Αποστολέας Θέμα: βοηθητικο απο σαμουραι  (Αναγνώστηκε 8977 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
βοηθητικο απο σαμουραι
« στις: Νοέμβριος 16, 2010, 22:14 »
εχουμε το μοντελο του 02 με το λεβιεδακι.

1)τι χρειαζομαστε για μια τετοια μετατροπη?
2)ποιο βοηθητικο διαλεγουμε και με ποια κριτηρια?
3)ποτε επιβαλεται η αλλαγη του μαμα σε σαμουραι,  και ποια τα πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα?
4)ενα περιπου κοστος του βοηθητικου, της επισκευης του(αν χρειαζεται) και των εξαρτηματων που θα χρειαστουν?

ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 22:31 »
εχουμε το μοντελο του 02 με το λεβιεδακι.

1)τι χρειαζομαστε για μια τετοια μετατροπη?
2)ποιο βοηθητικο διαλεγουμε και με ποια κριτηρια?
3)ποτε επιβαλεται η αλλαγη του μαμα σε σαμουραι,  και ποια τα πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα?
4)ενα περιπου κοστος του βοηθητικου, της επισκευης του(αν χρειαζεται) και των εξαρτηματων που θα χρειαστουν?

ευχαριστω!

καλησπερα φιλε μου
ενα βοηθητικο σαμι σε πολυ καλη κατασταση οχι σπασμενο η ραγισμενο καβουκι ουτε φωλιες ρουλεμαν φαγωμενες
χρειαζεσαι σιδερενιες βασεις βοηθητικου πολυ γερες και συνεμπλοκ
το γραναζωμα του βοηθητικου το διαλεγεις αναλογα με το μεγεθος του ελαστικου και το τι γουσταρεις να κανεις εεχει 5 διαφορετικα γραναζωματα νομιζω σχεσεις βοηθητικου για σαμι
θα χρειαστεις να αλλαξεις τους κεντρικουσ τον μικρο που δινει κινηση απο σασμαν σε βοηθητικο και τον πισω κεντρικο
πλεονεκτημα στο βοηθητικο σαμι ειναι οτι εχεις αρκετες σχεσεις διαφορετικες αλλα δεν εχεις εσωτερικα την καδενα που εχει το μαμα βοηθητικο
κοστος  αναλογα τι γραναζια θα βαλεις σε τι κατασταση ειναι το βοηθητικο κεντρικοι  αξονες βασεις συνεμπλοκ και εργασια
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 22:37 »
το εχω πιο απλο σαν σκεψη, οτι παιρνω το βοηθητικο απο σαμι μαμα, το κανω ενα σερβις, και το τοποθετω με τις καταλληλες βασεις και οτι χρειαστει απο αξονες.
γιατι πρεπει να μπλεξω με γραναζωματα? το σαμι απο μονο του δεν ειναι κοντοτερο?
που το χανω?

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 22:43 »
το εχω πιο απλο σαν σκεψη, οτι παιρνω το βοηθητικο απο σαμι μαμα, το κανω ενα σερβις, και το τοποθετω με τις καταλληλες βασεις και οτι χρειαστει απο αξονες.
γιατι πρεπει να μπλεξω με γραναζωματα? το σαμι απο μονο του δεν ειναι κοντοτερο?
που το χανω?

συνηθως βαζουν απο 410 που ειναι κοντυτερο απο του 413 απλα αν γραναζωσεις ειναι ποιο ξεκουραστο το αμαξι
και πας σε δυσκολα κοματια ευκολοτερα και ποιο ξεκουραστα
αναλογα τι ζητας χρηση και λαστιχο που θελεις να βαλεις
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 16, 2010, 23:17 »
με ενα βοηθητικο 410 λοιπον, τις βασεις του που κυκλοφορουν και ετοιμα kit, και αξονες?

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 08:00 »
Με το 410, δεν έχεις πολλές επιλογές. Ναι μεν είναι κοντύτερο από το 413, αλλά δεν έχει επιλογές άλλες. Δεν υπάρχουν κιτ μείωσης για το 410

Για το 413 υπάρχουν :

4.16 : 1
4.9 : 1
5.14 : 1
6.5 : 1
8.χ : 1

Μειώνεις όσο θες, και βάζεις μέχρι και 35άρια λάστιχα (αν αντέξουν τα ημιαξόνιά σου)



Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 09:12 »
Γιατι δεν κοιτας κατι πιο απλο σε μετατροπες;

http://www.protrack.gr/proionta/suzuki/adm-menu/jimny/105-jimny-gears.html

Αποσυνδεδεμένος fanis tsadaris

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny..the best!
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 16:48 »
γιατι θα μειωθουν και τα γρηγορα...και μετα ...πολυ βενζινη.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 16:59 »
γιατι θα μειωθουν και τα γρηγορα...και μετα ...πολυ βενζινη.

Αυτό σκεφτόμουν και εγώ....

Η απάντηση είναι απλή.. όταν το λάστιχο μεγαλώνει... δεν μεγαλώνει μόνο στα κοντά.....
οπότε υπάρχει συνήθως ανάγκη μείωσης και στα μακριά για να επαναφέρει το αμάξι στις μαμά καταστάσεις ή να το κάνεις λίγο πιο κοντό...

Για εμένα είναι μια άριστη επιλογή για κάποιον με λίγο μεγαλύτερο λάστιχο και θέλει να επαναφέρει το αυτοκίνητο στις μαμα σχέσεις ή λίγο πιο κοντό....
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 18:10 »
για να υπολογισουμε τη ποσοστο αλλαγης της μεταδοσης στα γρηγορα και στα αργα αντιστοιχα υπαρχει ο παρακατω τυπος.
{(διαμετρος νεου ελαστικου-διαμετρος παλιου ελαστικου)/διαμετρος παλιου ελαστικου}*100%=ποσοστο αλλαγης στην μεταδοση
π.χ. αν τα 205/70 ρ15 εχουν διαμετρο 66.5εκ και βαλω λαστιχο 30/9.5ρ15 που εχουν διαμετρο 76εκ    εχω{(76-66.5)/66.5}*100%=14,258% πρεπει να μειωθει η αρχικη σχεση μεταδοσης για να κινηται οπως πριν το αυτοκινητο.εδω για παραδειγμα η δευτερη επιλογη της protrack που ειναι 15,3% μειωση ειναι ιδανικη λυση με ελαχιστη μειωση πιο πανω απο αυτο που ειναι το ιδανικο της ταξης του 1%.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2010, 18:12 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 19:04 »
για να υπολογισουμε τη ποσοστο αλλαγης της μεταδοσης στα γρηγορα και στα αργα αντιστοιχα υπαρχει ο παρακατω τυπος.
{(διαμετρος νεου ελαστικου-διαμετρος παλιου ελαστικου)/διαμετρος παλιου ελαστικου}*100%=ποσοστο αλλαγης στην μεταδοση
π.χ. αν τα 205/70 ρ15 εχουν διαμετρο 66.5εκ και βαλω λαστιχο 30/9.5ρ15 που εχουν διαμετρο 76εκ    εχω{(76-66.5)/66.5}*100%=14,258% πρεπει να μειωθει η αρχικη σχεση μεταδοσης για να κινηται οπως πριν το αυτοκινητο.εδω για παραδειγμα η δευτερη επιλογη της protrack που ειναι 15,3% μειωση ειναι ιδανικη λυση με ελαχιστη μειωση πιο πανω απο αυτο που ειναι το ιδανικο της ταξης του 1%.

 >egrapses<
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος gakias

  • Jimny
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 22, 2010, 00:54 »
δηλαδη τι προτεινετε για διασταση α)215/75/15 και β)215/80/15?

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: βοηθητικο απο σαμουραι
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 19:21 »
Με 215-75-15 για μενα η καλυτερη επολογη ειναι βοηθητικο απο 410.

Ειχα ετσι το αμαξι για 2 χρονια.

Στο δρομο με 2Η το αμαξι ειναι ζωντανο παντου κ με 4L σκοτωνει.

Σε βολτα 4χ4,με αναβασεις,νερωφαγωματα κ.α  με κοντα πηγαινα παντου,ειχε δυναμη το αμαξι κ συμπλεκτη χρειαστηκε να πατησω 4-5

φορες μονο.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.