Για ψυχολογικούς κ μόνο λόγους, τα τεστάρεις κ τις βαλβολίνες, ανοίγοντας την πάνω βίδα θα τρέξει ελάχιστο λαδάκι κ θα δεις αν είναι σαπουνιασμένο ή όχι.
Τώρα για την ντίζα. Δεν υπάρχει ούτε συγκεκριμένο μπόσικο ούτε σφίγγουμε όσο παίρνει.
Πέφτεις από κάτω. εκεί που ενώνεται το μπλοκ της μηχανής με το σασμάν, θα δεις την ντίζα να έρχεται από κάπου κοντά στο ψυγείο (πιάνετε εκεί με κάτι κλιπσάκια) κ μετά συνεχίζει παράλληλα με το μοτέρ κ καταλήγει στο σασμάν σε ένα μαύρο πλαστικό κάλυμμα. Βγάζεις το κάλυμμα, κ έχει μια ροδέλα. δεν θυμάμαι αν βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας τεντώνει το συρματόσχοινο, αλλά σίγουρα το νιώθεις στο πόδι. Δεν χρειάζεται να μετρήσεις κάτι. Πριν κάνεις οτιδήποτε, πάτα ελαφρά κ σιγά σιγά τον συμπλέκτη. Αν έχεις κενό, θα νιώσεις στο πόδι, ότι στην ουσία στα πρώτα εκατοστά μαζεύεις την ντίζα κ δεν συμπλεκτάρεις, ενώ στα αμέσως επόμενα εκατοστά, η αίσθηση αλλάζει, γίνετε λίγο πιο σκληρό, νιώθεις μια αντίσταση. Αυτό το μπόσικο θέλεις να μαζέψεις. Τεντώνεις (βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας), τεστάρεις, κ ξανά μανά, μέχρι να είναι ομοιόμορφη η αίσθηση στο πόδι.