Χταπόδι θες από M13A, κρατάς το δικό σου.
Τρόμπα λαδιού δεν χρειάζεται αλλαγή. Κρατάς του Ignis.
Το Α/C κουμπώνει κανονικά, όπως και τα νερά.
Φίλτρο αέρα, αν δεν κάνεις custom σωληνώσεις για να κρατήσεις το υπάρχον φιλτροκούτι, βάζεις κάποιο aftermarket βαρελάκι.
Τρόμπα νερού και θερμοστάτη που λέει ο verse είναι μια καλή ευκαιρία, γιατί γενικά στα Suzuki μοτέρ, είναι σημείο που πονάει. Εξαρτάται βέβαια και το πόσα χιλιόμετρα έχει πάνω το μοτέρ που πήρες.
Η εξάτμιση πέφτει λίγη στο μοτερ, αν και δεν χρήζει άμεσης αλλαγής.
Επίσης, οι βάσεις κινητήρα, αν είναι ταλαιπωρημένες, άλλαξε τις, θα στις κόψει λίαν συντόμως.
Όσον αφορά τον ηλεκτρολόγο, ότι θέλει ζητάει ο καθένας. Γύρω στα 300 - 350 είναι μια μέση τιμή. Ανάλογα το πόσο θα τον παιδέψει φυσικά.