Αποστολέας Θέμα: Κοτσαδοροι, απορίες  (Αναγνώστηκε 23569 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Κοτσαδοροι, απορίες
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 09, 2011, 16:43 »
Απο το 1999 η mercedes καθώς επίσης και η jaguar έβαλαν το μπροστινό σηματάκι του καπώ στον προαιρετικό εξοπλισμό σε κάθε νέο αυτοκίνητο αφήνωντας τον πελάτη να επιλέξει αν θα το προτιμήσει διότι είχαν αναφερθεί περιστατικά όπου πεζοί έπεσαν πάνω σε τέτοια οχήματα και υπέστησαν σοβαρές βλάβες.
Ο κοτσαδόρος είναι απο πίσω, δεν έχει δουλειά ο πεζός εκεί πίσω.
Φίλε KazanisGarage έχεις δει αυτοκίνητο από τρακάρισμα που να μην έχει κοτσαδόρο και ένα που να έχει?Συγκρινε τις διαφορές να δεις ότι κερδισμένος θα είσαι με τον κοτσαδόρο, γιατί αντε ο προφυλακτήρας μπορεί να αντικατασταθεί, έλα όμως που οι ζημιές προχωράνε πολύ πιο βαθία και εννοώ τα πίσω φτερά και τις πόρτες και εκείνα τα σημεια μετά τα κόβεις ή γίνονται παστουρμάς από στόκο.Και πιστεψέ με ότι δεν στραβώνει το σασί τόσο εύκολα, μπορεί να στραβώσει ο κοτσαδόρος μόνο.Ο κοτσαδόρος θα βοηθήσει να συρθεί το αμάξι σου σε μεγάλη σύγκρουση, ενώ ο προφυλακτήρας μπορεί να επιτρέψει στο πίσω όχημα να μπει ολόκληρο μέσα στο δικό σου.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδοροι, απορίες
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 09, 2011, 19:17 »
σε λίγο θα μας πείτε πως έχουν παραλείψει οι εταιρίες να τον έχουν μόνιμα πάνω... εσείς σκέφτεστε τις μικρές υλικές ζημιές (τύπου με χτύπησαν στο παρκάρισμα) κ εμείς τα χοντρά. όσο για τον αν στραβώνει το σασί, βρες το θέμα του Σπύρου (sav) που τον είχαν τρακάρει.

σε jimny που σε ένα εκτός γίνετε γραντζουνί το χρώμα , το να σκεφτόμαστε το γρατζούνισμα από παρκάρισμα είναι αστείο... βάλτε καλύτερα έναν arb προφυλακτήρα να μην σας ενδιαφέρουν κ οι επαφές με δεντράκια βραχάκια κτλ....

@KazanisGarage +1
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2011, 19:19 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: Κοτσαδοροι, απορίες
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 09, 2011, 20:08 »
Απο το 1999 η mercedes καθώς επίσης και η jaguar έβαλαν το μπροστινό σηματάκι του καπώ στον προαιρετικό εξοπλισμό σε κάθε νέο αυτοκίνητο αφήνωντας τον πελάτη να επιλέξει αν θα το προτιμήσει διότι είχαν αναφερθεί περιστατικά όπου πεζοί έπεσαν πάνω σε τέτοια οχήματα και υπέστησαν σοβαρές βλάβες.
Ο κοτσαδόρος είναι απο πίσω, δεν έχει δουλειά ο πεζός εκεί πίσω.
Φίλε KazanisGarage έχεις δει αυτοκίνητο από τρακάρισμα που να μην έχει κοτσαδόρο και ένα που να έχει?Συγκρινε τις διαφορές να δεις ότι κερδισμένος θα είσαι με τον κοτσαδόρο, γιατί αντε ο προφυλακτήρας μπορεί να αντικατασταθεί, έλα όμως που οι ζημιές προχωράνε πολύ πιο βαθία και εννοώ τα πίσω φτερά και τις πόρτες και εκείνα τα σημεια μετά τα κόβεις ή γίνονται παστουρμάς από στόκο.Και πιστεψέ με ότι δεν στραβώνει το σασί τόσο εύκολα, μπορεί να στραβώσει ο κοτσαδόρος μόνο.Ο κοτσαδόρος θα βοηθήσει να συρθεί το αμάξι σου σε μεγάλη σύγκρουση, ενώ ο προφυλακτήρας μπορεί να επιτρέψει στο πίσω όχημα να μπει ολόκληρο μέσα στο δικό σου.


Επειδη μαλλον δε θα σε πεισω με τα λογια μου...
παρακατω υπαρχει μια εκθεση απο το πανεπιστημιο της Μινεσοτα για ατυχημα με ή χωρις κοτσαδορο.
Τα αποτελεσματα δειχνουν πως ο κινδυνος ατυχηματος ΚΑΙ για τα ΔΥΟ εμπλεκομενα οχηματα ειναι μεγαλυτερος οσον αφορα τους επιβαινοντες γιατι οι τιμες επιβραδυνσης ειναι μεγαλυτερες. Κοινως σε περιπτωση που χαλασουν οι πορτες και τα φτερα οπως λες γινεται για την δικη σου ασφαλεια και για να μην σπασει ο σβερκος σου αφου δε θα εχει απορροφηθει ο κραδασμος απο πουθενα αλλου. Που ενισχυει και την αποψη πως ολο το χτυπημα το παιρνει το σασι...

http://cbsminnesota.files.wordpress.com/2010/12/the-influence-of-a-tow-bar-on-crash-pulse-in-rear-end-car-accidents.pdf

Αν ακομα δεν πειθεσαι, εγω παντως προτιμω να κανω παστρουμα με στοκο την καμπινα που δεν παιζει ρολο στην ευθυγραμμιση και τη στιβαροτητα του συγκεκριμενου αυτοκινητου, απο οτι να κοβω-ραβω το σασι που αυτο ειναι η παθητικη ασφαλεια στα jimny. Γιατι μιλαμε για τρακαρισμα απο πισω οποτε αλλος πληρωνει. Στην τελικη ολοκληρη η καμπινα του jimny παιζει στα 1000-1500ευρω μεταχειρισμενη στο εμποριο. (το εχω ψαξει γιατι σκεφτομουν να το κανω κλειστο αντι cabrio που ειναι τωρα). Την αλλαζεις και δεν βαζεις κανενα στοκο. Αν εχει παρει φτερα-πορτα-προφυλακτηρας το κοστολογιο θα περασει τα 1500ευρω σε ανταλλακτικα οποτε θα στο καλυψει η ασφαλεια...
Στο σασι θα μπει καλυμπρα στη μεση οποτε η ανοχη του ποτε δε θα ειναι η ιδια με την εργοστασιακη.
Απλα εχεις ξεφυγει πιστευω απο το ζητουμενο.
Σου ευχομαι να μη σου συμβει ποτε, αλλα αν τυχον ποτε βρεθεις στην περιπτωση που εσυ θα εισαι ο "πισινος" που θα πεσει σε ενα αυτοκινητο με κοτσαδορο και θα παθεις ζημιες που δεν περιμενες ή δεν θα παθαινες αν τυχον δεν τον ειχε πανω, μην πεις ποτε "τον -μπιπ- που ειχε κοτσαδορο και μου κατεστρεψε το αμαξι. Αν δεν τον ειχε δε θα παθαινα τιποτα σχεδον"...

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: Κοτσαδοροι, απορίες
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 10, 2011, 17:57 »
ασχετο αλλα προχθες κυσιακη στην παραλιακη 4 το μεσημερι (ωρα φορτου) περιπου ειδα toyta carina χρωματος κοκκινο αν δεν κανω λαθως, με μπροστα κοτσαδορο  t4 t4 t4 t4 t4
και η μπιλια γυρω στα +10εκατοστα και ο τυπος ανετος κανενα προβλημα προφανος πρεπει να τραβουσε αναποδα βαρκα αλλα αφετερου δεν πρεπει να ειχε φαει και κανα μεγαλο προστιμο απο την τροχαια τωρα τι να λεμε για το κοτσαδορο πισω τσαμπα η συζητηση lol lol lol lol


απορια εφοσον αφερειτε μονο η μπιλια λεω εγω τωρα, το σιδερο του κοτσαδορου  που πιανει το σασι παλι τον ιδιο κινδυνο δεν εχεις να σου στραβωσει το σασι?απλα οσον αφορα τον πισω σου με την μπιλια του εχεις καρφωσει μεχρι και τα ψυγεια κατευθειαν ενω χωρις μπιλια  του τα εχεις σπασει ολα ομοιομορφα  lol ha lol
 εγω παντως πιστευω η ζημεια γινετε στο πισω αυτοκινητο και μονο που εχει αλλος κοτσαδορο με η χωρις μπιλια ,ενω η μπιλια ειναι περισοτερο επικινδυνη για τους πεζους κινδυνος μονο σε ενα παρκαρισμα σε τιποτα αλλο

οσο για το αν βλεπεις πισω ειναι αλλη ιστορια εγω κατευαζω στην αθηνας  πακιστανο να τους κοβει με κουμπομενη οπισθεν κανω πισω με 18 τονους φορτηγο και οι πεζοι με ενα κινητο στα χερια και τα μηχανακια ακομα περνανε σαν να μην συμβενει τιποτα........


αυτα τα ολιγα και απο εμενα
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: Κοτσαδοροι, απορίες
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 10, 2011, 19:48 »
απορια εφοσον αφερειτε μονο η μπιλια λεω εγω τωρα, το σιδερο του κοτσαδορου  που πιανει το σασι παλι τον ιδιο κινδυνο δεν εχεις να σου στραβωσει το σασι?απλα οσον αφορα τον πισω σου με την μπιλια του εχεις καρφωσει μεχρι και τα ψυγεια κατευθειαν ενω χωρις μπιλια  του τα εχεις σπασει ολα ομοιομορφα  lol ha lol
 εγω παντως πιστευω η ζημεια γινετε στο πισω αυτοκινητο και μονο που εχει αλλος κοτσαδορο με η χωρις μπιλια ,ενω η μπιλια ειναι περισοτερο επικινδυνη για τους πεζους κινδυνος μονο σε ενα παρκαρισμα σε τιποτα αλλο

οσο για το αν βλεπεις πισω ειναι αλλη ιστορια εγω κατευαζω στην αθηνας  πακιστανο να τους κοβει με κουμπομενη οπισθεν κανω πισω με 18 τονους φορτηγο και οι πεζοι με ενα κινητο στα χερια και τα μηχανακια ακομα περνανε σαν να μην συμβενει τιποτα........


αυτα τα ολιγα και απο εμενα

Το σιδερο του κοτσαδορου ειναι μεσα απο τον προφυλακτηρα και ειναι στην ευθεια της τραβερσας συνηθως. Σε πολλα αυτοκινητα αφαιρειται η πισω τραβερσα και μπαινει το σιδερο του κοτσαδορου. Εκτος του οτι το χτυπημα γινεται ομοιομορφα, ειναι πολυ πιο "μεσα" σε σχεση με την μπιλια.Συνεπως δεν ειναι το πρωτο που "παιρνει" την κρουση, αλλα στη σειρα που πρεπει..