Αποστολέας Θέμα: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas  (Αναγνώστηκε 8620 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lker

  • Jimny
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Άντρας
Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« στις: Μάρτιος 30, 2010, 11:41 »
Το ΣΚ που μας πέρασε πραγματοποιήθηκε η μετατροπή στο μαμά βοηθητικό του Jimny. Ο λόγος φαντάζομαι γνωστός σε όλους μας λίγο πολύ ,,, έλλειψη δύναμης στα αργά - γρήγορα ειδικά μετά την αλλαγή ελαστικών σε πέλμα κάιμαν. Ψάχνοντας τι λύσεις υπάρχουν για το βοηθητικό (δεν σκέφθηκα ούτε επιθυμούσα στην παρούσα φάση το βοηθητικό του σάμυ) ... 1) trialJimny 2) Rakuten 3) Crazy Dagas ... βρέθηκε γνωστός ο οποίος είχε γραναζώσει το δικό του στoν τελευταίο και πραγματικά μου έκανε εντύπωση το πώς πήγαινε το αυτοκίνητό του σε αρκετά δύσκολα κομμάτια και μάλιστα με λάστιχα που αγγίζουν τη διάσταση των 30" (αναγόμωση 225/R15...74cm ύψος). Σιγά σιγά άρχισα να το δουλεύω στο μυαλό μου και σκεπτόμενος ότι το μεν Rakuten είναι πανάκριβο (αλλά και μη δοκιμασμένο από κανένα συνάδελφο) το δε trialJimny σχετικά ακριβό γι αυτό που προσφέρει, αλλά και η υποστηριξή του σε περίπτωση βλάβης χρονοβόρα, μίλησα με τον Daga και το προχώρησα.

Η λύση είναι εγκατάσταση μεγαλύτερου γραναζιού και μάκρυμα της αλυσίδας με επιτυχόμενη μείωση στα αργά και στα γρήγορα 28%. Η τιμή του κυμαίνεται από 400-450 ευρώ και λέω κυμαίνεται γιατί μπορεί πχ κάποιος να πάει από εκεί ή να στείλει απλά το τράνσφερ του ή κλπ. Σημείωση πως υποστηρίζει μόνο το παλαιό Jimny και όχι το καινούριο (VVT) μιας και απ ότι μου είπε το έφτιαξε για ένα και δεν του άρεσε το αποτέλεσμα (πως δούλευε) γι αυτό και δεν το προχώρησε.

Οι πρώτες εντυπωσεις μου είναι πραγματικά οι καλύτερες ... το αμάξι με τα 205/75/15 είναι κυριολεκτικά άρμα  lol lol lol ανεβάινει ανηφόρες που πρίν έπρεπε να πάρω αρκετή φόρα, με ότι αυτό συνεπάγεται, στο ρελαντί ... κατεβαίνει σε απότομα κομμάτια με ελάχιστο έως μηδαμηνό φρένο και έχω πλέον πιο δυνατά γρήγορα και αργά αργά  yah Την πρώτη αργή τη χρησιμοποίσησα μόνο για τέστ καθώς παρακόντυνε, αλλά η μετατροπή θα συμπληρωθεί με αλλαγή ελαστικών, πρωτογεννή simex extreme trekker triple block 29/7,5/15, και πιστεύω ότι το βήμα θα έρθει εκεί που πρέπει αφήνοντας και πλεόνασμα δύναμης έτσι ώστε να τα υποστηρίξει αξιοπρεπώς. Την περισσότερη διαδρομή στην πρώτη δοκιμή την έβγαλα με απλή τετρακίνηση και σε πιο δύσκολα κομμάτια έμπαινα με 2 και 3 αργά χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα ;D Περισσότερα με τις επόμενες δοκιμές και ειδικά όταν μπούν και τα λαστιχάκια  ;)

Στην άσφαλτο τώρα! Έτσι πως είναι η τελική του είναι για κλάματα, δλδ ταξίδι δύσκολα κάνεις ... Λάρισα αθήνα 4,5-5 ώρες  lol καίει (220χλμ απόσταση με τρία τέταρτα του ντεποζίτου ήτοι περίπου 27-30 λιτρα με 4000 στροφές)  lol και κάνει παραπάνω θόρυβο από τον κινητήρα  lol Αυτό βέβαια οφείλεται στο γεγονός ότι  προ μετατροπής είχα τα 100χλμ στις 3600 και μετά στις 4500-4600 (μετρήσεις χλμ με GPS).

Παρατηρήσεις:
1) Τέλος η εμπλοκή της τετρακίνησης εν κινήσει ... το δοκίμασα 2-3 φορές και δεν το ξανακάνω  lol γράνγκ γρούνκγ  lol Απεμπλοκή οπως και πρίν.
2) Περισσότερος θόρυβος από τρανσφερ στα γρήγορα (χωρίς να είναι καθόλου ενοχλητικό και όσοι με ξέρουν και προσωπικά ξέρουν ότι έχω ευαίσθητα αυτάκια  lol) ... κάπως λιγότερος στα αργά σε σχέση με τα γρήγορα.
3) Τράνσφερ πούπουλο ... καμία σχέση με πρίν ... πολύ πιο "μαλακό" ...

Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος ... θέλω να το δοκιμάσω βέβαια και σε σχετικά ακραίες συνθήκες για να δώ συμπεριφορά ... αλλά πιστεύω ότι θα ανταπεξέλθει μια χαρά!
Θα σας κρατάω ενήμερους για οτιδήποτε άλλο παρατηρήσω
Λευτέρης 
   


     
   
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...

www.brat.gr

Always groovin 4WD moving!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 30, 2010, 12:08 »
Ωραίος ο Λευτέρης, άντε καλές βόλτες φιλαράκι..... :) :) :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 30, 2010, 12:27 »
 >oreos< >033_

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 30, 2010, 12:42 »
Μπράβο Λευτέρη !! Σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς αναλόγως..... ;)
Η περιγραφή σου πολύ κατατοπιστική!!
Θα ήθελα να σε ρωτήσω τα εξής:

1) Πόσα χλμ/ώρα τελική είχες πριν την μετατροπή?
2) Πόσα χλμ/ώρα τελική έχεις τώρα?
3) Δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις πχ το γρανάζι της 5ης, για καλύτερη τελική?

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Αποσυνδεδεμένος lker

  • Jimny
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 30, 2010, 13:02 »
Αδερφέ ποτέ δεν πήγα με το Jimny πανω από 120χλμ ... το θεωρώ επικίνδυνο ... οπότε οταν αναφέρθηκα σε τελικές εννούσα τα δικά μου κριτίρια ταξιδιού ... πιστεύω ότι με την ταυτότητα στο στόμα και από αυτά που έβλεπα στο στροφόμετρο ότι είχα ακόμη 10-15 χλμ ... πάντα με το στήσιμο που ανέφερα πιο πρίν μιλώντας ... 205/75/15 ελαστικό σε πέλμα καιμαν και σηκωμένο +10πόντους. Στην επιστροφή μου από Λάρισα το έφτασα με 5η στις 5000 στροφές και το κοντέρ έγραψε 110 χιλιόμετρα περίπου (πρίν τα ειχα ακριβώς στις 4000) αν αυτό βοηθάει κάπως ... Για το θέμα της πέμπτης να σου πώ την αλήθεια μου δεν γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα ...
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...

www.brat.gr

Always groovin 4WD moving!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 30, 2010, 13:52 »
O λόγος Λευτέρη που δεν σκέφτηκες βοηθητικό απο Σαμι,ποιός είναι φίλε?
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 30, 2010, 14:07 »
μπραβο ρε λευτερη τοσο για την μετατροπη οσο και για την περιγραφη που εκανες!!!!!!! j12
περιμενουμε και αλλες εντυπωσεις με τα μεγαλα λαστιχα.

εχεις κανει και body lift η μονο αναρτηση?

Αποσυνδεδεμένος 100%HUNTER

  • Jimny
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Άντρας
  • SUZUKI JIMNY "THE BEST THERE IS"
    • www.jimnyclub.com
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 30, 2010, 14:29 »
 >oreos<   Καλές βόλτες!!!!! Όσο για την τελική μήν σε νοιάζει και πολύ! ::)
HUNTING IS LIFE

Αποσυνδεδεμένος lker

  • Jimny
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 30, 2010, 14:33 »
O λόγος Λευτέρη που δεν σκέφτηκες βοηθητικό απο Σαμι,ποιός είναι φίλε?

Φίλε μου έχω ακούσει και έχω ακούσει από παιδιά που έχουν βάλει είτε 410 είτε 413 για τρελά σφυρίγματα (ακόμη και τώρα στη Λάρισα από παιδιά που είχαν πρίν το συγκεκριμένο γρανάζι) ... και γενικά έχω μια ευαισθησία στα αυτιά μου όπως έγραψα και πιο πάνω  lol
Επίσης πιστεύω πως το αυτοκίνητο από τη στιγμή που μειώνει τόσο πολύ στα κοντά του (τεράστια αυξηση δύναμης) ότι θα χρειαστεί σίγουρα και άλλες διάφορες παράπλευρες μετατροπές ενισχύσεως σε επιμέρους κομμάτια του, οι οποίες αυξάνουν κατά πολλάς το ήδη υψηλό κόστος μιας τέτοιας μετατροπής.
Από τη μια έχουμε ένα κόστος περίπου στα 1000 ευρώ (γρανάζι - λάστιχα) και από την άλλη 2000 (τρανσφερ στην καλύτερη 200 + 400-500 τα γρανάζια + βάση + λάστιχα + εργασία) ευρώ ...
Τέλος να πω ότι δε μου καθόταν καλά από τη μια μέρα στην άλλη να έχω ένα αμάξι που από το 0 θα φτάσει στο 200 και ειδικά με τη μικρή εμπειρία που έχω στο συγκεκριμένο χόμπι ... φτιάχτηκε έτσι ακολουθώντας τη λογική ότι βλέπω και αν δε με ικανοποιήσει κοιτάω και κάτι παραπέρα μετά από κανα χρόνο ή δύο ... να το ευχαριστηθώ και λιγάκι με μεγαλύτερη άνεση ... αν και πάλι πιστεύω πως θα προτιμούσα τη λύση του Rakuten.

 
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...

www.brat.gr

Always groovin 4WD moving!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk

Αποσυνδεδεμένος lker

  • Jimny
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 30, 2010, 14:35 »
μπραβο ρε λευτερη τοσο για την μετατροπη οσο και για την περιγραφη που εκανες!!!!!!! j12
περιμενουμε και αλλες εντυπωσεις με τα μεγαλα λαστιχα.

εχεις κανει και body lift η μονο αναρτηση?

Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας! Και στα δικά σας παίδες με το καλό!

Όσον αφορά το σήκωμα έχω κάνει μόνο suspension lift ... και πιστεύω ότι και για τα 29αρια οτι θα χρειαστεί να κόψω λίγο προφυλακτήρα (ακόμα  lol).

>oreos<   Καλές βόλτες!!!!! Όσο για την τελική μήν σε νοιάζει και πολύ! ::)

Βρε χεθμένη την έχω ... ούτως ή άλλως ο προσανατολισμός του είναι το χώμα ... απλά η αναφορά μου έγκειτω στο γεγονός ενός πιο άνετου ταξιδιού με φυσιολογικές στροφές ... πιστεύω ότι με τα 29άρια το βήμα θα έρθει εκεί που πρέπει αφήνωντας και ένα πλεονασμα δύναμης για να τα κινεί αξιοπρεπώς ... είδωμεν ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2010, 14:37 από lker »
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...

www.brat.gr

Always groovin 4WD moving!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 30, 2010, 15:04 »
Ρε άι πέτα το χρέπι.....

Θα πάμε για καμιά ανηφορίτσα?

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 30, 2010, 19:25 »
καλεςβολτες και καλες ανηφοριες λευτερη!!!!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 31, 2010, 16:09 »
O λόγος Λευτέρη που δεν σκέφτηκες βοηθητικό απο Σαμι,ποιός είναι φίλε?

Φίλε μου έχω ακούσει και έχω ακούσει από παιδιά που έχουν βάλει είτε 410 είτε 413 για τρελά σφυρίγματα (ακόμη και τώρα στη Λάρισα από παιδιά που είχαν πρίν το συγκεκριμένο γρανάζι) ... και γενικά έχω μια ευαισθησία στα αυτιά μου όπως έγραψα και πιο πάνω  lol
Επίσης πιστεύω πως το αυτοκίνητο από τη στιγμή που μειώνει τόσο πολύ στα κοντά του (τεράστια αυξηση δύναμης) ότι θα χρειαστεί σίγουρα και άλλες διάφορες παράπλευρες μετατροπές ενισχύσεως σε επιμέρους κομμάτια του, οι οποίες αυξάνουν κατά πολλάς το ήδη υψηλό κόστος μιας τέτοιας μετατροπής.
Από τη μια έχουμε ένα κόστος περίπου στα 1000 ευρώ (γρανάζι - λάστιχα) και από την άλλη 2000 (τρανσφερ στην καλύτερη 200 + 400-500 τα γρανάζια + βάση + λάστιχα + εργασία) ευρώ ...
Τέλος να πω ότι δε μου καθόταν καλά από τη μια μέρα στην άλλη να έχω ένα αμάξι που από το 0 θα φτάσει στο 200 και ειδικά με τη μικρή εμπειρία που έχω στο συγκεκριμένο χόμπι ... φτιάχτηκε έτσι ακολουθώντας τη λογική ότι βλέπω και αν δε με ικανοποιήσει κοιτάω και κάτι παραπέρα μετά από κανα χρόνο ή δύο ... να το ευχαριστηθώ και λιγάκι με μεγαλύτερη άνεση ... αν και πάλι πιστεύω πως θα προτιμούσα τη λύση του Rakuten.

 

 Λευτέρη καταρχάς φίλε καλορίζικο...συγνώμη που δεν το προανέφερα...αστοχία! bhe

 Για τα σφυρίγματα μου το είπες κατ'ιδίαν και στο Μπάκα...100% δεν το κατάλαβα γι'αυτό έθιξα και το σχετικό θέμα. ;)

 Το σφύριγμα που οφείλεται όμως?

 Η ουσία έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ είναι οτι η συγκεκριμένη μετατροπή που έκανες είναι πιο σωστή και πιο κυριλέ απ'οτι είναι ένα βοηθητικό απο Σάμι,σωστά?

 Πήγες στην Λάρισα και το έφτιαξες?Το Rakuten είναι κοντύτερο και που το βρίσκουμε?Η τιμή του ανέρχεται?Τέλος,βόλτα πότε θα πάμε να δούμε τον εργάτη σου καθώς και το γρανάζι? ;)


Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 31, 2010, 17:26 »
Επίσης πιστεύω πως το αυτοκίνητο από τη στιγμή που μειώνει τόσο πολύ στα κοντά του (τεράστια αυξηση δύναμης) ότι θα χρειαστεί σίγουρα και άλλες διάφορες παράπλευρες μετατροπές ενισχύσεως σε επιμέρους κομμάτια του, οι οποίες αυξάνουν κατά πολλάς το ήδη υψηλό κόστος μιας τέτοιας μετατροπής

εχω κανει εγω τετοια μετατροπη με τρανσφερ απο σαμι με  6.5.1 το μονο που αλλαζεις πισω κεντρικο απο μπιλιοφορο σε καρε
και πολυ δυνατες βασεις τρανσφερ σιδερενιες οσο για τη δυναμη αυτο θεμε ολη στα κοντα το αμαξι με 3και 4 ταχυτητα πραγματικα γαζωνει .1η και 2η ειναι για βραχους Στα high range μεχρι33 τα δουλευει ανετα και με 1300αρι κινητηρα οσο για το κοστος ειναι αυξημενο εδω στην ελλαδα  bhe


Το σφύριγμα που οφείλεται όμως??

στην υπερβολικη μειωση και σε δευτερο λογο στις βαλβολινες
με βαλβολινη motul 75/140 τοσφυριγμα ειναι μηδαμινο
Υ.Γ η βαλβολινη αυτη ειναι για τετοιυ ειδους χρηση 33 ευρω το λιτρο :o



Η ουσία έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ είναι οτι η συγκεκριμένη μετατροπή που έκανες είναι πιο σωστή και πιο κυριλέ απ'οτι είναι ένα βοηθητικό απο Σάμι,σωστά?


αυτο πυ λες ειναι σχετικο αναλογα τι ζηταει κανεις
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Γρανάζωμα Jimny by Crazy Dagas
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 31, 2010, 18:22 »
η βαρβολινη motul 75/140 κανει για μαμα τρανσφερ η θα εχουμε προβλημα ?? και κατι αλλο ακουγεται οτι μετα απο καμποσα ζωρισματα και αρκετα χιλιομετρα το καδενακι του τρανσφερ εχει φθορα και μακραινει με αποτελεσμα να θελει αντικατασταση τι γινεται στην παραπανω μετατροπη που κανει ο dagas ??
το καδενακι αλλαζεται ισως με αλλο πιο ενισχυμενο η απλα μακραινει το ιδιο ?? και τι εγγυση δινει το μαγαζι για την παραπανω μετατροπη ??