Αγαπητοί τετρακίνητοι φίλοι καλησπέρα.
Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά όλο αυτό το διάστημα δεν είχα τη δυνατότητα πρόσβασης. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και θέλω να ΄πω δυο λόγια για το ερώτημα του φίλου SAV σχετικά με το κάρο.
Η κλασική λύση που χρησιμοποιεί το Jimny (κίνηση στον πίσω άξονα σε απλές συνθήκες και δυνατότητα εμπλοκής των εμπρός τροχών χωρίς να παρεμβάλλεται κεντρικό διαφορικό με ισοκατανομή της ροπής 50 – 50 εμπρός πίσω (είναι για εσάς το κάρο). Όμως η συνεχής χρήση της τετρακίνησης για κίνηση σε άσφαλτο δεν είναι δυνατή αφού «κουρδίζονται» ο εμπρός και πίσω άξονας.
Το niva ακολουθεί τη φιλοσοφία του Defender έχοντας 3 ελεύθερα διαφορικά.
Το κεντρικό διαφορικό σε κανονικές συνθήκες κατανέμει τη ροπή στους εμπρός και πίσω τροχούς ανεξάρτητα από την ταχύτητα και το οδόστρωμα που κινούμαστε χωρίς να προκαλεί κούρδισμα των δύο αξόνων. Και σ’ αυτή την περίπτωση έχουμε τη δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού με σταθερή κατανομή 50-50 (γίνεται άξονας ο εμπρός με τον πίσω άξονα). Δηλαδή κάτι παρόμοιο με την τετρακίνηση του jimny
Το δικό μου niva επιπροσθέτως είχε και εμπρός αλλά και πίσω διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης LSD 75% (παραγγελία από τη μαμά lada). Επειδή όμως λιαν προσφάτως το αποχωρίστηκα θα χρειαστώ τη βοήθεια σας και τις γνώσεις σας για λύσεις και δυνατότητες που θα έχω πάνω στο jimny που σε λίγο θα αγοράσω.
Με εκτίμηση
panstath