Λοιποοοοοοοοοοοον εχουμε και λεμε...
Μετα την εξοδο του αυτοκινητου απο την Χtreme 4X4, πηγα "γραμμη" για ευθυγραμμιση... Βλεπετε αλλαγη στα μπρατσα, αναρτηση κλπ, χρειαζοτανε και μια ευθυγραμμισουλα...
Σε γενικες γραμμες, η δοκιμη πηγε πολυ καλα!!!
Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα!!! Η δοκιμη εγινε στη California, σε ολο το... terrain με εκπληκτικα αποτελεσματα!!!
Κατοπιν, πηγαμε για μια ακομη δοκιμη στη πιστα terradura, οπου εκει εμεινα πραγματικα εκπληκτος...
Περναγα τα εμποδια για πλακα (ακους Κωστηηηηηηηηη? ) και χωρις κανενα δισταγμο, οπως στο παρελθον... Η αναρτηση δουλευει εκπληκτικα, τελικα ο συνδυασμος αμορτισερ ΟΜΕ με τα ελατηρια της CALMINI, ειναι πολυ καλος!!!
Το βοηθητικο που επιλεχτηκε με το μειωτηρα της CALMINI (5.14:1) ειναι αυτο που λεμε στα Ελληνικα: SUPER WOW
!!!
Tο αυτοκινητο ξεκιναει για πλακα με 2η ταχυτητα... ανεβαινει με μεγαλη ευκολια οπου δεν μπορουσα ή δεν ηθελα να φανταστω... Μεγαλη και χρησιμη μετατροπουλα-βελτιωση, ειναι η υπαρξη της επιλογης (στο βοηθητικο) 4Χ2 Low!!
To μονο... μελανο σημειο της ολης υποθεσης, ειναι το συνεχες "σφυριγματακι" που ακουγεται και οφειλεται στην υπαρξη του μειωτηρα...
Μιλωντας και με το Κωστα το Συρρο, μου "ξεκαθαρισε" οτι αυτο δεν το γλυτωνουμε, δυστυχως...
Τι να κανουμε ομως, μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος...?
Περισσοτερο... crash test, τη Κυριακη στη Ζηρεια και νεοτερο ανακοινωθεν τη Δευτερα το πρωι...!
Φωτογραφιες, δυστυχως δεν ειχαμε τη δυνατοτητα να βγαλουμε, διοτι ειχαμε ηδη αργησει να ξεκινησουμε... Υπομονη... τη Δευτερα θα εχουμε!
Υ.Γ. Βαγγελη σε ευχαριστω για ακομη μια φορα, για τις συμβουλες σου και γενικοτερα για το ολο "στησιμο" του αυτοκινητου...