Αποστολέας Θέμα: ΤΙΜΟΝΙ  (Αναγνώστηκε 4613 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vlado

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
ΤΙΜΟΝΙ
« στις: Μάρτιος 19, 2010, 11:12 »
Καλημέρα παιδιά,
Είμαι σχετικά νέος στο χώτο της τετρακίνησης. ¨εχω jimny μοντ. 99 με 165,000 χιλιόμετρα. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο το έχω 4 μήνες. Το τιμόνι όταν οδηγώ στην ευθεία για να πηγαίνει ίσια το αυτικίνητο πρέπει να το έχω ελάχιστα στριμένο δεξιά. Αν το έχω ακριβώς στο κέντρο πηγαίνει αριστερά. Πριν 2 μήνες έβαλα καινούρια λάστιχα MATRIX 70-30 205-70-15 τα έκανα και ζυγοστάθμιση και ο λαστιχάς τα βρήκε ΟΚ. Γιά ένα τρέμουλο στο τιμόνι σε συνεργείο της περιοχής μου (ΚΑΒΑΛΑ) μου άλλαξε ένα ρουλεμάν και το πρόβλημα διορθώθηκε. Ο ίδιος μηχανικός που το οδήγησε δεν μου είπε κάτι για το τιμόνι και μου είπε πως το αμάξι πάει καλά. Μήπως χρειάζομαι ευθυγράμιση για να κεντραριστεί πάλι το τιμόνι ή έχω πρόβλημα με τον μπροστινό άξονα? Κάποιος άλλος έχει ή είχε στο παρελθόν τέτοιο φαινόμενο ή ισχύει αυτό που μου είπαν και 2 άλλοι φίλοι με παρόμοιο αυτοκίνητο ίδιας ηλικίας ότο είναι κάτι που και οι ίδιοι το έχουν και είναι φυσιολογικό.
Αν ξέρετε κάτι απαντήστε μου σας παρακαλώ

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 19, 2010, 11:22 »
Μπορεί να μην χρειάζεται ευθυγράμμιση για να διορθωθεί πρόβλημα με τους τροχούς, αλλά για να κεντραριστεί το τιμόνι. Αν ισχύει αυτό, τότε όταν το αυτοκίνητο είχε κάνει ευθυγράμμιση, δεν είχαν κεντράρει το τιμόνι ακριβώς στο κέντρο. Σε κάθε περίπτωση, με ευθυγράμμιση θα έρθει στα ίσια του...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimny35

  • Jimny
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:03 »
Προσεχε μονο μην σου κοπει η ταινια του αεροσακου οδηγου.Αυτο μπορει να σου συμβει γιατι εχοντας αυτο το θεμα,οταν στιβεις τερμα ειτε δεξια ειτε αριστερα , αναλλογα προς τα που ειναι στραβο,η ταινια του αεροσακου η οποια ειναι μεσα στο τιμονι κοβετε.Και το κοστος για καινουργια ειναι 450 ευρο.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:06 »
Δεν θα βγάλουν το τιμόνι για να κεντράρει σε σχέση με τους τροχούς. Να ξαναγίνει ευθυγράμμιση των τροχών σε σχέση με το τιμόνι.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimny35

  • Jimny
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:11 »
Εγω ειπα για το ενδεχομενο να κοπει με την υπαρχουσα κατασταση που ειναι στραβο το τιμονι.Το εχω παθει και εγω μετα απο αλλαγη αμορτισερ.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 19, 2010, 13:11 »
Εγω ειπα για το ενδεχομενο να κοπει με την υπαρχουσα κατασταση που ειναι στραβο το τιμονι.Το εχω παθει και εγω μετα απο αλλαγη αμορτισερ.

πως εγινε αυτο? τι σχεση εχουν τα αμορτισερ?
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 19, 2010, 13:19 »
Εγω ειπα για το ενδεχομενο να κοπει με την υπαρχουσα κατασταση που ειναι στραβο το τιμονι.Το εχω παθει και εγω μετα απο αλλαγη αμορτισερ.

Αν πιάνουν λίγο τα χέρια του ναι γίνεται αλλά θέλει προσοχή, κυρίως για τον αερόσακο όπως είπες κ εσύ... Για μένα, καλύτερα εξ αρχής ευθυγράμμιση... ποτέ δεν κάνει κακό  lol
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος whirlygr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Άντρας
    • Τούρτα γενεθλίων
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 19, 2010, 15:25 »
Εγω ειπα για το ενδεχομενο να κοπει με την υπαρχουσα κατασταση που ειναι στραβο το τιμονι.Το εχω παθει και εγω μετα απο αλλαγη αμορτισερ.

πως εγινε αυτο? τι σχεση εχουν τα αμορτισερ?


Το έχω πάθει και εγώ μετά από ψήλωμα +6εκ.  !!
Πρέπει να το έχω ελάχιστα αριστερά για να πηγαίνω ευθεία.
[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -Lo=JIMNY=o]
()_)---()_) --o-- ()_)
Προστατέψτε την φύση.
Η Γή δεν έχει έξοδο κινδύνου!!!!!!
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36872
http://www.youtube.com/whirlygr
http://www.greektube.org/user/whirlyg

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 19, 2010, 20:42 »
Μπορεί να μην χρειάζεται ευθυγράμμιση για να διορθωθεί πρόβλημα με τους τροχούς, αλλά για να κεντραριστεί το τιμόνι. Αν ισχύει αυτό, τότε όταν το αυτοκίνητο είχε κάνει ευθυγράμμιση, δεν είχαν κεντράρει το τιμόνι ακριβώς στο κέντρο. Σε κάθε περίπτωση, με ευθυγράμμιση θα έρθει στα ίσια του...

+1

Αποσυνδεδεμένος vlado

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 19, 2010, 22:54 »
Ευχαριστώ παιδιά για τη γρήγορη απάντηση σας. Είναι ωραίο συναίσθημα να νιώθεις οτι υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τους άλλους και μπορούν να βοηθήσουν ο καθένας με τον τρόπο του. Την επόμενη εβδομάδα θα το παώ για ευθυγράμμιση και θα σας πω τα αποτελέσματα.

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 20, 2010, 00:19 »

Το έχω πάθει και εγώ μετά από ψήλωμα +6εκ.  !!
Πρέπει να το έχω ελάχιστα αριστερά για να πηγαίνω ευθεία.


Μήπως δεν αλλαξες πανάρ;

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 20, 2010, 19:03 »

Το έχω πάθει και εγώ μετά από ψήλωμα +6εκ.  !!
Πρέπει να το έχω ελάχιστα αριστερά για να πηγαίνω ευθεία.


Μήπως δεν αλλαξες πανάρ;

Λογικα αυτο θα ειναι.εγω εφτιαξα τις παναρ μου 2 μερες αφου το ψηλωσα και νομιζα οτι οδηγουσα ποδηλατο
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος vlado

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 23, 2010, 09:49 »
Λοιπόν παιδιά πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και ο μηχανικός μου είπε πως έχει στραβώσει ο άξονας. Το μέτρησε με κάτι σχοινάκια χωρίς να το βάλει για ευθυγράμμιση και μου έιπε για αλλαγή μπροστινού διαφορικού. Εκτιμώμενη τιμή αν βρεθεί κοντά στα 800€ και άλλα 150€ εργατικά φτάνουμε τα 1000€. Στη συνέχεια κοίταξα τον αέρα και στα 2 μπροστινά λάστιχα και το αριστερό είχε πολύ περισσότερο από το δεξί. Τα έβαλα όλα το ίδιο 26 μπρός-πίσω και σαν να βελτιώθηκε λίγο. Η απόκιλιση του τιομονιού είναι ελάχιστη και το αυτκίνητο το έχουν οδηγήσει και φίλοι μου κάτοχοι χρόνια Τζίμνυ, χωρίς να έχουν παρατηρήσει κάτι. Με όλους τους μηχανικούς δεν μπορώ μα βγάλω άκρη. Θα επισκεφθώ και έναν ακόμη που ασχολείται με ευθυγραμμίσεις να δω. Αν τελικά είναι πρόβλημα με τον άξονα και δεδομένου οτι η απόκλιση είναι μικρή τι φθορές μπορεί να συνεπάγεται αυτό και που? Στα λάστιχα και ποσο? Για παράδειγμα με οδήγηση 80% σε άσφαλτο ελαστικά που αντέχουν σε νορμάλ συνθήκες 35.000-40.000 χλμ. θα φαγωθούν στα πόσο? Αν η φθορά ελαστικών είναι το σοβαρότερο πρόβλημα αξίζει να προβώ σε αλλάγή άξονα δεδομένου  των δύσκολων οικονομικών καιρών που διανύουμε και δεδομένου της μικρής απόκλισης? 

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 23, 2010, 10:59 »
Λοιπόν παιδιά πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο και ο μηχανικός μου είπε πως έχει στραβώσει ο άξονας. Το μέτρησε με κάτι σχοινάκια χωρίς να το βάλει για ευθυγράμμιση και μου έιπε για αλλαγή μπροστινού διαφορικού. Εκτιμώμενη τιμή αν βρεθεί κοντά στα 800€ και άλλα 150€ εργατικά φτάνουμε τα 1000€. Στη συνέχεια κοίταξα τον αέρα και στα 2 μπροστινά λάστιχα και το αριστερό είχε πολύ περισσότερο από το δεξί. Τα έβαλα όλα το ίδιο 26 μπρός-πίσω και σαν να βελτιώθηκε λίγο. Η απόκιλιση του τιομονιού είναι ελάχιστη και το αυτκίνητο το έχουν οδηγήσει και φίλοι μου κάτοχοι χρόνια Τζίμνυ, χωρίς να έχουν παρατηρήσει κάτι. Με όλους τους μηχανικούς δεν μπορώ μα βγάλω άκρη. Θα επισκεφθώ και έναν ακόμη που ασχολείται με ευθυγραμμίσεις να δω. Αν τελικά είναι πρόβλημα με τον άξονα και δεδομένου οτι η απόκλιση είναι μικρή τι φθορές μπορεί να συνεπάγεται αυτό και που? Στα λάστιχα και ποσο? Για παράδειγμα με οδήγηση 80% σε άσφαλτο ελαστικά που αντέχουν σε νορμάλ συνθήκες 35.000-40.000 χλμ. θα φαγωθούν στα πόσο? Αν η φθορά ελαστικών είναι το σοβαρότερο πρόβλημα αξίζει να προβώ σε αλλάγή άξονα δεδομένου  των δύσκολων οικονομικών καιρών που διανύουμε και δεδομένου της μικρής απόκλισης? 

Πάρα πολλά λεφτά, ρωτα και αλλού...
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος vlado

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: ΤΙΜΟΝΙ
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 24, 2010, 12:49 »
Καλημέρα παιδιά. Μου τηλεφώνησε ο μηχανικός και κρατηθείτε. Βρήκε μπροστινό διαφορικό μεταχεορισμένο 900€ + ΦΠΑ + εργατικά θα φθέσουμε στα 1500. Μετά την επικοινωνία μου μαζί του έκανα μια έρευνα αγοράς και βρήκα κομπλέ στη θεσσαλονίκη 500€. Κοινώς στου κασίδι το κεφάλι (το δικό μας δηλαδή) ο καθένας κοιτάζει να βγάλει ή μάλλον να χοντροβγάλει. Κοινώς για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ο κανόνας του να ψάχνουμε και να μην παραμυθιαζόμαστε με τον πρώτο. Όσο για τη δική μου περίπτωση αρχίζω να αμφιβάλλω και για την γνωμάτευση του. Θα το πάω και άλλου και θα επανέρθω.