Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ζώνης οδηγού  (Αναγνώστηκε 11981 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #60 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 16:24 »
Καλα ενταξει κυριοι "ειδικοι".Το σεναριο να εχετε αφησει ψιλοπραγματα οπως κλειδια,βιδες αναπτηρες κλπ στις θηκες του αυτοκινητου σας και να τριζουν αυτα, το εχετε αποκλεισει?
Αντε και τα αποκλειουμε ολα τα παραπανω, ποσα ειναι τα αυτοκινητα αυτα που τριζουν?2-3???ποσα?

Το εχουμε τραβηξει πολυ το θεμα και δεν θα τελειωσει ποτε οπως παει.
Α και κατι αλλο..το jimny και τα περισσοτερα Ιαπωνεζικα εχουν σκληρα πλαστικα στο εσωτερικο τους, πραγμα που σημαινει οτι ο ηλιος τα επηρεαζει παρα πολυ.Προσοχη λοιπον που αφηνετε τα αμαξια σας το καλοκαιρι.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #61 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 17:01 »
Παράθεση
Ακριβώς αυτό νομίζω είναι το θέμα-αιτία παραπόνων αρκετών από μας. Πως όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, τριγμοί κλπ πηγάζουν από αστείους (το λιγότερο) λόγους που δεν έχουν σχέση ούτε με την αξία του αμαξιού, ούτε με το χαρακτήρα του. Μικρά μεν (ως πολύ μικρά) αλλά πολλοί τα θεωρούμε απαράδεκτα να συμβαίνουν και ακόμα χειρότερο ενώ τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα γνωρίζουν οι αντιπρόσωποι, κάνουν τους Κινέζους.
+1
Παράθεση
Καλα ενταξει κυριοι "ειδικοι".Το σεναριο να εχετε αφησει ψιλοπραγματα οπως κλειδια,βιδες αναπτηρες κλπ στις θηκες του αυτοκινητου σας και να τριζουν αυτα, το εχετε αποκλεισει?
Αντε και τα αποκλειουμε ολα τα παραπανω, ποσα ειναι τα αυτοκινητα αυτα που τριζουν?2-3???ποσα?
-10.000
Παράθεση
Ειπα κατι και απ'οτι φαινεται δεν το δωσατε σημασια...μηπως δεν οδηγαει σωστα καποιος?Huh?Huh?Οταν μου λετε οτι τριζει στις 1500 στροφες εγω τι να υποθεσω???Το αμαξι δουλευει σωστα πανω απο τις 2500 στροφες, παρτε το χαμπαρι αυτο και πειτε με ισχυρογνωμων και οτι αλλο θελετε.Το αμαξι μπουκωνει οταν το βγαζεις απο το γκαραζ σου και μεχρι την πρωτη διασταυρωση εχεις βαλει 5η ταχυτητα..Οποιο αμαξι και να παρεις και να το οδηγησεις με 1500 στροφες, ε ναι θα τριζει.Και αν νομιζετε οτι με το να οδηγατε ετσι γλυτωνετε βενζινη, ιδεα σας ειναι, κρεμαει η μηχανη, μπουκωνει και μετα εχουμε αλλες ιστοριες.Πατηστε το, μην το φοβαστε.Εγω το δουλευω στις 3000 στροφες και δουλευει ρολο'ι'.Αλλαγες ταχυτητων κανω στις 4000 στροφες.Οδηγειστε τα αμαξια σας ετσι οσοι παραπονιεστε οτι τριζει και αν εχω αδικο ζητω συγνωμη.
Αδερφέ δεν ειμαστε ανεγκεφαλοι, ξερουμε να ξεχωρισουμε το τριξιμο της καμπινας απο το σκορτσαρισμα του κινητηρα στις χαμηλες στροφες....Εδω μιλαμε ακριβως γι αθτο που ειπε και ο podge
Παράθεση
Ακριβώς αυτό νομίζω είναι το θέμα-αιτία παραπόνων αρκετών από μας. Πως όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, τριγμοί κλπ πηγάζουν από αστείους (το λιγότερο) λόγους που δεν έχουν σχέση ούτε με την αξία του αμαξιού, ούτε με το χαρακτήρα του. Μικρά μεν (ως πολύ μικρά) αλλά πολλοί τα θεωρούμε απαράδεκτα να συμβαίνουν και ακόμα χειρότερο ενώ τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα γνωρίζουν οι αντιπρόσωποι, κάνουν τους Κινέζους.

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #62 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 17:21 »
Καλα ενταξει κυριοι "ειδικοι".Το σεναριο να εχετε αφησει ψιλοπραγματα οπως κλειδια,βιδες αναπτηρες κλπ στις θηκες του αυτοκινητου σας και να τριζουν αυτα, το εχετε αποκλεισει?
Αντε και τα αποκλειουμε ολα τα παραπανω, ποσα ειναι τα αυτοκινητα αυτα που τριζουν?2-3???ποσα?

Το εχουμε τραβηξει πολυ το θεμα και δεν θα τελειωσει ποτε οπως παει.
Α και κατι αλλο..το jimny και τα περισσοτερα Ιαπωνεζικα εχουν σκληρα πλαστικα στο εσωτερικο τους, πραγμα που σημαινει οτι ο ηλιος τα επηρεαζει παρα πολυ.Προσοχη λοιπον που αφηνετε τα αμαξια σας το καλοκαιρι.
+1000000000000000000000

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #63 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 17:52 »
Παράθεση
Ακριβώς αυτό νομίζω είναι το θέμα-αιτία παραπόνων αρκετών από μας. Πως όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, τριγμοί κλπ πηγάζουν από αστείους (το λιγότερο) λόγους που δεν έχουν σχέση ούτε με την αξία του αμαξιού, ούτε με το χαρακτήρα του. Μικρά μεν (ως πολύ μικρά) αλλά πολλοί τα θεωρούμε απαράδεκτα να συμβαίνουν και ακόμα χειρότερο ενώ τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα γνωρίζουν οι αντιπρόσωποι, κάνουν τους Κινέζους.
+1
Παράθεση
Καλα ενταξει κυριοι "ειδικοι".Το σεναριο να εχετε αφησει ψιλοπραγματα οπως κλειδια,βιδες αναπτηρες κλπ στις θηκες του αυτοκινητου σας και να τριζουν αυτα, το εχετε αποκλεισει?
Αντε και τα αποκλειουμε ολα τα παραπανω, ποσα ειναι τα αυτοκινητα αυτα που τριζουν?2-3???ποσα?
-10.000
Παράθεση
Ειπα κατι και απ'οτι φαινεται δεν το δωσατε σημασια...μηπως δεν οδηγαει σωστα καποιος?Huh?Huh?Οταν μου λετε οτι τριζει στις 1500 στροφες εγω τι να υποθεσω???Το αμαξι δουλευει σωστα πανω απο τις 2500 στροφες, παρτε το χαμπαρι αυτο και πειτε με ισχυρογνωμων και οτι αλλο θελετε.Το αμαξι μπουκωνει οταν το βγαζεις απο το γκαραζ σου και μεχρι την πρωτη διασταυρωση εχεις βαλει 5η ταχυτητα..Οποιο αμαξι και να παρεις και να το οδηγησεις με 1500 στροφες, ε ναι θα τριζει.Και αν νομιζετε οτι με το να οδηγατε ετσι γλυτωνετε βενζινη, ιδεα σας ειναι, κρεμαει η μηχανη, μπουκωνει και μετα εχουμε αλλες ιστοριες.Πατηστε το, μην το φοβαστε.Εγω το δουλευω στις 3000 στροφες και δουλευει ρολο'ι'.Αλλαγες ταχυτητων κανω στις 4000 στροφες.Οδηγειστε τα αμαξια σας ετσι οσοι παραπονιεστε οτι τριζει και αν εχω αδικο ζητω συγνωμη.
Αδερφέ δεν ειμαστε ανεγκεφαλοι, ξερουμε να ξεχωρισουμε το τριξιμο της καμπινας απο το σκορτσαρισμα του κινητηρα στις χαμηλες στροφες....Εδω μιλαμε ακριβως γι αθτο που ειπε και ο podge
Παράθεση
Ακριβώς αυτό νομίζω είναι το θέμα-αιτία παραπόνων αρκετών από μας. Πως όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, τριγμοί κλπ πηγάζουν από αστείους (το λιγότερο) λόγους που δεν έχουν σχέση ούτε με την αξία του αμαξιού, ούτε με το χαρακτήρα του. Μικρά μεν (ως πολύ μικρά) αλλά πολλοί τα θεωρούμε απαράδεκτα να συμβαίνουν και ακόμα χειρότερο ενώ τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα γνωρίζουν οι αντιπρόσωποι, κάνουν τους Κινέζους.

Ουτε προσβαλλα κανεναν, και ουτε εχω τετοια διαθεση.Κουβεντα κανουμε και προσπαθουμε να λυσουμε τα προβληματα μας και να περασουμε καλα.
Αν θελεις ελα να οδηγησεις το jimny μου που ειναι 10ετιας με 135.000χλμ και θα διαπιστωσεις οτι δεν τριζει καθολου.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #64 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 19:48 »
Θυμάται κανείς αν
-Κ· χ+ F0 συνωt =m·γ  ??

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #65 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 19:52 »
Θυμάται κανείς αν
-Κ· χ+ F0 συνωt =m·γ  ??

Εκείνη την μέρα που μας το δίδαξαν στο σχολείο έλειπα γιατί ήμουν άρρωστος και δεν είμαι τόσο σίγουρος. cool

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #66 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 20:35 »
Θυμάται κανείς αν
-Κ· χ+ F0 συνωt =m·γ  ??

XAXAXAXAXAXAXAXA!!!! ΠΕΘΑΙΝΩΩΩΩΩ!!!...!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ!!! >egrapses<
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #67 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 21:59 »
Παράθεση
Ουτε προσβαλλα κανεναν, και ουτε εχω τετοια διαθεση.Κουβεντα κανουμε και προσπαθουμε να λυσουμε τα προβληματα μας και να περασουμε καλα.
Αν θελεις ελα να οδηγησεις το jimny μου που ειναι 10ετιας με 135.000χλμ και θα διαπιστωσεις οτι δεν τριζει καθολου.
Ναι βρε αδερφε, αλλωστε τα φορουμ ειναι φορεας κοινωνικοποιησης των ανθρωπων και οχι φιλονικιων....
Εμεις δεν ειπαμε οτι ολα τα jimny τριζουν, απλα ειπαμε οτι ειναι απαραδεκτο να σκας 17000 και να παραλαμβανεις ενα αυτοκινητο το οποιο λογο κακης συναρμολογισης απο το εργοστασιο εχει τριγμους(ή κακης εργολαβιας της εταιριας που εχει αναλαβει την τοποθετηση των κατα ταλλα εργοστασιακων δερματινων σαλονιων και kenwood στερεοφωνικων).Επισης ακομη πιο απαραδεκτο ειναι να το αναφερεις στην αντιπροσωπεια που εχεις αγορασει το αυτοκινητο και να σου απανταν οτι ετσι ειναι αυτα τα αμαξια.Αυτο συμβαινει γιατι ειναι βολεμενα υπαλληλακια που θεωρουν οτι πρεπει απλα να πηγαινουμε εκει σαν τα ζωα και να τους τα σκαμε χωρις να τους αγγαρευουμε.Κι ομως βρεθηκαν αλλοι αντιπροσωποι που σεβονται τον πελατη και τα ελυσαν ολα αυτα τα θεματα και τωρα το αμαξι πραγματικα δεν τριζει καθολου.Εξακολουθω ομως να θεωρω απαραδεκτο το γεγονος να φευγει απο το εργοστασιο το αυτοκινητο με προβληματα στην συναρμολογηση του.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #68 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 22:39 »
Το ξερω αρχηγε μου και δε διαφωνω σ'αυτα που λες.Εχουμε γερμανικο αμαξι στην οικογενεια 34.800 ευρω που ετριζε η ξυλινη επενδυση απο το εργοστασιο, τι να κανουμε?Το διορθωσαν αμεσως..
Ο υπαλληλος δε φταιει σε τιποτα, τη δουλεια του κανει και υπακουει σε εντολες.
Αλλα να ξερεις παντα οτι οι κατασκευαστες στην Ιαπωνια δε δινουν τοση σημασια στη συναρμολογηση οσο στα μηχανικα μερη του αυτοκινητου και αυτο δεν το λεω μονο εγω.Μπορει δηλαδη να εχει αυτα τα ψιλοτριγματακια αλλα ειναι σιγουρο οτι θα σου κρατησει περισσοτερο απο ενα οποιοδηποτε ευρωπα'ι'κο. ;)
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 20, 2009, 08:21 »
  Η αλήθεια είναι ότι η γιαπωνέζικη αγορά έχει άλλες απαιτήσεις από την ευρωπαϊκή και αυτό είναι 1 μεγάλο πρόβλημα με τους γιαπωνέζους γιατί τα προϊόντα που σχεδιάζουν είναι με βάση τα γιαπωνέζικα δεδομένα. Και αυτός είναι 1 ακόμα λόγος που πλέον πολλές γιαπωνέζικες εταιρείες κατασκευάζουν τα προϊόντα τους σε ευρωπαϊκές χώρες ή στην Τουρκία.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 27, 2009, 21:18 »
Καλα ενταξει κυριοι "ειδικοι".Το σεναριο να εχετε αφησει ψιλοπραγματα οπως κλειδια,βιδες αναπτηρες κλπ στις θηκες του αυτοκινητου σας και να τριζουν αυτα, το εχετε αποκλεισει?
Αντε και τα αποκλειουμε ολα τα παραπανω, ποσα ειναι τα αυτοκινητα αυτα που τριζουν?2-3???ποσα?

Το εχουμε τραβηξει πολυ το θεμα και δεν θα τελειωσει ποτε οπως παει.
Α και κατι αλλο..το jimny και τα περισσοτερα Ιαπωνεζικα εχουν σκληρα πλαστικα στο εσωτερικο τους, πραγμα που σημαινει οτι ο ηλιος τα επηρεαζει παρα πολυ.Προσοχη λοιπον που αφηνετε τα αμαξια σας το καλοκαιρι.

Έλειψα μερικές μέρες στα Παρίσια και βλέπω πήρε έκταση το θέμα. Κάτι είπες λοιπόν σχετικά με τις 1500 στροφές, κάτι που ουδέποτε ανέφερα εγώ (ξαναδιάβασε τα ποστ μου - μήπως εννοούσες 1800-2000 στροφές ; ). Το ότι το θέμα εμφανιζόταν ΑΦΟΥ ερχόταν στα ίσια του ο κινητήρας (αποκτούσε δηλαδή τη φυσιολογική για τη λειτουργία θερμοκρασία του) βοηθάει κάπως ; Το ότι είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι και ξέρουμε να ξεχωρίζουμε τριγμό με τριγμό, νομίζω σίγουρα πάντως να σου λέει κάτι ... Το ότι επισκευάστηκε (άρα είχε πρόβλημα) επίσης πρέπει να σου λέει κάτι.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 27, 2009, 21:20 »
Θυμάται κανείς αν
-Κ· χ+ F0 συνωt =m·γ  ??


Γιατί δεν λες πιο απλά F επαναφ + Fεξωτερική = m · γ ... ; Αλλά θα μου πεις δεν θυμάσαι τα υπόλοιπα :-)

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 27, 2009, 22:24 »
Απ οτι φαινεται κατι σε πειραξε τις μερες που ελειπες...

Το οτι εδω συζηταμε και δεν πεταμε σποντες σου λεει κατι....??
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 27, 2009, 22:46 »
Απ οτι φαινεται κατι σε πειραξε τις μερες που ελειπες...

Το οτι εδω συζηταμε και δεν πεταμε σποντες σου λεει κατι....??

"Καλα ενταξει κυριοι "ειδικοι".Το σεναριο να εχετε αφησει ψιλοπραγματα οπως κλειδια,βιδες αναπτηρες κλπ στις θηκες του αυτοκινητου σας και να τριζουν αυτα, το εχετε αποκλεισει?"

Σε ό,τι αφορά σπόντες, ξεκινάω από εδώ (κύριοι "ειδικοί", υπόνοιες σχετικά με πράγματα που ίσως να μην έχουμε αντιληφθεί όπως κλειδιά που χτυπάνε, βίδες, αναπτήρες, επίσης κακή οδήγηση - στις 1500 στροφές που λες και εσύ -, άγνοια χρήσης του οχήματος γιατί ενδεχομένως κάποιοι από εμάς να το πήραμε για φιγούρα κλπ) και είμαι πρόθυμος να συζητήσω ό,τι θες. Φιλικά πάντα.


P.S. (όλα τα προηγούμενα αποτελούν ένα σύντομο ρεζουμέ των ποστ σου, στα οποία ανέτρεξα εν τάχει).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 27, 2009, 22:51 από DirectionLess »

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 21:53 »
Καλα ναι...

"Γιατί δεν λες πιο απλά F επαναφ + Fεξωτερική = m · γ ... ; Αλλά θα μου πεις δεν θυμάσαι τα υπόλοιπα :-)"
"Το ότι είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι και ξέρουμε να ξεχωρίζουμε τριγμό με τριγμό, νομίζω σίγουρα πάντως να σου λέει κάτι ... Το ότι επισκευάστηκε (άρα είχε πρόβλημα) επίσης πρέπει να σου λέει κάτι."

πουλα το  και παρε mercedes
φιλικα επισης.


Nobody is perfect...except the captain!!!!