Κώστα, αν ρωτάς γιατί δεν δικαιολογείται, να σου πω.
Ο ατέρμονας είναι το βασικό εξάρτημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου. Αρα, έχει να κάνει με την ασφάλειά του, σε βαθμό όσο και τα φρένα.
Ο κατασκευαστής (και τα "σωστά" συνεργεία) το γνωρίζουν, και χρησιμοποιούν παξιμάδια ασφαλείας για το δέσιμό του πάνω στο αυτοκίνητο, καθώς επίσης και βίδες συγκεκριμένης διατομής και σκληρότητας.
Πατέντες γίνονται κι άλλες, όπως χρήση grover, locktite ή διπλά παξιμάδια. Καλό να αποφεύγονται όμως, καθώς το locktite γίνεται κρέμα αμα ζεσταθεί, και τα διπλά παξιμάδια είναι άχρηστα αν χαλαρώσει ένα από τα δύο - θα φύγει και το άλλο. Τα γκροβερ είναι καλή λύση μόνο αν έχουμε δυναμόκλειδο και ξέρουμε τη σωστή ροπή σφυξίματος. Με παραπάνω δύναμη, καταστρέφεται το grover και πλέον λειτουργεί ως απλή ροδέλα.
Συνδυασμός κάποιων από τα παραπάνω είναι καλή λύση.