Αποστολέας Θέμα: παραξενος θορυβος  (Αναγνώστηκε 3150 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gakias

  • Jimny
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
παραξενος θορυβος
« στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 00:36 »
βαζω 4χ4 εν κινηση ολα ενταξυ,κουμπωνει κανονικα,οταν το βγαζω μερικεσ φορεσ ακουγετε ενα γκαπ εμπρος,τι μπορει να ειναι?

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 00:56 »
βαζω 4χ4 εν κινηση ολα ενταξυ,κουμπωνει κανονικα,οταν το βγαζω μερικεσ φορεσ ακουγετε ενα γκαπ εμπρος,τι μπορει να ειναι?

λοιπόν κανε ένα πείραμά.

κόλλησε στις ρόδες σου μπροστά και πίσω ένα αυτοκολλητακι ή κάτι να τις σημαδέψεις στα αντίστοιχα σημεία μπροστά και πίσω.
Στην συνέχεια ξεκίνα το αμάξι απαλά και τσούλησε το 10-15 μέτρα. Αν τα σημάδια δεν δείχνουν στην ίδια κατεύθυνσή στον μπροστά και στον πίσω τροχό
τότε πολύ πιθανόν να έχεις διαφορετική φθορά μεταξύ των εμπρός και πίσω ελαστικών.

Η κατανομή της τετρακινησης είναι 50:50 και επειδή και οι δυο άξονες θέλουν να γυρίζουν με τις ίδιες στροφές αν έχεις περισσότερο φαγωμένα ελαστικά σε κάποιον από τους άξονες τότε εκείνος ο άξονας προσπαθεί να προλάβει την ταχύτητα του άλλου και κουρδίζει κατά κάποιο τρόπο και ακούγεται το γκαπ όταν βγάζεις την τετρακίνηση.
Είμαι παθών για αυτό στα λέω όλα αυτά.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος gakias

  • Jimny
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 01:31 »
οτι εχω διαφορα στα λαστιχα εμπρος με πισω εχω,τα πισω ειναι πιο πολυ φαγωμενα,μακαρι να ειναι αυτο,παντος οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα οταν παω να το βγαλω μερικες φορες ακουγετε

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 01:37 »
Δοκιμασε πρωτα να ξεκουμπωσεις έχοντας ΟΛΟΙΣΙΑ το τιμονι (ουτε χιλιοστο δεξια η αριστερα) και την στιγμη που ξεκουμπωνεις να πατας  συμπλεκτη ή να αφησεις το γκαζι οσο διαρκει η αλλαγη, και δες αμα ακουστει.

Αμα ακουγεται παλι κανε αυτο που λεει ο 4kinitos.

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 01:39 »
οτι εχω διαφορα στα λαστιχα εμπρος με πισω εχω,τα πισω ειναι πιο πολυ φαγωμενα,μακαρι να ειναι αυτο,παντος οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα οταν παω να το βγαλω μερικες φορες ακουγετε

Η διαφορα δεξια-αριστερα μετραει και οχι η μπρος-πισω.
Εγω παντως πιστευω οτι το κανει οταν το τιμονι δεν ειναι ισιο οταν γινεται η αλλαγη

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 07:32 »
Το γκαπ μπορεί να ακουστεί σε όλους όταν ξεκουμπώνει η τετρακίνηση, και είναι κάτι που αναφέρεται στο βιβλίο του κατασκευαστή σαν φυσιολογικό. Μου συμβαίνει μία στις δέκα φορές περίπου· μη σε ανησυχεί!
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 11:32 »
αν βαλεις μια δανεικια τετραδα επανω και σταματησει το κοπανημα τοτε φταινε τα λαστιχα.

στο δικο μου ειχε φτασει στο σημειο να νομιζεις οτι θα ξυλωθει ο αξονας.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος gakias

  • Jimny
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 13:39 »
θα το δοκιμασω θα βαλω μια αλλη τετραδα, ενοιτε με ισιο το τιμονι το εκανα και πατημενο συμπλεκτι και μολισ τον αφηνα ακουγοταν

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 14:58 »
οτι εχω διαφορα στα λαστιχα εμπρος με πισω εχω,τα πισω ειναι πιο πολυ φαγωμενα,μακαρι να ειναι αυτο,παντος οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα οταν παω να το βγαλω μερικες φορες ακουγετε

Εφόσον έχεις διαφορά στην περίμετρο των εμπρός και πίσω τροχών, αυτό μεταφέρεται και σε διαφορετική περιστροφή και στους άξονες μετάδοσης, δημιουργώντας στο σύστημα μετάδοσης μια κατάσταση έντασης, το λεγόμενο 'κούρδισμα'.
Το κεντρικό διαφορικό κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά, δηλαδή 'ξεκουρδίζει' τους άξονες αφού έχει τη δυνατότητα διαφορισμού, δηλ. της διαφορετικής περιστροφής τους (τα γίμνυα όμως δεν έχουν κεντρικό διαφορικό).
Βάζοντας τετρακίνηση έχεις ένα ξεκούρδιστο σύστημα και γι' αυτό 'οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα'.
Εφόσον κινείσαι τετρακίνητος, οι δύο άξονες γυρίζουν με διαφορετική ταχύτητα περιστροφής, με αποτέλεσμα να 'κουρδίζει' το όλο σύστημα μετάδοσης, το οποίο και συνεχίζει να αυξάνεται μέχρις ότου εκτονωθεί μέρος της έντασης από κάποιον τροχό σπινιάροντας.
Όσο καλύτερη η πρόσφυση, τόσο πιο αργά θα αρχίσουν οι τροχοί να εκτονώνουν ένταση.
Όταν βγάζεις την τετρακίνηση, απεμπλέκονται οι πλήμνες σου ΚΑΙ ο εμπός άξονας (νομίζω πρώτα ο εμπρός άξονας) και όλη η συσσωρευμένη ενέργεια εκτονώνεται ΑΚΑΡΙΑΙΑ, προκαλώντας ένα 'τίναγμα' των υπολοίπων εμπλεκόμενων μερών που λογικά θα έχει και ηχητικά αποτελέσματα.
Γι' αυτό και η χρήση της τετρακίνησης επιτρέπεται μόνο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, οπότε και η συσσωρευμένη ενέργεια θα είναι μικρότερη.

Η διαφορα δεξια-αριστερα μετραει και οχι η μπρος-πισω.
Εγω παντως πιστευω οτι το κανει οταν το τιμονι δεν ειναι ισιο οταν γινεται η αλλαγη

Λάθος φίλε μου, η μπρος-πίσω μετράει.
Το αριστερά-δεξιά το αναλαμβάνουν τα διαφορικά σου. Βέβαια δεν θέλουμε να δουλεύουν συνέχεια, πράγμα που σημαίνει αυξημένες φθορές, γι' αυτό φροντίζουμε να έχουμε ίδιους τροχούς στον ίδιο άξονα.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 18, 2010, 15:02 από DinDin »
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 15:04 »
Σωστά, δεν είχα σκεφτεί το ξεκουμπωμα του μπροστινου άξονα που γίνεται πρώτα. Μάλλον αυτό ακούγεται τελικά!

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 15:47 »

[/quote]

Εφόσον έχεις διαφορά στην περίμετρο των εμπρός και πίσω τροχών, αυτό μεταφέρεται και σε διαφορετική περιστροφή και στους άξονες μετάδοσης, δημιουργώντας στο σύστημα μετάδοσης μια κατάσταση έντασης, το λεγόμενο 'κούρδισμα'.
Το κεντρικό διαφορικό κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά, δηλαδή 'ξεκουρδίζει' τους άξονες αφού έχει τη δυνατότητα διαφορισμού, δηλ. της διαφορετικής περιστροφής τους (τα γίμνυα όμως δεν έχουν κεντρικό διαφορικό).
Βάζοντας τετρακίνηση έχεις ένα ξεκούρδιστο σύστημα και γι' αυτό 'οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα'.
Εφόσον κινείσαι τετρακίνητος, οι δύο άξονες γυρίζουν με διαφορετική ταχύτητα περιστροφής, με αποτέλεσμα να 'κουρδίζει' το όλο σύστημα μετάδοσης, το οποίο και συνεχίζει να αυξάνεται μέχρις ότου εκτονωθεί μέρος της έντασης από κάποιον τροχό σπινιάροντας.
Όσο καλύτερη η πρόσφυση, τόσο πιο αργά θα αρχίσουν οι τροχοί να εκτονώνουν ένταση.
Όταν βγάζεις την τετρακίνηση, απεμπλέκονται οι πλήμνες σου ΚΑΙ ο εμπός άξονας (νομίζω πρώτα ο εμπρός άξονας) και όλη η συσσωρευμένη ενέργεια εκτονώνεται ΑΚΑΡΙΑΙΑ, προκαλώντας ένα 'τίναγμα' των υπολοίπων εμπλεκόμενων μερών που λογικά θα έχει και ηχητικά αποτελέσματα.
Γι' αυτό και η χρήση της τετρακίνησης επιτρέπεται μόνο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, οπότε και η συσσωρευμένη ενέργεια θα είναι μικρότερη.



[/quote]

Πολύ καλή ανάλυση!!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 16:45 »
οτι εχω διαφορα στα λαστιχα εμπρος με πισω εχω,τα πισω ειναι πιο πολυ φαγωμενα,μακαρι να ειναι αυτο,παντος οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα οταν παω να το βγαλω μερικες φορες ακουγετε

Εφόσον έχεις διαφορά στην περίμετρο των εμπρός και πίσω τροχών, αυτό μεταφέρεται και σε διαφορετική περιστροφή και στους άξονες μετάδοσης, δημιουργώντας στο σύστημα μετάδοσης μια κατάσταση έντασης, το λεγόμενο 'κούρδισμα'.
Το κεντρικό διαφορικό κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά, δηλαδή 'ξεκουρδίζει' τους άξονες αφού έχει τη δυνατότητα διαφορισμού, δηλ. της διαφορετικής περιστροφής τους (τα γίμνυα όμως δεν έχουν κεντρικό διαφορικό).
Βάζοντας τετρακίνηση έχεις ένα ξεκούρδιστο σύστημα και γι' αυτό 'οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα'.
Εφόσον κινείσαι τετρακίνητος, οι δύο άξονες γυρίζουν με διαφορετική ταχύτητα περιστροφής, με αποτέλεσμα να 'κουρδίζει' το όλο σύστημα μετάδοσης, το οποίο και συνεχίζει να αυξάνεται μέχρις ότου εκτονωθεί μέρος της έντασης από κάποιον τροχό σπινιάροντας.
Όσο καλύτερη η πρόσφυση, τόσο πιο αργά θα αρχίσουν οι τροχοί να εκτονώνουν ένταση.
Όταν βγάζεις την τετρακίνηση, απεμπλέκονται οι πλήμνες σου ΚΑΙ ο εμπός άξονας (νομίζω πρώτα ο εμπρός άξονας) και όλη η συσσωρευμένη ενέργεια εκτονώνεται ΑΚΑΡΙΑΙΑ, προκαλώντας ένα 'τίναγμα' των υπολοίπων εμπλεκόμενων μερών που λογικά θα έχει και ηχητικά αποτελέσματα.
Γι' αυτό και η χρήση της τετρακίνησης επιτρέπεται μόνο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, οπότε και η συσσωρευμένη ενέργεια θα είναι μικρότερη.

Η διαφορα δεξια-αριστερα μετραει και οχι η μπρος-πισω.
Εγω παντως πιστευω οτι το κανει οταν το τιμονι δεν ειναι ισιο οταν γινεται η αλλαγη

Λάθος φίλε μου, η μπρος-πίσω μετράει.
Το αριστερά-δεξιά το αναλαμβάνουν τα διαφορικά σου. Βέβαια δεν θέλουμε να δουλεύουν συνέχεια, πράγμα που σημαίνει αυξημένες φθορές, γι' αυτό φροντίζουμε να έχουμε ίδιους τροχούς στον ίδιο άξονα.


τετρακινησιολόγος????

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 16:54 »
Η τεκμηρίωση του ειναι άριστη.

Αποσυνδεδεμένος gakias

  • Jimny
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 18, 2010, 22:28 »
ευχαριστω παρα πολυ παιδια και θα το δω και αυριο που θα βαλω καινουριεσ ζαντες με ΑΤ λαστιχο

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: παραξενος θορυβος
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 19, 2010, 09:34 »
τετρακινησιολόγος????

Το παλεύω συνάδελφε SAV, όλοι σας έχετε και από έναν τίτλο.
Τα εντατικά φροντιστήρια (διάβασμα των forum) συνεχίζονται ανελλιπώς.
Ελπίζω σε λίγα χρόνια (μικρό παιδί είμαι ακόμα  a105  yl2_j a105  yl2_j a105) να κερδίσω και εγώ έναν τίτλο rudo1 rudo1 rudo1
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...