Το (μικρό) ελατήριο που έχουν μέσα δεν είναι για να υποστηρίζει το βάρος του οχήματος όπως στα κλασικά ελατήρια, αυτό το κάνει η πίεση του αζώτου σε συνδυασμό με τη μεγάλη διάμετρο του καλαμιού. Ο συνδυασμός πίεσης αζώτου και ποσότητας λαδιού δίνει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά απόσβεσης και ύψους, αυτά τα αμορτισέρ δουλεύουν μέχρι 500 psi.
Από αυτά που έχω διαβάσει πάντως, δεν τα συνιστούν για βαριά οχήματα και δεν έχουν καλή απόδοση στις κλίσεις, δηλαδή δεν είναι για χρήση στο δρόμο (μεγάλες ταχύτητες), αλλά κυρίως σε καταστάσεις trial...