Να μπλοκάρει δεν παίζει αν το φτιάξει σωστά. Θα χρησιμοποιήσει το immob από τον M15 κ θα βρει τρόπο να κάνει κ το κλειδί σου. Το χειρότερο σενάριο είναι να καταργηθεί τελείως πρακτικά. Δηλ, να είναι μόνιμα ενεργοποιημένο (σαν να έχεις μόνιμα κλειδί).
Η γνώμη μου είναι πως εφόσον έχεις δώσει όσα έχεις δώσει, δώσε κ τα υπόλοιπα να κάνεις ολοκληρωμένη δουλειά. Βέβαια δεν τον πληρώνεις αν όλα δεν λειτουργούν τέλεια. Κ όταν λέω όλα, εννοώ πως θα κάτσεις να τσεκάρεις ακόμα κ το βεντιλατέρ του αιρκοντίσιον αν δουλεύει κάθε φορά που το κομπλάρεις, αν σου ανεβάζει στροφές όταν στρίβεις το τιμόνι τέρμα κτλ κτλ.
Θεωρητικά, δουλεύοντας ένα μοτέρ Μ15 με εγκέφαλο Μ13, κάποια στιγμή θα βγάλει πρόβλημα (μπορεί κ μετά από 200000ΚΜ) λόγω του ότι ο εγκέφαλος του Μ13 έχει διαφορετική χαρτογράφηση καυσίμου από τις πραγματικές ανάγκες του Μ15. Άρα το μοτέρ υπό κάποιες συνθήκες θα λειτουργεί με λιγότερο καύσιμο, άρα καταπόνηση κυρίως βαλβίδων κ πιστονιών (συνήθως τρυπάει το πιστόνι από τις θερμοκρασίες που ανεβάζει λόγω έλλειψης καυσίμου).