Αποστολέας Θέμα: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση  (Αναγνώστηκε 3721 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gagarin

  • Jimny
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Άντρας
Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« στις: Αύγουστος 30, 2010, 17:48 »
Καλησπέρα...
Είναι τρίτη φορά που παρατηρώ το παρακάτω φαινόμενο κ θα ήθελα τα φώτα σας...
Όταν πηγαίνω με το αυτοκίνητο για αρκετά χιλιόμετρα(πάνω από 100) στο δρόμο με κλιματιστικό κ με αρκετό βάρος η δευτέρα κ η τετάρτη κουμπωνουν λίγο πιο "σκληρά",όχι ότι δεν μπαίνουν απλά η αίσθηση που εχω στο χέρι μου από τον λεβιε ταχυτήτων δεν είναι η γνωστή που εχω στο αυτοκίνητο στην καθημερινή του χρήση...
Υπάρχει κάποιος φίλος που μπορεί να μου δώσει μια απάντηση...;
Ευχαριστώ πολύ.
Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...
και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 30, 2010, 20:39 »
Δεν πρέπει να έχει να κάνει με το κλιματιστικό. Έχεις αλλάξει πρόσφατα βαλβολίνες? Μήπως θέλει λίγο τράβηγμα το συρματόσχοινο του συμπλέκτη? Μήπως το πατάκι εμποδίζει την διαδρομή του συμπλέκτη? Πάντως γενικά δεν έχουμε κ το καλύτερο κιβώτιο κ ειδικά το συγχρονιζέ κ ιδίως όταν έχουμε πολλές στροφές πριν την αλλαγή της ταχύτητας.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Gagarin

  • Jimny
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 30, 2010, 21:17 »
Άλλαξα στο σερβίς των 15000 χλμ...τώρα λέω 27000...έβαλα καλές μάλιστα βαλβολινες της valvoline...
Πάντως γενικά το κιβώτιο ξέρω ότι έχει ένα θέμα...όσο για τις στροφές αλλαγών πότε το στροφομετρο μου δεν περνάει τις 3500 εκτός από διάφορες στιγμές...θα κοιτάξω-μετρήσω την ντιζά του συμπλέκτη...
Κάποιος άλλος μήπως ξέρει;
Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...
και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Αποσυνδεδεμένος jim_alexop

  • Jimny
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Άντρας
  • www.alexopoulos.info
    • navigate business solutions
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 31, 2010, 00:16 »
Μετά από λίγο καίρο το πρόβλημα θα γίνει πιο έντονο και θα παρουσιάζεται πιο συχνά και εμένα έτσι ξεκίνησε περίπου στα ίδια χλμ με εσένα και τώρα στα 37000 χλμ τις περισσότερες φορές η δευτέρα και η τετάρτη μπαίνουν πολύ σφιχτά.Από ότι έχω ακούσει είναι από ντίζα συμπλέκτη, αυτή τη βδομάδα θα πάω για σερβις, αν μάθω κάτι θα σε ενημερώσω.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 31, 2010, 02:06 »
Δεν χρειάζεται να μετρήσεις. Πάτα με το πόδι σου ελαφριά το συμπλέκτη και αν αισθανθείς ένα μικρό κενό στην αρχή κ μετά αλλάζει η αίσθηση πατήματος τότε θέλει μάζεμα από κάτω.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Gagarin

  • Jimny
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 31, 2010, 13:37 »
Οκ παιδιά σας ευχαριστώ πολύ...
Πίστευα ότι κάτι έπαιζε με τις βαλβολινες και αντί όσο περνάει η ώρα να δουλεύεται πιο εύκολα το σασμαν έλεγα ότι σαπουνιαζουν κ μου κάνει αυτό το πρόβλημα...
Υδάτινο πέρασμα δεν εχω περάσει για να υπάρχει υποψία να έχει πάρει νερα...
Άρα μάλλον αυτό είναι...
Σας ευχαριστώ για ακόμα μια φορά!
@Jim
φίλε αν έχεις κάτι νεότερο πόσταρε το να μάθω...
@verse
Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο μπόσικο ή γενικά το σφίγγουμε όσο παίρνει;
Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...
και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 31, 2010, 17:07 »
Για ψυχολογικούς κ μόνο λόγους, τα τεστάρεις κ τις βαλβολίνες, ανοίγοντας την πάνω βίδα θα τρέξει ελάχιστο λαδάκι κ θα δεις αν είναι σαπουνιασμένο ή όχι.

Τώρα για την ντίζα. Δεν υπάρχει ούτε συγκεκριμένο μπόσικο ούτε σφίγγουμε όσο παίρνει.

Πέφτεις από κάτω. εκεί που ενώνεται το μπλοκ της μηχανής με το σασμάν, θα δεις την ντίζα να έρχεται από κάπου κοντά στο ψυγείο (πιάνετε εκεί με κάτι κλιπσάκια) κ μετά συνεχίζει παράλληλα με το μοτέρ κ καταλήγει στο σασμάν σε ένα μαύρο πλαστικό κάλυμμα. Βγάζεις το κάλυμμα, κ έχει μια ροδέλα. δεν θυμάμαι αν βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας τεντώνει το συρματόσχοινο, αλλά σίγουρα το νιώθεις στο πόδι. Δεν χρειάζεται να μετρήσεις κάτι. Πριν κάνεις οτιδήποτε, πάτα ελαφρά κ σιγά σιγά τον συμπλέκτη. Αν έχεις κενό, θα νιώσεις στο πόδι, ότι στην ουσία στα πρώτα εκατοστά μαζεύεις την ντίζα κ δεν συμπλεκτάρεις, ενώ στα αμέσως επόμενα εκατοστά, η αίσθηση αλλάζει, γίνετε λίγο πιο σκληρό, νιώθεις μια αντίσταση. Αυτό το μπόσικο θέλεις να μαζέψεις. Τεντώνεις (βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας), τεστάρεις, κ ξανά μανά, μέχρι να είναι ομοιόμορφη η αίσθηση στο πόδι.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 01, 2010, 16:18 »


                                                                                                                      Gagarin                                                                                                                     Εχεις δικιο πρεπει να υπαρχουν λιγα μποσικα, της ταξεως των 3 εως 5 ποντους ,πριν καταλαβαινεις στο ποδι σου οτι ξεκινας να "τραβας" τη ντιζα.
Αν δεν εχει αυτο το λιγο κενο μπορει το πλατο σου να μην παταει 100% οπως πρεπει, και να βρισκετε υπο "ταση" .    
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2010, 16:20 από k.Maltezos »

Αποσυνδεδεμένος Gagarin

  • Jimny
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 21:15 »
Μετά από λίγο καίρο το πρόβλημα θα γίνει πιο έντονο και θα παρουσιάζεται πιο συχνά και εμένα έτσι ξεκίνησε περίπου στα ίδια χλμ με εσένα και τώρα στα 37000 χλμ τις περισσότερες φορές η δευτέρα και η τετάρτη μπαίνουν πολύ σφιχτά.Από ότι έχω ακούσει είναι από ντίζα συμπλέκτη, αυτή τη βδομάδα θα πάω για σερβις, αν μάθω κάτι θα σε ενημερώσω.

Κανένα νέο έχεις...;
Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...
και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Αποσυνδεδεμένος jim_alexop

  • Jimny
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Άντρας
  • www.alexopoulos.info
    • navigate business solutions
Απ: Κιβώτιο ταχυτήτων...ερώτηση
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 23:40 »
Μετά από λίγο καίρο το πρόβλημα θα γίνει πιο έντονο και θα παρουσιάζεται πιο συχνά και εμένα έτσι ξεκίνησε περίπου στα ίδια χλμ με εσένα και τώρα στα 37000 χλμ τις περισσότερες φορές η δευτέρα και η τετάρτη μπαίνουν πολύ σφιχτά.Από ότι έχω ακούσει είναι από ντίζα συμπλέκτη, αυτή τη βδομάδα θα πάω για σερβις, αν μάθω κάτι θα σε ενημερώσω.

Κανένα νέο έχεις...;
προς το παρόν μου ρύθμισαν τη ντίζα και μέχρι στιγμής όλες οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά.