Υπάρχει και η "αρχή προστασίας του καταναλωτή". Ένας φίλος είχε πάρει από μαντρά ένα Skoda και του έβγαλε πολλά προβλήματα και αυτοί το έπαιζαν τρελίτσα. Πήγε και αυτός στην "αρχή προστασίας του καταναλωτή" και τους πήραν τηλέφωνο αυτοί και τελικά του πήραν πίσω το αυτοκίνητο και του επέστρεψαν τα χρήματα.
Τυχερός ο φίλος σου αδερφέ! Εγώ εδώ και 5 χρόνια ταλαιπωρούμαι με μια μοτοσικλέτα πασίγνωστου ευρωπαικού κατασκευαστή, ο οποίος κιόλας μέσω του επίσημου αντιπροσώπου του στην ελλάδα, έχει υπογράψει σε ιδιωτικό συμφωνητικό συνομολογημένο κατασκευαστικό ελλάτωμα και οι κύριοι της αρχής ακόμη βάζουν πρόστιμο ...................................... έχω ξεσκιστεί να τους παιρνω τηλέφωνο για να δώ τι γίνεται μιας και πλέον είμαι στα δικαστήρια και το τι έχω ακούσει από δικαιολογία είναι το κάτι άλλο ...
Θα πρότεινα στο φίλο ότι του πούνε να το ζητήσει
γραπτώς ... και αν αρχίσουν τα μα μου με ωραίο τρόπο να επιμείνει και στο τέλος θα το πάρει και γραπτώς. Επίσης μια άλλη καλή μαγκιά που μας διασφαλίζει από στραβές είναι και το γεγονός κατά την παραλαβή εκεί που βάζουμε τη τζίφρα μας να προσθέτουμε και "Με κάθε επιφύλαξη παντώς κατσκευαστικού ελλατώματος". Αυτά πό μένα και καλή επιτυχία!