Απλα ο κοσμος δεν ξερει, δεν ενημερωνεται σωστα και το κυριοτερο ειναι οτι ζηταει και τα ρεστα μετα γιατι το αμαξι που πηρε για "ασφαλεια" κανει θορυβο, δεν τρεχει πολυ, ειναι ασταθες και πολλα αλλα.Επισης αν δεν τα αξιζει τα 17000 το jimny τοτε ποιο τα αξιζει??το terios τα 23000??η μηπως το sorento τα 26000???
Κατι ξερουν καποιοι και αποκαλουν το jimny "σκυλι"
Μάλιστα. Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε εμένα, γιατί μπορεί τα κρούζερ να τα οδηγούσε ο πατέρας μου (απλή έλξη ήθελε, έχουμε μπαγκαζιέρα και βεβαίως άνεση στα ταξίδια + ένα εξοχικό που είναι μες τα αγριοχώραφα), αλλά πριν από αυτό είχαμε το sportage το ΚΙΑ (το 2λιτρο ναι, το παλιό, καλό, σκυλίσιο 4x4 / περίοδος 1996-2000). Και επειδή θέλουμε όπως φαίνεται να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, σε πληροφορώ ότι οι Κορέατες είχαν μεριμνήσει από τότε και όχι τριγμούς, αλλά το παραμικρό δεν ακουγόταν. Ε μην τρελαθούμε κιόλας ... !
Εν πάσει περιπτώσει, το ότι διορθώθηκε, προφανώς έχει να κάνει με το ότι κάτι paranormal έπαιζε. Ξέρω να διακρίνω τους φυσιολογικούς τριγμούς στις 1300-1500 στροφές, από το κουδούνισμα που είχα στις 2.000 !
Όπως καταλαβαίνεις, δεν πήρα το jimny ως το 1ο μου 4x4 για να καβαλάω στα πεζοδρόμια της Αθήνας, ούτε και να φαίνομαι από ψηλά. Απλά είμαι πολιτικός μηχανικός και θεωρώ ότι με το όχημα αυτό μπορώ να κάνω ευκολότερη τη δουλειά μου (θυσιάζοντας έστω και την άνεση που θα είχα, εν σχέσει με ένα απλό συμβατικό όχημα). Τώρα, αν η επόμενη ερώτηση ήταν :"Γιατί δεν πήρες SUV ;", θα σου απαντούσα ότι επειδή ζω στο κέντρο της Αθήνας, με ενδιαφέρει να μπορώ να κινούμαι και πιο ευέλικτα (κίνηση και ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή παρκάρισμα) + την όποια οικονομία στην καύσιμη ύλη.
Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί το ύφος μου, απλά ήθελα να λύσω ενδεχόμενες απορίες σου.