Αποστολέας Θέμα: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?  (Αναγνώστηκε 20555 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 03, 2010, 10:48 »
Να μπλοκάρει δεν παίζει αν το φτιάξει σωστά. Θα χρησιμοποιήσει το immob από τον M15 κ θα βρει τρόπο να κάνει κ το κλειδί σου. Το χειρότερο σενάριο είναι να καταργηθεί τελείως πρακτικά. Δηλ, να είναι μόνιμα ενεργοποιημένο (σαν να έχεις μόνιμα κλειδί).

Η γνώμη μου είναι πως εφόσον έχεις δώσει όσα έχεις δώσει, δώσε κ τα υπόλοιπα να κάνεις ολοκληρωμένη δουλειά. Βέβαια δεν τον πληρώνεις αν όλα δεν λειτουργούν τέλεια. Κ όταν λέω όλα, εννοώ πως θα κάτσεις να τσεκάρεις ακόμα κ το βεντιλατέρ του αιρκοντίσιον αν δουλεύει κάθε φορά που το κομπλάρεις, αν σου ανεβάζει στροφές όταν στρίβεις το τιμόνι τέρμα κτλ κτλ.

Θεωρητικά, δουλεύοντας ένα μοτέρ Μ15 με εγκέφαλο Μ13, κάποια στιγμή θα βγάλει πρόβλημα (μπορεί κ μετά από 200000ΚΜ) λόγω του ότι ο εγκέφαλος του Μ13 έχει διαφορετική χαρτογράφηση καυσίμου από τις πραγματικές ανάγκες του Μ15. Άρα το μοτέρ υπό κάποιες συνθήκες θα λειτουργεί με λιγότερο καύσιμο, άρα καταπόνηση κυρίως βαλβίδων κ πιστονιών (συνήθως τρυπάει το πιστόνι από τις θερμοκρασίες που ανεβάζει λόγω έλλειψης καυσίμου).
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 10, 2010, 17:03 »
Λοιπον... Με τον εγκεφαλο το m13 παιρνει με καθηστεριση μπροστα αλλα μετα δουλευει "ρολοι"... Με το immo και τον εγκεφαλο του m15 το κλειδι στου m15 πανω στο immo δεν παιρνει.... Εχουμε προβλημα.... Δυστυχος.....

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 10, 2010, 17:05 »
Εξηγείς λίγο την δεύτερη περίπτωση γιατί δεν το κατάλαβα...


δοκιμάσατε να δώσετε συνεχόμενο ρεύμα στην τρόμπα βενζίνης (από το ρελέ που είναι στο χώρο του κινητήρα) κ να βάλετε μπροστά? το ιμμο αυτό κόβει στην ουσία...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2010, 17:24 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 10, 2010, 20:08 »
Στην πρωτη περιπτωση εχουμε μοτερ m15 πλεξουδα-κλειδαρια-κλειδι-εγκεφαλο-ιμομπιλαιζερ m13. Σε αυτη την περιπτωση περνει αλλα καθυστεριμανα...

Στην δευτερη εχουμε μοτερ-εγκεφαλο-ιμομπιλαιζερ και το κλειδι του m15 τοποθετημενο μεσα στο στεφανι του ιμομπιλαιζερ του m15 στην κλειδαρια... και πλεξουδα κλειδαρια κλειδι στην κλειδαρια απο τον m13... και δεν περνει... ουτα αναβουν τα λαμπακια της μηχανης στο καντραν...

σε κατατοπσα???? ???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 10, 2010, 21:23 »
για να δουλέψει με πλεξούδα κ εγκέφαλο του Μ15 θα πρέπει να γεφυρωθούν κάποια πράγματα από την πλεξούδα του Μ13, κ αυτό γιατί η πλεξούδα που είναι πάνω στο αυτοκίνητο είναι μπερδεμένη κ με άλλα ηλεκτρολογικά, δεν είναι δηλ σκέτη του μοτέρ όπως έχεις στα χέρια σου του Μ15.

Δυστυχώς δεν θυμάμαι τι πρέπει να γεφυρωθεί, αλλά δοκίμασε το εξής, βάλε πλεξούδα εγκέφαλο από Μ15 (φαντάζομαι την πλεξούδα από το Μ13 δεν την έχετε ξηλώσει, απλά δεν την συνδέεται) αλλά συνέδεσε ΚΑΙ τις ΓΕΙΩΣΕΙΣ της Μ13.

Πως πάει με τον εγκέφαλο του Μ13?

Να έχεις υπόψιν σου ότι δεν έχεις πρόβλημα κ δεν δουλεύει, ο ηλεκτρολόγος δεν κάνει κάτι σωστά ή δεν κάνει κάτι καθόλου (πιο πιθανόν)...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 11, 2010, 07:19 »
με την πλεξουδα του τζιμνι βαζω τον m15 εγκεφαλο.....

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 11, 2010, 07:23 »
Γιατί? δεν υπάρχει η πλεξούδα του Μ15? Κάτι δεν πρέπει να είναι ίδιο στους 2 εγκεφάλους... 1 καλώδιο να είναι διαφορετικό δεν πρόκειται να πάρει...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 11, 2010, 16:08 »
Οσο συγκρινα τα σχεδιαγραμματα των εγκεφαλων φενονται ιδια... Η πλεξουδα του ιγκνισ ειναι κοντη γιατη ηταν αλλιως τοποθετημενη η μηχανη... Κατα τα αλλα αυτα... Μηπως ειναι μικρη η τρομπα???

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #68 στις: Ιούνιος 11, 2010, 16:19 »
Μάλλον όχι. Αλλά κ μικρή να ήταν θα έπαιρνε μπροστά.

Ξαναρωτάω, δώσατε ρεύμα στην τρόμπα από το ρελέ που είναι στο χώρο του κινητήρα, κ χρησιμοποιώντας τον εγκέφαλο του Μ15?

Ή να στο θέσω αλλιώς. Όπως το κάνατε μέχρι στιγμής, χρησιμοποιώντας τον εγκέφαλο Μ15 κ κάνοντας το κόλπο με το κλειδί, όταν ανοίγεται τον διακόπτη (οχι να μιζάρετε), την ακούτε την τρόμπα να δουλεύει για μερικά δευτερόλεπτα?

Αν ακούτε, κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Αν δεν ακούτε τότε δεν ανοίγει το ρελέ της τρόμπας, οπότε δώστε απευθείας ρεύμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2010, 16:22 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #69 στις: Ιούνιος 11, 2010, 16:27 »
Με τον m15 εγκεφαλο δεν προσεξα αν ακουγετε η τρομπα, αλλα δεν αναβουν καν τα λαμπακια στα οργανα στο γυρισμα του κλειδιου μια θεση πριν την μιζα. Αναβουν ολλα τα ασχετα πλιν της μηχανης (τσεκ εντζην)... Αυτο που μου ειπαν οτι μπορει να εκανα λαθος ειναι οτι ισως επρεπε να ακουμπισω την μυτη του κλειδιου του ιγκνις στην κλειδαρια για να κανει γειωση... Εγω το ειχα στον αερα... Ισως... Το ρευμα της τρομπας ηταν μεσο του εγκεφαλου και οχι απο καποιον ρελε... Οπως με τον m13... γιατι????

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #70 στις: Ιούνιος 11, 2010, 16:31 »
Αυτό με την γείωση του κλειδιού δεν το γνωρίζω, δοκίμασε το.

Για να καταλάβεις πως λειτουργεί ο ρελές της τρόμπας. Αφού ο εγκέφαλος έχει αναγνωρίσει το ιμμο, δίνει σήμα στο ρελέ οπότε κ λειτουργεί η τρόμπα.

Με το να δώσεις απευθείας στο ρελέ, θα δουλέψει η τρόμπα, να δεις αν θα πάρει μπροστά το αυτοκίνητο. Αν πάρει κ συνεχίσει να δουλεύει, τότε το θέμα είναι το ίμμο. Αν όμως δεν πάρει ούτε έτσι, το συζητάμε...

Το αυτοκίνητο το έχεις πάρει από τον ηλεκτρολόγο?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #71 στις: Ιούνιος 11, 2010, 16:33 »
δηλαδη αν δωσω απο τον ρελε θα παρει αν ολλα τα αλλα ειναι καλα εκτος απο το ιμμο??? Δεν το ηξερα αυτο....

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #72 στις: Ιούνιος 11, 2010, 16:41 »
δηλαδη αν δωσω απο τον ρελε θα παρει αν ολλα τα αλλα ειναι καλα εκτος απο το ιμμο??? Δεν το ηξερα αυτο....

Εγώ αυτό έχω καταλάβει από αυτά που έκανε ο δικό μου ηλεκτρολόγος. Σε μένα βέβαια δεν έχει ιμμο ο καινούριος εγκέφαλος...

Ρε συ άγγελε, sorry κιόλας, αλλά ο ηλεκτρολόγος δεν τα κατέχει αυτά? Αν παιδεύεσαι μόνος σου, δώσε μου το τηλ σου να σε πάρω μόλις περάσω από τον δικό μου...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #73 στις: Ιούνιος 11, 2010, 17:03 »
εχεις πμ

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγη απο 1300cc σε 1500cc ?
« Απάντηση #74 στις: Ιούνιος 11, 2010, 17:05 »
κ εσύ...  lol lol lol lol lol
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems