Αποστολέας Θέμα: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?  (Αναγνώστηκε 21041 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« στις: Απρίλιος 23, 2010, 16:58 »
Βρηκα απο ενα φιλο μου που τρακαρε μοτερ απο ignis 1500cc μοντελο 2005 με 68000χλμ.

Τα ηλεκτρικα του jimny ταιριαζουν με αυτα του ignis? Μπορει να μπει στο γιμνυ αυτο το μοτερ?

Τι χρειαζεται να αλλαχτει? Αξιζει μια τετοια αλλαγη η απο βιταρα-γκραντ βιταρα ειναι καλυτερα?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 23, 2010, 17:07 »
Ποιο μοντέλο έχεις? G13B ή M13A?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 23, 2010, 17:30 »
M13A jimny 12/2004
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος givrgos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΟΚ ΟΛΑ!
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 23, 2010, 17:42 »
καλήσπερα φιλε μου και μενα μου ειπαν για μοτερ ignis 1500 sport με 6000 χλμ μεσω φιλου που τρακαρε με 500ε αγορα.
εγω αν ειχα τωρα λεφτα θα το αλλαζα ειναι απροβληματιστο το μοτερακι.απλα ρωτα κανα καλο μηχανικο αν μπενει?
ola kala!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 23, 2010, 19:17 »
Λοιπόν αυτά που πρέπει τσεκάρεις κατά την αγορά είναι, αν σου δίνει ΟΛΟ το μοτέρ, με όλες τις βαλβίδες, σένσορες, ΟΛΗ την πλεξούδα ΚΑΙ τον εγκέφαλο.

Πράγματα που πρέπει να τσεκάρεις για να ρίξεις το κόστος της μετατροπείς:

1)Βάσεις μοτέρ: Αν κάνουν στο jimny. Το πιο πιθανόν ΝΑΙ γιατί έχει τον ίδιο κωδικό το μοτέρ.

2)Σασμάν: Αν κουμπώνει στο σασμάν σου. Αλλιώς χρειάζεται να φτιαχτεί πλάκα ή να τρυπηθεί το σασμάν για να βιδώσει αν αποκλίνει λίγο.

3)A/C: Αν το aircondition δένει πάνω στον κορμό με τον ίδιο τρόπο. Αν είναι η βάση του δηλ. ίδια.

4)Αν χωράει μέσα στο χώρο του jimny, τόσο σε πλάτος όσο κ σε μήκος. (μάλλον ναι αλλά μέτρα το)

5) Διάφορα άλλα πραγματάκια θα τα λύσει αυτός που θα κάνει την μετατροπή (πχ τι ντίζα γκαζιού θα χρησιμοποιήσει, κτλ)


Αυτά θυμάμαι μέχρι στιγμής. Γενικά όλα μπαίνουν, αλλά το κόστος πάει μακριά κ αρχίζουν τα κόψε ράψε.

Να θυμάσαι ότι έχεις 2 επιλογές.

1)Να βρεις έναν καλό μάστορα που θα τα αναλάβει όλα αλλά θα σου πάρει αρκετά

2)Να αφιερώσεις κ εσύ χρόνο για διάβασμα κ γύρες είτε για να βρίσκεις πράγματα είτε για να λύσεις προβλήματα

Τα ηλεκτρικά που ρωτάς δεν είναι ίδια. θα πρέπει να γίνει πάντρεμα σε ορισμένα σημεία στις πλεξούδες.

Καλή τύχη!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2010, 19:21 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 24, 2010, 14:20 »
Το μοτερ χωραει παιδια και στις βασεις μπορει να γινει και μετατροπη σε περιπτωση που δεν ταιριαζουν.
Το a/c εχει ξεχωριστη πλεξουδα και εγκεφαλο και εφοσον το αμαξι ειναι κατασκευασμενο μετα το 1999 και ειναι και της ιδιας εταιριας με το ιδιο ISO τοτε ταιριαζει.
Η ντιζα του γκαζιου δεν εχει καμια σχεση, μπορεις να βαλεις διαφορες...π.χ. στο δικο μου εβαλα απο μοτοσυκλετα.
Βαλε το μοτερ και μην το σκεφτεσαι καθολου.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 24, 2010, 14:43 »
Δεν λέω κάτι αντίθετο. Απλά σκέψου πόσο χρόνο έφαγες για να βρεις κάτι πολύ απλό όπως η ντίζα. Μια μετατροπή είναι μετατροπή. Έχει τα θέματα της... Ή το αναθέτεις κάπου ολοκληρωτικά ή αφιερώνεις χρόνο να ασχοληθείς κ μόνος σου.

Όσο για a/c, εγώ μιλάω για το γρανάζι που δένει ο ιμάντας του a/c κ ο κομπρέσορας του.

Κ εγώ πιστεύω πως στο τέλος αξίζει μια τέτοια μετατροπή.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 04, 2010, 19:34 »
Το μοτερ μπαίνει άνετα.

Θα χρειαστείς :

- Βάσεις από Μ13Α για Jimny
- Σασμαν από M13A για Jimny
- Τα ηλεκτρικά είναι λίγο μπέρδεμα, γιατί η Suzuki εχει τουλάχιστον 50 διαφορετικές συνδεσμολογίες και καλωδιώσεις. Η πλεξούδα του Ignis, δεν ταιριάζει, ούτε σε πλεξούδα G13BB, ούτε σε M13A για Jimny. Με ένα καλό ηλεκτρολόγο λύνεται το θέμα.

Καλό κουράγιο και υπομονή, είναι αξιόπιστη μετατροπή και με καλό value for money.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 04, 2010, 23:13 »
Jericho  Βάσεις από Μ13Α για Jimny κ Σασμαν από M13A για Jimny ειναι τα μαμα που εχω επανω.

Τωρα με τα ηλεκτρικα πως θα γινει η δουλεια ειναι το θεμα. Αν ειναι μονο τα ηλεκτρικα να μου βγουν 500(?)

συν 500 κ κατι το μοτερ συν κανα απροοπτο αλλα 500 θα θελω κοντα στα 1500 για να γινει η δουλεια.

Κ που να βρω ηλεκτρολογω να αναλαβει την εγχειρηση?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 05, 2010, 00:14 »
Οπότε είσαι μια χαρά.

Επίσης, τώρα το θυμήθηκα, θές και κάρτερ από Μ13Α για Jimny, γιατί του Ignis το καρτερ δεν χωράει, είναι μοτερ εγκάρσιας τοποθέτησης.

Δεν έχει απρόοπτα, το μοτέρ μπαίνει ακριβώς. Απλά είναι ζόρικα τα ηλεκτρολογικά, γιατί θέλουν πάντρεμα.

Θα σου πρότεινα και αλλαγή δίσκου, γιατί ο εργοστασιακός του Jimny δε θα αντέξει για πολύ. Ανάλογα τη χρήση βέβαια.

Γενικά θέλει περισσότερο προσοχή με τη μετάδοση μετά, έχεις 25 - 30 άλογα παραπάνω και 5 kg ροπή, τα οποία αν μη τι άλλο συνιστούν αυξημένη καταπόνηση.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 05, 2010, 10:38 »
Εννοείται πως η μετατροπή στο τέλος θα φτάσει κοντά στα 1500 με αισιόδοξη πρόβλεψη... κ αν δεν τα δώσεις όλα μαζί, θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά σε διορθώσεις - παρεμβάσεις που θα κάνεις...

Εξηγώ:

Αγορά μοτέρ

Αλλαγή αναλώσιμων: Αφού θα κατέβει το μοτέρ θα αλλάξεις δίσκο πλατώ, είναι ευκαιρία, δεν θα αλλάξεις την τρόμπα νερού να είσαι ήσυχος? δεν θα αλλάξεις όλους τους ιμάντες να είσαι ήσυχος? κ διάφορα τέτοια

Ανταλλακτικά για τις πατέντες: ντίζα γκαζιού πχ αν δεν κάνει του jimny, το a/c κουμπώνει πάνω στον κορμό ή θα θέλει καμιά άλλη βάση? φίλτρο αέρα? η παροχή του συστήματος ψύξης είναι ίδια ή θα πρέπει να κάνεις καμιά πατέντα με τον θερμοστάση? Χταπόδι? κ διάφορα παρόμοια περιφερειακά.

Ηλεκτρολόγος: Τα 500 που λες δεν είναι πολλά, δεν είναι κ λίγα... γύρω στα 300 είναι πολύ καλά, στα 600 είναι πολλά.

Πολλά πράγματα θα πάρεις από το παλιό μοτέρ, όπως το κάρτερ που έγραψε jericho κ ενδεχομένως κ την τρόμπα λαδιού.

Μαστόρια σου έχω για όλα, δοκιμασμένα.

ΑΛΛΑ: από πριν μελέτησε για να έχεις μια άποψη του τι θα χρειαστείς... Κ η μελέτη γίνεται μόνο αν έχεις κ το άλλο μοτέρ δίπλα κ αρχίζεις κ συγκρίνεις - μετράς...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2010, 10:48 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 05, 2010, 17:58 »
Χταπόδι θες από M13A, κρατάς το δικό σου.

Τρόμπα λαδιού δεν χρειάζεται αλλαγή. Κρατάς του Ignis.

Το Α/C κουμπώνει κανονικά, όπως και τα νερά.

Φίλτρο αέρα, αν δεν κάνεις custom σωληνώσεις για να κρατήσεις το υπάρχον φιλτροκούτι, βάζεις κάποιο aftermarket βαρελάκι.

Τρόμπα νερού και θερμοστάτη που λέει ο verse είναι μια καλή ευκαιρία, γιατί γενικά στα Suzuki μοτέρ, είναι σημείο που πονάει. Εξαρτάται βέβαια και το πόσα χιλιόμετρα έχει πάνω το μοτέρ που πήρες.

Η εξάτμιση πέφτει λίγη στο μοτερ, αν και δεν χρήζει άμεσης αλλαγής.

Επίσης, οι βάσεις κινητήρα, αν είναι ταλαιπωρημένες, άλλαξε τις, θα στις κόψει λίαν συντόμως.

Όσον αφορά τον ηλεκτρολόγο, ότι θέλει ζητάει ο καθένας. Γύρω στα 300 - 350 είναι μια μέση τιμή. Ανάλογα το πόσο θα τον παιδέψει φυσικά.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 05, 2010, 18:35 »
Επειδη με αγχωσατε με ολα αυτα που θα χρειαστουν κ το τρεξιμο κτλ κ επειδη τα περασα ηδη μια φορα με το vitara του πατερα μου

οταν το  bhe , λεω να το αφησω 1300 κ να δω ξανα το θεμα μηχανη.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 05, 2010, 18:54 »
Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Απλά πρέπει να είσαι προετοιμασμένος απ όλες τις πλευρές.

Όταν εγώ έκανα αυτή τη μετατροπή, όλοι έλεγαν "Δε μπαίνει, δεν υπάρχει περίπτωση, δε γίνεται με τίποτα".

Όλα γίνονται, αρκεί να το θες, και να χεις όρεξη να το ψάξεις.

Το μοτέρ θέλει μία μέρα βάλε - βγάλε, και μετά είναι το πόσο θα χρειαστεί ο ηλεκτρολόγος. Και έχε στο νου σου, ότι δεν είσαι ο πρώτος που το κάνει, είναι κάτι που έχει ξαναγίνει.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 05, 2010, 20:53 »
Επειδη με αγχωσατε με ολα αυτα που θα χρειαστουν κ το τρεξιμο κτλ κ επειδη τα περασα ηδη μια φορα με το vitara του πατερα μου

οταν το  bhe , λεω να το αφησω 1300 κ να δω ξανα το θεμα μηχανη.

 Πάνο υπάρχει κι άλλη λύση: Δεν δίνεις το Jimny στον μπαμπά και να πάρεις εσύ το Vitara που είναι και έτοιμο δηλαδή? ;)
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!