Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ζώνης οδηγού  (Αναγνώστηκε 11949 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 16:20 »
ποσοι απο εμας εδω μεσα αξιοποιουμε ομως στο 100% τις δυνατοτητες του πλαισιου?

ή αλλιως αν καποιος θελει αμαξι για σκληρο off road γιατι να δωσει 17000 και να μην παρει ενα σαμουραι πχ να του πινει το αιμα και να εχει ετοιμες μετατροπες? ή εστω ενα μεταχειρισμενο Jimny?

επειδη αυτες οι συζητησεις ομως δεν εχουν τελος αυτο που θα περιμενα εγω σε αυτα τα λεφτα ειναι καλυτερη αντιδιαβρωτικη προστασια και λιγο περισσοτερη προσοχη στην κατασκευη.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 17:20 »
εγω μετα απο 18000χλμ σε 6μηνες πιστευω οτι ειναι πολυ ανωτερο απο τα στανταρ που περιμενα.δηλαδη στην πολη μεσα κινησε τελεια,κανεις ταξιδια μεχρι 150-200χλμ και με λογικες ταχυτητες πολυ ανετα, στα εκτος βεβαια ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει σε εργοστασιακη μορφη για τα λεφτα του.εγω δεν εχω κανενα προβλημα και το τρεμουλο διωρθωνεται ασχετα που δεν το λεει η suzuki.πιστευω οτι αξιζει καθε ευρο που δινει καποιος να το αγορασει.σε οτι αφορα την ποιοτητα κατασκευης ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του.αλλωστε τα ιαπωνικα δεν θυμιζονται για το εσωτερικο τους και την λεπτομερια.εδω το lancer evolution κανει500000ε και εχει ενα εσωτερικο πολυ σπαρτιατικο.αυτο που αξιδει στο jimny ειναι μεταδοση και τα μηχανικα του μερη και το κανουν καλο εργαλειο.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 22:28 »
Σε ό,τι αφορά τα Ιαπωνέζικα, είτε σε συμβατικά (yaris παλιό και καινούριο, corolla που έχω οδηγήσει), είτε σε suv ή 4x4 καθαρόαιμο (rav4, το land cruiser δεν θα το συγκρίνω γιατί ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, αν και είχαμε στην οικογένεια και το προτελευταίο και το τελευταίο), πιστεύω ότι δεν είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά. Και πως να συμβαίνει άλλωστε αυτό, αφού ήδη τα κορεάτικα (ΚΙΑ & HYUNDAI) έχουν φτάσει στο επίπεδο αυτό.

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 23:47 »
η καλυτερη εκδοση polo και yaris



οι εικονες μιλουν τα σχολια ειναι περιττα

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 00:05 »
Καταρχην το rav-4 δεν ειναι καθαροαιμο 4χ4, αν καταλαβα λαθος ζητω συγνωμη.Το land cruiser δηλαδη δεν εχει να ζηλεψει τιποτα στο εσωτερικο του απο ενα Χ5???απο ενα ML???
Κατα την ταπεινη μου γνωμη και χωρις να θελω να προσβαλλω καποιον, αλλωστε κουβεντα κανουμε, καποιοι πηραν το jimny ειτε για φιγουρα (ψηλο κλπ) ειτε για να το χρησιμοποιησουν για αυτοκινητο σε εντος δρομου διαδρομες χωρις να γνωριζουν τι πραγματικα πηγαν να αγορασουν.Σε αυτην την περιπτωση πιστευω πως επρεπε να επιλεξουν το sx4 αν ηθελαν οπωσδηποτε suzuki η κατι αλλο αντιστοιχο οπως crosspolo,tiguan κλπ.
Π.χ. βλεπω ατομα να οδηγουν jimny που ουτε φανταζονται ποτε στη ζωη τους να πατησουν εστω και λιγο χωματοδρομο με το jimny τους η να ελκουν κατι κλπ και οταν τους ρωταω γιατι το επιλεξατε, μου απαντουν "για ασφαλεια".Ποια ασφαλεια ρε παιδια ??? μην τρελαθουμε κιολας, το jimny απο ασφαλεια ειναι 0. Απλα ο κοσμος δεν ξερει, δεν ενημερωνεται σωστα και το κυριοτερο ειναι οτι ζηταει και τα ρεστα μετα γιατι το αμαξι που πηρε για "ασφαλεια" κανει θορυβο, δεν τρεχει πολυ, ειναι ασταθες και πολλα αλλα.Επισης αν δεν τα αξιζει τα 17000 το jimny τοτε ποιο τα αξιζει??το terios τα 23000?????η μηπως το sorento τα 26000???
Κατι ξερουν καποιοι και αποκαλουν το jimny "σκυλι"  ;)
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 00:19 »
Να ειμαστε και λιγο ρεαλιστές, υπαρχει αλλο καθαροαιμο 4χ4 με αυτα τα λεφτα;
Μονο το NIVA αλλα το εσωτερικο του δεν νομιζω να συγκρίνεται... Το Jimny τουλάχιστον εχει καποιες υποτυπώδεις ανεσεις και ασφαλεια (αεροσακους, ηλεκτρικα παραθυρα-καθρέπτες, προβολεις ομιχλης,κλιματιστικο) σε πολυ βασικη μορφη βεβαια, αλλα υπαρχουν.

Το βάζετε με αυτοκινητα που εχουν το ιδιο κοστος αλλα για τελείως διαφορετικη χρηση.
Βαλε ενα απο αυτα να παει εκει που παει το Jimny και θα δεις ποσα θα ακούγονται μετα...

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 01:12 »
greenjimny,eldar+10000000
εγω το πηρα απο autoprofit με τις πινακιδες συνολο 14800ε.to jimny αξιζει γιαυτα που θα δει καποιος απο κατω οταν σηκωθει στο συνεργειο και οταν τα χρησιμοποιησεις θα καταλαβεις την αξια του βαζοντας 4d και 4L.ειναι καθαροαιμο 4χ4 με την βουλα ακαμπτοι αξονες μπος πισω κοντο κιβωτιο και σασι τυπου σκαλας γι αυτα αξιζει η αγορα του.



« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 01:25 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 10:44 »


Φτιάξε μας, φτιάξε μας, πρωϊ - πρωϊ !!!  >laspi/ k_ni

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 11:02 »
 lol lol εγω απο την τριτη για δυο εβδομαδες θα τριγυριζα σε τετοια μερη καθε μερα yah.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 11:43 »
η καλυτερη εκδοση polo και yaris

οι εικονες μιλουν τα σχολια ειναι περιττα

Εμένα μου φαίνεται ίδιο. Τι ακριβώς θες να πεις ; Είναι εντελώς υποκειμενικό. Εσένα σ' αρέσει μάλλον το πανηγυράκι (inox επενδύσεις και τα ρέστα). Εγώ τα βρίσκω άχρηστα. Μπορείς να εγγυηθείς ότι είναι αυθεντικό μέταλλο ή όχι ; Μπορεί να είναι πλαστικό π.χ.

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 17:34 »
Σαφώς και δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση  από ένα καθαρόαιμο 4Χ4 να συμπεριφέρεται και να έχει τις ανέσεις ενός συμβατικού αυτοκινήτου ή ενός SUV.
Από την άλλη όμως, είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό να κουδουνίζει πατόκορφα, πριν καλά καλά κλείσει τον πρώτο του χρόνο. Άλλωστε για σκληρή χρήση προορίζεται.
Το απόλυτο 4Χ4 είναι το τρακτέρ. Εμείς όλοι όμως αγοράσαμε αυτοκίνητο· σκληροτράχηλο, με σαφή προσανατολισμό στο χώμα και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στην άνεση, αλλά πάντα αυτοκίνητο.
Η αλήθεια είναι βεβαίως πως παρ’όλη την γκρίνια μου, πάλι τζίμνι θα έπαιρνα!

Υ.Γ. 15.000 το αγόρασα εγώ το2008 και έβγαινε μόνο σε μία έκδοση.
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 18:53 »
Απλα ο κοσμος δεν ξερει, δεν ενημερωνεται σωστα και το κυριοτερο ειναι οτι ζηταει και τα ρεστα μετα γιατι το αμαξι που πηρε για "ασφαλεια" κανει θορυβο, δεν τρεχει πολυ, ειναι ασταθες και πολλα αλλα.Επισης αν δεν τα αξιζει τα 17000 το jimny τοτε ποιο τα αξιζει??το terios τα 23000?????η μηπως το sorento τα 26000???
Κατι ξερουν καποιοι και αποκαλουν το jimny "σκυλι"  ;)

Μάλιστα. Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε εμένα, γιατί μπορεί τα κρούζερ να τα οδηγούσε ο πατέρας μου (απλή έλξη ήθελε, έχουμε μπαγκαζιέρα και βεβαίως άνεση στα ταξίδια + ένα εξοχικό που είναι μες τα αγριοχώραφα), αλλά πριν από αυτό είχαμε το sportage το ΚΙΑ (το 2λιτρο ναι, το παλιό, καλό, σκυλίσιο 4x4 / περίοδος 1996-2000). Και επειδή θέλουμε όπως φαίνεται να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, σε πληροφορώ ότι οι Κορέατες είχαν μεριμνήσει από τότε και όχι τριγμούς, αλλά το παραμικρό δεν ακουγόταν. Ε μην τρελαθούμε κιόλας ... !

Εν πάσει περιπτώσει, το ότι διορθώθηκε, προφανώς έχει να κάνει με το ότι κάτι paranormal έπαιζε. Ξέρω να διακρίνω τους φυσιολογικούς τριγμούς στις 1300-1500 στροφές, από το κουδούνισμα που είχα στις 2.000 !

Όπως καταλαβαίνεις, δεν πήρα το jimny ως το 1ο μου 4x4 για να καβαλάω στα πεζοδρόμια της Αθήνας, ούτε και να φαίνομαι από ψηλά. Απλά είμαι πολιτικός μηχανικός και θεωρώ ότι με το όχημα αυτό μπορώ να κάνω ευκολότερη τη δουλειά μου (θυσιάζοντας έστω και την άνεση που θα είχα, εν σχέσει με ένα απλό συμβατικό όχημα). Τώρα, αν η επόμενη ερώτηση ήταν :"Γιατί δεν πήρες SUV ;", θα σου απαντούσα ότι επειδή ζω στο κέντρο της Αθήνας, με ενδιαφέρει να μπορώ να κινούμαι και πιο ευέλικτα (κίνηση και ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή παρκάρισμα) + την όποια οικονομία στην καύσιμη ύλη.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί το ύφος μου, απλά ήθελα να λύσω ενδεχόμενες απορίες σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 18:55 από DirectionLess »

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:04 »
Απλα ο κοσμος δεν ξερει, δεν ενημερωνεται σωστα και το κυριοτερο ειναι οτι ζηταει και τα ρεστα μετα γιατι το αμαξι που πηρε για "ασφαλεια" κανει θορυβο, δεν τρεχει πολυ, ειναι ασταθες και πολλα αλλα.Επισης αν δεν τα αξιζει τα 17000 το jimny τοτε ποιο τα αξιζει??το terios τα 23000?????η μηπως το sorento τα 26000???
Κατι ξερουν καποιοι και αποκαλουν το jimny "σκυλι"  ;)

Μάλιστα. Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε εμένα, γιατί μπορεί τα κρούζερ να τα οδηγούσε ο πατέρας μου (απλή έλξη ήθελε, έχουμε μπαγκαζιέρα και βεβαίως άνεση στα ταξίδια + ένα εξοχικό που είναι μες τα αγριοχώραφα), αλλά πριν από αυτό είχαμε το sportage το ΚΙΑ (το 2λιτρο ναι, το παλιό, καλό, σκυλίσιο 4x4 / περίοδος 1996-2000). Και επειδή θέλουμε όπως φαίνεται να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, σε πληροφορώ ότι οι Κορέατες είχαν μεριμνήσει από τότε και όχι τριγμούς, αλλά το παραμικρό δεν ακουγόταν. Ε μην τρελαθούμε κιόλας ... !

Εν πάσει περιπτώσει, το ότι διορθώθηκε, προφανώς έχει να κάνει με το ότι κάτι paranormal έπαιζε. Ξέρω να διακρίνω τους φυσιολογικούς τριγμούς στις 1300-1500 στροφές, από το κουδούνισμα που είχα στις 2.000 !

Όπως καταλαβαίνεις, δεν πήρα το jimny ως το 1ο μου 4x4 για να καβαλάω στα πεζοδρόμια της Αθήνας, ούτε και να φαίνομαι από ψηλά. Απλά είμαι πολιτικός μηχανικός και θεωρώ ότι με το όχημα αυτό μπορώ να κάνω ευκολότερη τη δουλειά μου (θυσιάζοντας έστω και την άνεση που θα είχα, εν σχέσει με ένα απλό συμβατικό όχημα). Τώρα, αν η επόμενη ερώτηση ήταν :"Γιατί δεν πήρες SUV ;", θα σου απαντούσα ότι επειδή ζω στο κέντρο της Αθήνας, με ενδιαφέρει να μπορώ να κινούμαι και πιο ευέλικτα (κίνηση και ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή παρκάρισμα) + την όποια οικονομία στην καύσιμη ύλη.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί το ύφος μου, απλά ήθελα να λύσω ενδεχόμενες απορίες σου.

ε πουλατο επιτελους αφου ειναι τοσο μαπα τι να κανουμε τωρα.εμεις εδω ολοι εχουμε jimny και γουσταρουμε τρελα.εγω πιστευω οτι ειναι μια χαρα ανετο για τις διαστασεις του.δεν μας βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο οταν το αγοραζουμε.και οπως λεει η παροιμια τα μεταξοτα βρακεια θελουν και μεταξοτους κwλους, το jimny δεν κανει γι αυτα τα ατομα τελος!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:10 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:06 »
Να το πουλήσω γιατί ; Είπε κανείς ότι είμαι δυσαρεστημένος ; Ένα πρόβλημα ήταν και διορθώθηκε. Μάλλον ή δεν ξέρεις να διαβάζεις ή προτρέχεις προκειμένου να απαντήσεις. (Προσπάθησε) να ξαναδιαβάσεις τα post μου και ξαναμιλάμε.

P.S. Α και που 'σαι ; Είσαι εντελώς εκτός θέματος (κάθεσαι και ποστάρεις φωτογραφίες με λάσπη σε άσχετο θέμα). Μάλλον είσαι του παιχνιδιού κυρίως και όχι της πραγματικής χρήσης ενός 4x4 απ' ό,τι φαίνεται. Εγώ τεκμηρίωσα τους λόγους που το χρησιμοποιώ, εσύ που ακριβώς είσαι φίλε ;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:16 από DirectionLess »

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:23 »
Να το πουλήσω γιατί ; Είπε κανείς ότι είμαι δυσαρεστημένος ; Ένα πρόβλημα ήταν και διορθώθηκε. Μάλλον ή δεν ξέρεις να διαβάζεις ή προτρέχεις προκειμένου να απαντήσεις. (Προσπάθησε) να ξαναδιαβάσεις τα post μου και ξαναμιλάμε.

P.S. Α και που 'σαι ; Είσαι εντελώς εκτός θέματος (κάθεσαι και ποστάρεις φωτογραφίες με λάσπη σε άσχετο θέμα). Είσαι φαίνεται του παιχνιδιού κυριώς και όχι της πραγματικής χρήσης ενός 4x4 απ' ό,τι φαίνεται. Εγώ τεκμηρίωσα τους λόγους που το χρησιμοποιώ, εσύ που ακριβώς είσαι φίλε ;
οκ ολο καλα σχολια λες εγω διαβαζω λαθος!το πειρα γιατι εχω μουρλα με το offrooading και ετοιμαζω και ενα samurai για την τρελα μου με το jimny θελω να γυρισω καθε χωματοδρομο της ελλαδας και να παω σε μερη πολυ μακρια απο τον πολιτισμο.πλεον φιλε μου η πραγματικη χρηση 4χ4 δεν υπαρχει ολοι οι δρομοι ειναι καλοι και οι χωματοδρομοι για να καταλαβεις την αξια του πρεπει να πας στις λασπες στα χιονια και στις γουρνες οπως ηταν παλια.εχω κανει διαδρομες πολλα χλμ στα αγραφα σε χωματοδρομους με 2wd και πιστεψεμε αυτο δεν ειναι πραγματικη χρηση 4χ4.πολιτικος μηχανικος εισαι που πας και χτιζεις στα βουνα  μεσα.να ησουν τοπογραφος να πω το χρειαζεσαι.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:27 από thanasoulas »