Γιάννη, βλέποντας τις φωτό, όπου η εισαγωγή του αέρα είναι οριακά μέσα στο νερό (εκείνες τις στιγμές ο οδηγός σίγουρα θα έχει σαστίσει, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να είναι σίγουρος 100% αν η εισαγωγή βρίσκεται εκτός νερού), κρίνω ότι είναι ριψοκίνδυνο να συνεχίζεις να λειτουργείς τον κινητήρα, αφού μαζί με αέρα, πιθανό να "ρουφήξει" και νερό. Σε τέτοια περίπτωση, που εισρεύσει νερό στους κυλίνδρους, θα έχεις μεγάλη ζημιά. Άρα, εκτιμώ ότι για την συγκεκριμένη βουτιά, καλώς έπραξε.
Αν τώρα ένοιωθα ότι το νερό είναι πιο ρηχό από την εισαγωγή του αέρα, τότε σίγουρα θα κρατούσα αναμμένη την μηχανή.
ΥΓ Γι' αυτούς τους λόγους Γιάννη μου "σκάσαμε" τα 380......