Να υποθέσω πως έλεγχοι σε επιμέρους μέρη έχουν γίνει. Δηλ, βγάλατε την ηλεκτρική βαλβίδα που έχει πάνω το σωληνάκι της υποπίεσης με την ανεπίστροφη βαλβίδα, της δώσατε ρεύμα κ την ακούσατε να λειτουργεί? Αλήθεια η ανεπίστροφη βαλβίδα είναι οκ? Ένα πλαστικό κυλινδρικό είναι κ μπορεί να έχει χαλάσει από τα χρόνια...
Η αρχή λειτουργίας είναι αυτή που σου είπα, κομπλάρεις με το μοχλό, κουμπώνει ο άξονας, κ εφόσον έχει στροφές το μοτέρ, το παίρνει αυτό το σήμα το 4WD Controller, δίνει πάσα στην βαλβίδα που είναι μέσα στον κινητήρα ανοίγει, ρουφάει η υποπίεση, κουμπώνουν οι πλύμνες... Μπορεί να παρεμβαίνουν κ ασφάλειες, αλλά σε 2 μέρη είναι όλες οι ασφάλειες του αυτοκινήτου (στον χώρο του κινητήρα κ στα πόδια του οδηγού) οπότε τσέκαρες όλες....
Γενικά, κάνε έλεγχο σε τα επιμέρους ανταλλακτικά, ξεκινώντας από τα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά. μετά στα σωληνάκια, κ τέλος στα μηχανολογικά...
Στο χέρι του είναι? Θα δουλέψει....