Αποστολέας Θέμα: Οme +4 ?  (Αναγνώστηκε 38325 φορές)

0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 09:52 »
Επίσης, το έχουμε ξαναπεί αυτό, μπορεί πρακτικά να μη χρειάζεται τίποτα άλλο αλλά κανονικά για να είσαι απόλυτα σωστός θα πρέπει να βάλεις (ή να φτιάξεις τις δικές σου) ρυθμιζόμενες πανάρ γιατί οι άξονες θα φύγουν από τη θέση τους
Μιλάς για κατασκευή από την αρχή ή θα μπορούσαν να μετατραπούν οι μαμά;
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 10:45 »
Παίζουν και οι δύο λύσεις.

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 10:45 »
To 4x4shop μαζι με το φπα εχει ακριβος την ιδια τιμη με το xtreme4x4..
Η X-Treme4x4 τα έχει 545 € (χωρίς ΦΠΑ) , το 4x4shop τα έχει 534 €, άρα δεν είναι η ίδια τιμή... ;)
To 534 ειναι με φπα??

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 11:25 »
Μιλάς για κατασκευή από την αρχή ή θα μπορούσαν να μετατραπούν οι μαμά;
Αν έχεις καλό μάστορα που εμπιστεύεσαι φτιάξε τις δικές σου (τις μαμίσιες), θα σου έρθει πιο φθηνά, να βρεις κάποιον να σου κατασκευάσει μάλλον δε συμφέρει...
To 534 ειναι με φπα??

Όχι βρε, το λέει στο site...πάρε και τον Κοκολάκη ένα τηλέφωνο πάντως (www.autocontrol.gr), μπορεί να βρεις καλύτερη τιμή με τοποθέτηση... ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 11:50 »
Επίσης, το έχουμε ξαναπεί αυτό, μπορεί πρακτικά να μη χρειάζεται τίποτα άλλο αλλά κανονικά για να είσαι απόλυτα σωστός θα πρέπει να βάλεις (ή να φτιάξεις τις δικές σου) ρυθμιζόμενες πανάρ γιατί οι άξονες θα φύγουν από τη θέση τους
Μιλάς για κατασκευή από την αρχή ή θα μπορούσαν να μετατραπούν οι μαμά;
Καποιες περισσοτερες πληροφοριες..?! ::)

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 11:52 »
Καποιες περισσοτερες πληροφοριες..?! ::)
Πληροφορίες για μάστορα που μπορεί να σου φτιάξει τις δικές σου εννοείς ? δοκίμασε να μιλήσεις με τον Μιχάλη (www.protrack.gr), αν δεν έχει δουλειά θα το κάνει...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 12:04 »
Καποιες περισσοτερες πληροφοριες..?! ::)
Πληροφορίες για μάστορα που μπορεί να σου φτιάξει τις δικές σου εννοείς ? δοκίμασε να μιλήσεις με τον Μιχάλη (www.protrack.gr), αν δεν έχει δουλειά θα το κάνει...
Bασικα γιατι πρεπει να γινει ολο αυτο με τις παναρ.. ::) ??(Δεν ξερω και πολλα για αυτο..)

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 12:30 »
Bασικα γιατι πρεπει να γινει ολο αυτο με τις παναρ.. ::) ??(Δεν ξερω και πολλα για αυτο..)
Οι πανάρ στηρίζονται στο πάνω τους άκρο στο σασί και στο κάτω άκρο τους στον άξονα του αυτοκινήτου. Όταν ψηλώνουμε το όχημα, το επάνω άκρο της πανάρ (που πιάνει στο σασί) μετακινείται ακόλουθα προς τα επάνω, τραβώντας τον άξονα (αφού στο άλλο της άκρο πιάνει επάνω του) προς την αντίστοιχη πλευρά του οχήματος (ο πίσω άξονας μετακινείται προς τα δεξιά και ο μπροστά προς τα αριστερά κοιτώντας το αυτοκίνητο από πίσω).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι αντίστοιχοι εμπρός και πίσω τροχοί (δεξιοί και αριστεροί) να μην είναι σε ευθεία μεταξύ τους, οπότε χαλάει το "τετράγωνο" της κατασκευής και το αμάξι πάει σαν "κάβουρας". Άρα λοιπόν, είτε πρέπει οι βάσεις των πανάρ να μετατοπιστούν για να έρθουν οι άξονες στην αρχική τους θέση, ή να αυξηθεί το μήκος τους οπότε πάλι να έρθει ο άξονας στα ίσια του. Ο λόγος που τις κάνουμε ρυθμιζόμενες και όχι απλά μεγαλύτερες και σταθερές είναι γιατί αν μελλοντικά χρειαστεί να ψηλώσουμε κι άλλο ή να κοντύνουμε (γιατί ας πούμε θέλουμε να το επαναφέρουμε στη μαμίσια κατάσταση για να το πουλήσουμε) οι σταθερές θέλουν ξανά αλλαγή με άλλες διαφορετικού μήκους.
Ελπίζω να σε κάλυψα, έστω και λίγο... ;)     
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 12:42 »
Bασικα γιατι πρεπει να γινει ολο αυτο με τις παναρ.. ::) ??(Δεν ξερω και πολλα για αυτο..)
Οι πανάρ στηρίζονται στο πάνω τους άκρο στο σασί και στο κάτω άκρο τους στον άξονα του αυτοκινήτου. Όταν ψηλώνουμε το όχημα, το επάνω άκρο της πανάρ (που πιάνει στο σασί) μετακινείται ακόλουθα προς τα επάνω, τραβώντας τον άξονα (αφού στο άλλο της άκρο πιάνει επάνω του) προς την αντίστοιχη πλευρά του οχήματος (ο πίσω άξονας μετακινείται προς τα δεξιά και ο μπροστά προς τα αριστερά κοιτώντας το αυτοκίνητο από πίσω).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι αντίστοιχοι εμπρός και πίσω τροχοί (δεξιοί και αριστεροί) να μην είναι σε ευθεία μεταξύ τους, οπότε χαλάει το "τετράγωνο" της κατασκευής και το αμάξι πάει σαν "κάβουρας". Άρα λοιπόν, είτε πρέπει οι βάσεις των πανάρ να μετατοπιστούν για να έρθουν οι άξονες στην αρχική τους θέση, ή να αυξηθεί το μήκος τους οπότε πάλι να έρθει ο άξονας στα ίσια του. Ο λόγος που τις κάνουμε ρυθμιζόμενες και όχι απλά μεγαλύτερες και σταθερές είναι γιατί αν μελλοντικά χρειαστεί να ψηλώσουμε κι άλλο ή να κοντύνουμε (γιατί ας πούμε θέλουμε να το επαναφέρουμε στη μαμίσια κατάσταση για να το πουλήσουμε) οι σταθερές θέλουν ξανά αλλαγή με άλλες διαφορετικού μήκους.
Ελπίζω να σε κάλυψα, έστω και λίγο... ;)     
Με αυτα http://www.xmc.gr/index.php?option=com_edir&task=listing&catid=14&lid=96&Itemid=49 γινονται ρυθμιζομενες δηλαδη?..Αυτα χρειαζεται στις μαμα παναρ??

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 12:47 »
Bασικα γιατι πρεπει να γινει ολο αυτο με τις παναρ.. ::) ??(Δεν ξερω και πολλα για αυτο..)
Οι πανάρ στηρίζονται στο πάνω τους άκρο στο σασί και στο κάτω άκρο τους στον άξονα του αυτοκινήτου. Όταν ψηλώνουμε το όχημα, το επάνω άκρο της πανάρ (που πιάνει στο σασί) μετακινείται ακόλουθα προς τα επάνω, τραβώντας τον άξονα (αφού στο άλλο της άκρο πιάνει επάνω του) προς την αντίστοιχη πλευρά του οχήματος (ο πίσω άξονας μετακινείται προς τα δεξιά και ο μπροστά προς τα αριστερά κοιτώντας το αυτοκίνητο από πίσω).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι αντίστοιχοι εμπρός και πίσω τροχοί (δεξιοί και αριστεροί) να μην είναι σε ευθεία μεταξύ τους, οπότε χαλάει το "τετράγωνο" της κατασκευής και το αμάξι πάει σαν "κάβουρας". Άρα λοιπόν, είτε πρέπει οι βάσεις των πανάρ να μετατοπιστούν για να έρθουν οι άξονες στην αρχική τους θέση, ή να αυξηθεί το μήκος τους οπότε πάλι να έρθει ο άξονας στα ίσια του. Ο λόγος που τις κάνουμε ρυθμιζόμενες και όχι απλά μεγαλύτερες και σταθερές είναι γιατί αν μελλοντικά χρειαστεί να ψηλώσουμε κι άλλο ή να κοντύνουμε (γιατί ας πούμε θέλουμε να το επαναφέρουμε στη μαμίσια κατάσταση για να το πουλήσουμε) οι σταθερές θέλουν ξανά αλλαγή με άλλες διαφορετικού μήκους.
Ελπίζω να σε κάλυψα, έστω και λίγο... ;)     

μηπως ξερεις και ποσο πρεπει να μετατοπιστουν οι βασεις(π.χ. για 4 η για 6 ποντους ψηλωμα)??

Αποσυνδεδεμένος lucifer08

  • Jimny
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Don't follow me, you won't make it!
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 12:53 »
Ωραία ρε παιδιά όλα αυτά με τις πανάρ και τις αναρτήσεις και τα αμορτισέρ και τα ελατήρια. αλλά εγώ σε λίγο καιρό θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και δεν θέλω να αλλάξω τις πανάρ και να μπώ σε τέτοιες διαδικασίες. θέλω να ψηλώσω το αυτοκίνητο αλλά μόνο τόσο ώστε να μην χρειάζεται να αλλάξω ούτε πανάρ, ούτε ατέρμονες, ούτε κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.... Επιπλέον να τονίσω οτι ένας λόγος που δεν θέλω να τα αλλάξω όλα αυτά είναι οτι το αυτοκίνητο κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια και δεν θέλω να αλλάξει η γεωμετρία του και η όποια σταθερότητα έχει.

πίστευα οτι αν αλλάξω τα αμορτισέρ και βάλω κάτι σε +3,+4 δεν θα χρειαστεί να αλλάξω κάτι άλλο πέρα από τα αμορτισέρ και τα ελατήρια.

τι γίνετα; τονίζω για άλλη μια φορά οτι το αυτοκίνητο κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και εγνατία.

Υ.Γ. Χίλια συγνώμη φίλε peacerman αν σου γ@μ@ω το post αλλά ίσως αυτό βοηθήσει και εσένα κάπως.

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 13:00 »
Ωραία ρε παιδιά όλα αυτά με τις πανάρ και τις αναρτήσεις και τα αμορτισέρ και τα ελατήρια. αλλά εγώ σε λίγο καιρό θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και δεν θέλω να αλλάξω τις πανάρ και να μπώ σε τέτοιες διαδικασίες. θέλω να ψηλώσω το αυτοκίνητο αλλά μόνο τόσο ώστε να μην χρειάζεται να αλλάξω ούτε πανάρ, ούτε ατέρμονες, ούτε κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.... Επιπλέον να τονίσω οτι ένας λόγος που δεν θέλω να τα αλλάξω όλα αυτά είναι οτι το αυτοκίνητο κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια και δεν θέλω να αλλάξει η γεωμετρία του και η όποια σταθερότητα έχει.

πίστευα οτι αν αλλάξω τα αμορτισέρ και βάλω κάτι σε +3,+4 δεν θα χρειαστεί να αλλάξω κάτι άλλο πέρα από τα αμορτισέρ και τα ελατήρια.

τι γίνετα; τονίζω για άλλη μια φορά οτι το αυτοκίνητο κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε εθνική και εγνατία.

Υ.Γ. Χίλια συγνώμη φίλε peacerman αν σου γ@μ@ω το post αλλά ίσως αυτό βοηθήσει και εσένα κάπως.
Βασικα και εγω αυτο νομιζα με το να αλλαξω τα μαμα ελατηρια και τις μαμα αναρτησεις με +4 οτι δεν θα εχω καμια αλλη αλλαγη.. ::)

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 13:49 »
α) Οι βάσεις του Αντρέα (www.xmc.gr) είναι μόνο για πίσω (οι μπροστινές έβρισκαν στη ζαμφόρ οπότε και καταργήθηκαν), έχουν 3 τρύπες για διάφορα ψηλώματα αλλά δε μπορώ να ξέρω για πόσους πόντους ψήλωμα είναι, πάντως είναι πολύ δύσκολο να έρθει ο άξονας ακριβώς στα ίσια. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν κάνουν δουλειά, απλά δε μπορούν να ρυθμιστούν με μεγάλη ακρίβεια, στο δικό μου για παράδειγμα είναι σχεδόν στα ίσια ο άξονας στη μεσαία τρύπα.
β) Η γεωμετρία του αυτοκινήτου αλλάζει με οποιοδήποτε ψήλωμα, έστω και ελάχιστο, ο κατασκευαστής έχει ρυθμίσει το όχημα πιθανώς με ακρίβεια χιλιοστού. Άρα πρακτικά, με οποιοδήποτε ψήλωμα μεταβάλουμε τη γεωμετρία του αυτοκινήτου και πιστεύω κανείς μάστορας δε μπορεί να την επαναφέρει ακριβώς στη μαμίσια κατάσταση ! 
γ) Όσο αφορά την ΟΜΕ, πράγματι όσοι την έχουν βάλει δεν έχουν αλλάξει τίποτα άλλο στο όχημά τους και δε φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, ούτε στα πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, ούτε βέβαια εκτός δρόμου. Άρα λοιπόν, κρίνεται μια ασφαλής και ανέξοδη μετατροπή που βελτιώνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Jimny χωρίς να θυσιάζει την ασφαλή συμπεριφορά του οχήματος στην άσφαλτο (μάλλον τη βελτιώνει κι αυτή θα έλεγα).

Όμως, μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι αλλάζει όλη η γεωμετρία του οχήματος. Τα έχουμε ξαναπεί: α) αλλάζει η γωνία της τιμονόμπαρας και κατ' επέκταση το ωφέλιμο μήκος της (άρα το τιμόνι κόβει λιγότερο) και τα μπαλάκια δουλεύουν σε μεγαλύτερες γωνίες άρα αυξάνεται η καταπόνησή τους, β) αλλάζει η κάστερ μπρος-πίσω, άσχετα αν κανείς δε βγάζει μπράτσα να διορθώνουν την κάστερ πίσω γιατί δεν έχει εμπλοκή στο σύστημα διεύθυνσης, γ) αλλάζει το μεταξόνιο (κονταίνει), άσχετα αν κανείς δε βγάζει μακρύτερα μπράτσα για να το διορθώσει (μόνο μπροστά βγάζουν μεγαλύτερα ελάχιστες εταιρίες) οπότε το όχημα γίνεται πιο νευρικό στις αντιδράσεις του, δ) αλλάζουν οι γωνίες των αξόνων μετάδοσης ως προς τα διαφορικά, άρα στην ουσία "μικραίνουν", ενώ μεγαλώνουν αντίστοιχα οι καταπονήσεις των σταυρών/μπιλιοφόρων, ε) αλλάζει το κέντρο βάρους (μεγαλώνει) άρα το όχημα γίνεται πιο επιρρεπές σε ανατροπή, ελαφραίνει το τιμόνι λόγω μεγαλύτερης εισροής αέρα στο κάτω μέρος, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει η αεροδυναμική του αντίσταση άρα και η κατανάλωση, κλπ, κλπ...       
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος lucifer08

  • Jimny
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Άντρας
  • Don't follow me, you won't make it!
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #58 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 14:13 »
α) Οι βάσεις του Αντρέα (www.xmc.gr) είναι μόνο για πίσω (οι μπροστινές έβρισκαν στη ζαμφόρ οπότε και καταργήθηκαν), έχουν 3 τρύπες για διάφορα ψηλώματα αλλά δε μπορώ να ξέρω για πόσους πόντους ψήλωμα είναι, πάντως είναι πολύ δύσκολο να έρθει ο άξονας ακριβώς στα ίσια. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν κάνουν δουλειά, απλά δε μπορούν να ρυθμιστούν με μεγάλη ακρίβεια, στο δικό μου για παράδειγμα είναι σχεδόν στα ίσια ο άξονας στη μεσαία τρύπα.
β) Η γεωμετρία του αυτοκινήτου αλλάζει με οποιοδήποτε ψήλωμα, έστω και ελάχιστο, ο κατασκευαστής έχει ρυθμίσει το όχημα πιθανώς με ακρίβεια χιλιοστού. Άρα πρακτικά, με οποιοδήποτε ψήλωμα μεταβάλουμε τη γεωμετρία του αυτοκινήτου και πιστεύω κανείς μάστορας δε μπορεί να την επαναφέρει ακριβώς στη μαμίσια κατάσταση ! 
γ) Όσο αφορά την ΟΜΕ, πράγματι όσοι την έχουν βάλει δεν έχουν αλλάξει τίποτα άλλο στο όχημά τους και δε φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, ούτε στα πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, ούτε βέβαια εκτός δρόμου. Άρα λοιπόν, κρίνεται μια ασφαλής και ανέξοδη μετατροπή που βελτιώνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Jimny χωρίς να θυσιάζει την ασφαλή συμπεριφορά του οχήματος στην άσφαλτο (μάλλον τη βελτιώνει κι αυτή θα έλεγα).

Όμως, μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι αλλάζει όλη η γεωμετρία του οχήματος. Τα έχουμε ξαναπεί: α) αλλάζει η γωνία της τιμονόμπαρας και κατ' επέκταση το ωφέλιμο μήκος της (άρα το τιμόνι κόβει λιγότερο) και τα μπαλάκια δουλεύουν σε μεγαλύτερες γωνίες άρα αυξάνεται η καταπόνησή τους, β) αλλάζει η κάστερ μπρος-πίσω, άσχετα αν κανείς δε βγάζει μπράτσα να διορθώνουν την κάστερ πίσω γιατί δεν έχει εμπλοκή στο σύστημα διεύθυνσης, γ) αλλάζει το μεταξόνιο (κονταίνει), άσχετα αν κανείς δε βγάζει μακρύτερα μπράτσα για να το διορθώσει (μόνο μπροστά βγάζουν μεγαλύτερα ελάχιστες εταιρίες) οπότε το όχημα γίνεται πιο νευρικό στις αντιδράσεις του, δ) αλλάζουν οι γωνίες των αξόνων μετάδοσης ως προς τα διαφορικά, άρα στην ουσία "μικραίνουν", ενώ μεγαλώνουν αντίστοιχα οι καταπονήσεις των σταυρών/μπιλιοφόρων, ε) αλλάζει το κέντρο βάρους (μεγαλώνει) άρα το όχημα γίνεται πιο επιρρεπές σε ανατροπή, ελαφραίνει το τιμόνι λόγω μεγαλύτερης εισροής αέρα στο κάτω μέρος, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει η αεροδυναμική του αντίσταση άρα και η κατανάλωση, κλπ, κλπ...       

άρα ότι ύψος και να πάρεις χρειάζονται κι άλλες αλλαγές (ανόλογα το ύψος). ο μόνος τρόπος για να μην αλλάξεις τίποτα, είναι αλλαγή αμορτισέρ σε μαμά ύψος!!!!
 
>sfir022< >sfir022< >sfir022< >sfir022< >sfir022< >sfir022<

καλό είναι κι έτσι μωρέ τι να το κάνεις πιο ψηλό;;;; να ζορίζονται και οι επιβάτες να ανέβουν;;;;;


Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #59 στις: Ιανουάριος 14, 2010, 15:03 »
Παντως παιδια εγω που ειμαι στους +4 κ με ρυθμιζομενες παναρ το αμαξι μια χαρα κραταει στο δρομο...ακομα κ με σχετικα υψηλες ταχυτητες....