Το ασημί "μωρό-Jimny" μου λοιπόν, έχει:
ΛΑΣΤΙΧΑ / ΖΑΝΤΕΣ: 1 set (5) ζάντες αλουμινένιες ΕΝΚΕΙ με -25 οffset,
1 set (5) λάστιχα MALATESTA CAIMAN 30 X 9,5 X 15,
1 set αποστάτες 1 inch (2,5 cm) στους τροχούς.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Ελατήρια CALMINI +10cm,
Αμορτισέρ Old Man Emu.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: CB Alan Mindland 42 multi (4 watt),
Ενισχυτής CTE 100watt,
Kεραία Wilson 1000,
VHF Kenwood (συχν:138.000-174.995) με μαγνητική εξωτερική κεραία CTE,
2 PMR Cobra,
GPSMAP GARMIN 276C, με εξωτερική κεραία & διάφορα... παρελκόμενα (χαρτες κλπ.).
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ: Mπαταρία ΟPTIMA blue,
Γενικός διακόπτης ρεύματος,
2 προβολείς HELLA 560 καρφιά & flood στη μπάρα οροφής,
2 προβολείς καρφιά στη μπάρα οροφής,
1 προβολέας μαγνητικος flood (μπροστά),
1 προβολέας (εργασίας) μαγνητικος flood (πίσω),
2 προβολάκια (μαμα, SUZUKI) στις ειδικές θέσεις στο προφυλακτήρα,
Λάμπες 100watt & ενισχυτή φώτων.
ΚΙΝΗΣΗ / ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Βοηθητικό σασμάν Samurai με μειωτήρα της CALMINI 5.14:1,
Δισκος-πλατω-ρουλεμαν CENTERFORCE,
Compressor ARB,
Πίσω air locker ARB,
Εμπρός air locker ARB.
ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: Eργάτης WARΝ M8000 lbs,
Super γάντζος WARN (μπροστά),
Kοτσαδόρος (by Savvas) με 2 κρίκους ρυμούλκησης.
ΔΙΑΦΟΡΑ: Ενισχυμένες ανοξείδωτες ρυθμιζόμενες πανάρ εμπρός - πίσω DG Tuning,
Aμορτισέρ τιμονιού OLD MAN EMU
Σωληνάκια φρένων (αλλαγή) με άλλα, υψηλής πίεσης +10cm
1 set ράγες (σκάλες) εδάφους για "δύσκολα" κολλήματα-ξεκολλήματα,
Πετάλια SPARCO,
Σχάρα KING RACK 1.40 x 1.00 m,
Μεμβράνες ΜΑDICO (2ο στάδιο του γκρι σε όλα τα τζάμια & στο μπροστινό παρμπρίζ, το 1ο στάδιο)
Full inox εξάτμιση (απο καταλύτη & πίσω) με ημι-ελεύθερο καζανάκι,
Χειρόγκαζο RUBICON (στο λεβιέ ταχυτήτων),
Κάθισμα bucket (FIA 2009),
Ζώνες ασφαλείας SPARCO 4 σημείων (FIA 2010),
Λασπωτήρες MOMO εμπρός - πίσω (type) JAOS,
Φίλτρο αέρα Κ & Ν,
Snorkel TJM.
Το επόμενο μέρος του project, που θα ολοκληρωθεί από 11 έως 15 Απριλίου, περιλαμβάνει τα εξής:Aλλαγή μπράτσων (εμπρός & πίσω), με άλλα της DG Tuning,
Αμορτισέρ OLD MAN EMU (εμπρός & πίσω),
Ελατήρια CALMINI (εμπρός & πίσω),
Αλλαγή bump stops (εμπρός),
Αλλαγή κώνων (πίσω),
Κόψιμο & κόλλημα τα πιατέλα,
Δισκος, πλατω, ρουλεμαν της CENTERFORCE,
Βοηθητικό σασμάν Samurai με μειωτήρα της CALMINI 5.14:1.
To αυτοκίνητο έτσι, θα "ψηλώσει" κατά 15 cm, παίρνοντας + 10 cm από την ανάρτηση και + 5 cm από το body lift,
ενώ θα αλλάξει το "βήμα" του και οι σχέσεις των ταχυτήτων, από την αλλαγή του βοηθητικού σασμάν.
Σε επόμενο χρόνο, θα αλλαχτούν ζάντες και λάστιχα, σε άλλες πλέον διαστάσεις...
Κατόπιν πολύωρων συζητήσεων με τον πασίγνωστο πλέον πανελλαδικά πρόεδρο ειδικών μετατροπών, πατεντών & λοιπών βελτιώσεων κο Σύρρο, το πιθανότερο είναι οτι θα μπουν ζάντες 15 Χ 7 , με αρνητικό offset γύρω στο -25 εως -30, ενω το μόνο σίγουρο (προς το παρόν...), είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί το πέλμα (τύπου) ΚΑΙΜΑΝ, σε διάσταση 215 R 15 ή 30X9,5X15.
Κωστή, σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση & τις συμβουλές!!!
Για τα... παπουτσακια του jimny μου, φροντισαν, ο φιλος μας ο Φανης (για τις ζαντες) και ο φιλος Μανωλης Εγγλεζοπουλος για τα λαστιχα(κια)...!!! Μετα το Πασχα το project θα ολοκληρωθει, με την προσθηκη και του body lift της DG Tuning, 2 inches (5 cm).Το όλο project το έχει αναλάβει, όπως και παλαιότερα, τις προηγούμενες βελτιώσεις, η εταιρεία του φίλου Βαγγέλη Τσούκα, ΧΤRΕME 4X4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ για τη προσοχή και τις συμβουλές του!!!Εντυπώσεις και αποτελέσματα σε... όλα τα terrain που θα δοκιμαστεί το jimny, θα αναφέρω λεπτομερειακά μετά τις πρώτες δοκιμές... Υπομονή έως τότε...