκ στη βίδα του σασί). Για να είσαι σίγουρος, κάνε και μία μέτρηση μετά, με τη δεύτερη λύση πάντως γλυτώνεις τα βάλε-βγάλε, ειδικά αν έχεις τις @$!& πανάρ του βέλγου που δε ρυθμίζονται επάνω...