Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ζώνης οδηγού  (Αναγνώστηκε 11931 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 09:49 »
Ιαπωνεζικο αμαξι παιρνεις φιλε μου, οχι γερμανικο και μαλιστα παιρνεις "εργαλειο" για εκτος δρομου καταστασεις κυριως.
Τα suv πιστευω δεν εχουν τα τριξιματα του jimny αλλα δεν εχουν και τα πλεονεκτηματα του.Παντα οτι δινεις, παιρνεις, αυτο ειναι νομος.Το jimny μπορει να εχει τριξιματα και ψιλοθορυβους αλλα θα σε παει εκει που κανενα αλλο γερμανικο η οτιδηποτε αλλο suv δεν θα σε παει.Αν ηθελες ησυχη οδηγηση γιατι δεν πηρες ενα swift?Το jimny εχει κατασκευαστει για ενα συγκεκριμενο σκοπο και απευθυνεται σε συγκεκριμενη ομαδα αγοραστων, αλλο τωρα αν το παιρνουν καποιοι για αυτοκινητο πολης.Πιστεψε με αν επαιρνες vw θα το ειχες πουλησει ηδη και θα προτιμουσες το jimny γιατι εκει μιλαμε για ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.Το jimny απο τη μανα του εχει σκληροτραχηλο χαρακτηρα, αυτο δεν αλλαζει.
Φιλικα παντα.

Έλα φίλε μου. Έτσι ενημερωτικά που το πήγα σήμερα το πρωί, μου είπε και ο ίδιος ο μηχανικός ότι δεν δικαιολογούνται συντονισμοί και μάλιστα σε αυτοκίνητο τόσο μικρής "ηλικίας" (και μάλιστα μου είπε : "στο λέω επειδή έχω και προσωπική εμπειρία").


Φιλικά πάντα.

Υ.Γ. Α και που 'σαι : σε ένα ΑΤΟS 10ετίας που έχω (Κορεάτες) δεν ακούγεται το παραμικρό (αυτοκίνητο 7.500-8.500 Ε). Ε δεν είναι λογική που ευσταυθεί αυτή, "δεν πήρες γερμανικό, πήρες ιαπωνέζικο" ! Όσο για τον όρο "σκληροτράχηλο", φαντάζομαι ότι παραπέμπει σε άκαμπτο αμάξωμα, με σκληρά αμορτισέρ (με "κακές" αποσβέσεις εν σχέσει με τα συμβατικά) κλπ. Δεν παραπέμπει σε τριγμούς, τρέμουλα στα 70-80, "συντονισμό" των παραθύρων και του ντουλαπιού, στραβές-με-το-καλημέρα- δισκόπλακες και πάει λέγοντας !
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2009, 09:54 από DirectionLess »

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 10:41 »
Όχι ρε συ. Βασικά, αν παρατηρήσεις, έχει αυτό το δήθεν κουμπί με το ελατήριο, το οποίο τραβώντας το προς τα έξω, το ρυθμίζεις σε 3 θέσεις (αν δεν κάνω λάθος). Προφανώς αυτό το σύστημα έχει ελαφρώς ξελασκάρει, με αποτέλεσμα να παίζει δεξιά και αριστερά στις συγκεκριμένες στροφές. Θέλεις να πας χαλαρά και σου την παίζει στα νεύρα (1800-2000 στροφές/λεπτό). Αν αποφύγεις αυτό το εύρος στροφών, καις πιο πολύ ... !

αυτο το συστημα δεν χαλαρωνει ευκολα. το οτι παιζει δεξια - αριστερα ειναι η κατασκευη του ετσι.

αυτο που προφανος συντονιζει ειναι το πλαστικο καλυμα που εχει μεσα απο την τρυπα και ειναι πιασμενο πανω στον μηχανισμο. εγω θα εβαζα κατι σε στυλ μικρο τσοχακι ή αυτα τα διαφανη αυτοκλητα που ειναι για να μην κοπανανε τα ντουλαπια κλπ,  μεσα απο το καλυμα ωστε να μην ερχονται σε επαφη αμεση τα 2 πλαστικα.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 11:27 »
Σ' ευχαριστώ, θα το κοιτάξω και αυτό, αν τελικά δεν βρω άκρη με το συνεργείο.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 12:33 »



το πλαστικο που ειναι πανω απο την ζωνη ειναι το καλυμα που αναφερω. οπως βλεπεις εχει την ταση να βγαινει προς τα εξω οποτε ακουμπαει το πλαστικο της επενδυσης και λογικα αυτο σου τριζει.

αν βαλεις ενδιαμεσα του σε καποιο σημειο κατι να μην ακουμπαει πλαστικο με πλαστικο, λογικα θα σταματησει.

Δεν χρειαζεται να ξυλωσεις την ταπετσαρια για να το κανεις αυτο.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 12:42 »
Εγω σου επαναλαμβανω πηγαινε στο συνεργειο και απαιτησε να στο φτιαξουν...τα ιδια ειχα και εγω και τα διορθωσα.Τωρα δεν ακουγεται τιποτε.Δεν συμφωνω με την αποψη οτι ο μητσος ειναι εργαλειο κτλ και δεν πειραζει να εχει τριγμους κτλ.Βεβαια πειραζει, δεν δικαιολογειται ενα καινουργιο αυτοκινητο οτι και να ειναι αυτο να τριζει.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 15:06 »
Καταρχην το jimny δε ειναι δυνατον να το συγκρινετε με ΑΤΟΣ.Αν ειναι ετσι να συγκρινουμε και το niva με το vw polo.
Το αμαξι οταν το παραλαμβανεις καινουριο δε νομιζω να εχει απο μονο του στραβες δισκοπλακες, μηπως βαλαμε κ εμεις το χερακι μας καπου??Το δικο μου jimny ειναι του 2000 και ουτε τρεμουλο εχει, ουτε πολλους τριγμους και επισης σταματαει μια χαρα και οχι δεν εχω βαλει πανακριβα τακακια.Πολυ μεγαλο ρολο παιζει και ο τροπος οδηγησης, π.χ. για τις περισσοτερες γυναικες φταινε ολοι οι αλλοι εκτος απο αυτες, φταινε οι συμπλεκτες, τα σασμαν, οι προφυλακτηρες που ειναι πολυ χαμηλοι και βρισκουν στα πεζοδρομια, φταινε τα φρενα που δε λενε να ξεκολλησουν το ποδι τους απο το πενταλ τους και πολλα αλλα.
Δε λεω, μπορει οντως σε ορισμενα αμαξια να παρουσιαστουν προβληματα, αλλα το οτι π.χ. το jimny μετα τα 120χλμ/ωρα αρχιζει και τρεμει ολοκληρο δε φταιει ουτε η αντιπροσωπεια ουτε το εργοστασιο.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 15:46 »
Καταρχην το jimny δε ειναι δυνατον να το συγκρινετε με ΑΤΟΣ.Αν ειναι ετσι να συγκρινουμε και το niva με το vw polo.
Το αμαξι οταν το παραλαμβανεις καινουριο δε νομιζω να εχει απο μονο του στραβες δισκοπλακες, μηπως βαλαμε κ εμεις το χερακι μας καπου??Το δικο μου jimny ειναι του 2000 και ουτε τρεμουλο εχει, ουτε πολλους τριγμους και επισης σταματαει μια χαρα και οχι δεν εχω βαλει πανακριβα τακακια.Πολυ μεγαλο ρολο παιζει και ο τροπος οδηγησης, π.χ. για τις περισσοτερες γυναικες φταινε ολοι οι αλλοι εκτος απο αυτες, φταινε οι συμπλεκτες, τα σασμαν, οι προφυλακτηρες που ειναι πολυ χαμηλοι και βρισκουν στα πεζοδρομια, φταινε τα φρενα που δε λενε να ξεκολλησουν το ποδι τους απο το πενταλ τους και πολλα αλλα.
Δε λεω, μπορει οντως σε ορισμενα αμαξια να παρουσιαστουν προβληματα, αλλα το οτι π.χ. το jimny μετα τα 120χλμ/ωρα αρχιζει και τρεμει ολοκληρο δε φταιει ουτε η αντιπροσωπεια ουτε το εργοστασιο.
  Συμφωνώ και εγώ.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 15:56 »
Καταρχην το jimny δε ειναι δυνατον να το συγκρινετε με ΑΤΟΣ.Αν ειναι ετσι να συγκρινουμε και το niva με το vw polo.

Eσύ έκανες αναφορά σε vw, όχι εγώ. Εγώ απλά προσπάθησα να ακολουθήσω το συλλογισμό σου.

Το αμαξι οταν το παραλαμβανεις καινουριο δε νομιζω να εχει απο μονο του στραβες δισκοπλακες, μηπως βαλαμε κ εμεις το χερακι μας καπου??

Το αυτοκίνητο μου είναι ακριβώς όπως το γέννησε η "μανούλα" του, το δε off-road μου μέχρι στιγμής έχει κυμανθεί σε πολύ μέτρια επίπεδα (λίγο χώμα, λίγη άμμο). Για ποτάμια κλπ, ούτε λόγος.

Το δικο μου jimny ειναι του 2000 και ουτε τρεμουλο εχει, ουτε πολλους τριγμους και επισης σταματαει μια χαρα και οχι δεν εχω βαλει πανακριβα τακακια.

Για τα όσα αναφέρεις, σε παραπέμπω στα άπειρα posts που υπάρχουν στο forum, για να καταλάβεις ποιο ποσοστό "υποφέρει" από τέτοιου είδους παθογένειες και ποιο όχι. Για να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή...

Δε λεω, μπορει οντως σε ορισμενα αμαξια να παρουσιαστουν προβληματα, αλλα το οτι π.χ. το jimny μετα τα 120χλμ/ωρα αρχιζει και τρεμει ολοκληρο δε φταιει ουτε η αντιπροσωπεια ουτε το εργοστασιο.


Διάβασε το παραπάνω post μου όπου γίνεται αναφορά στο γνωστό τρέμουλο περί τα 70-80χλμ/ώρα και βέβαια το αντίστοιχο topic. Δεν νομίζω να βρεις κάποιο post που να αναφέρει υποτειθέμενο τρέμουλο μετά τα 120χλμ/ώρα.

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 16:30 »
Αν κ έχουμε ξεφύγει από το θέμα. Εγώ το αμάξι το έκρινα στα πρώτα χιλιόμετρα που ήταν καινούργιο. Όταν όμως πριν στρώσει 1000-2000χλμ (χωρίς λάσπες, χωρίς πιέσεις κ φρεναρίσματα) στραβώνει δίσκους και μετά την αλλαγή και 50000χλμ με τα μύρια όσα δεν ξανάπαθαν τίποτα, τότε ναι θεωρώ πως φταίει η πρώτη ύλη του εργοστασίου. Επίσης τα φρένα δεν διαφωνώ πως βελτιώνονται με πολύ απλές λύσεις, αλλά γιατί να το κάνω εγώ και όχι το εργοστάσιο ή η αντιπροσωπεία? Ειδικά όταν το εργοστάσιο έχει έτοιμη λύση από το πετρελαιοκίνητο.
Για τριγμούς άσχετα τι κάνει τώρα που έχει γίνει σώβρακο (που κ αυτό πάλι σηκώνει πολύ συζήτηση τουλάχιστον στην ευπάθεια) από έλξεις και χωματόδρομους για μένα το πρόβλημα δεν είναι ότι τρίζει, όσο το πόσο γρήγορα άρχισε να τρίζει (ειδικά όταν αρχίζει τα πρώτα συμπτώματα στον πρώτο χρόνο) κ αυτό εγώ το θεωρώ ενδεικτικό της ποιότητας.
Επίσης λέμε για την οδήγηση να το θέσω όμως αλλιώς. Αν εξαιρέσουμε τυχόν "αγωνιστικές χρήσεις", πως δικαιολογούνται τόσα jimny, με παρόμοια προβλήματα όταν αμάξια με 100-200 και 300,000 χιλιόμετρα και προφανώς περασμένης εποχής δεν παρουσιάζουν τέτοια φαινόμενα. Δηλαδή πόση παραπάνω(?) μηχανική κόπωση δέχεται ένα jimny σε 1-2-3 χρόνια σε σχέση με ένα κοινό αμάξι, με που κινείται σε ελληνικούς δρόμους ? Στο κάτω κάτω υποτίθεται πως είναι φτιαγμένο και γι αυτό τον σκοπό. Συν τοις άλλοις όσο μάχιμα κ αν είναι δεν παύουν να κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα σε άσφαλτο όπως όλα.
Το τρέμουλο από την άλλη τα περισσότερα jimny το έχουν. Είτε φταίει η ζάντα, είτε οι βασιλικοί πύροι, είτε η ζυγοστάθμιση είτε οτιδήποτε δεν νομίζω πως δεν είναι κατασκευαστικό θέμα.
Το jimny μπορεί να με καλύπτει πλήρως όποτε το χρειαστώ, θες βουνό, χιόνια, έλξεις, χωματόδρομους νησιών, και να ξέρω πως κάποια ή πολλά από τα προβλήματα που θα βγάλει θα οφείλονται σε αυτή την χρήση και οδήγηση αν προτιμά κανείς (μολονότι θεωρώ πως οδηγικά απλά ζητώ να με μεταφέρει από ένα σημείο σε ένα άλλο), αλλά νομίζω πως και πάλι είτε σχεδιαστικά είτε λόγω κάποιων ελαττωματικών παρτίδων ευθύνη φέρει και το εργοστάσιο. Και αναφέρομαι στα προβλήματα και όχι στους περιορισμούς λόγω αξόνων κλπ.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 17:32 »
για μένα το πρόβλημα δεν είναι ότι τρίζει, όσο το πόσο γρήγορα άρχισε να τρίζει (ειδικά όταν αρχίζει τα πρώτα συμπτώματα στον πρώτο χρόνο) κ αυτό εγώ το θεωρώ ενδεικτικό της ποιότητας.

Ακριβώς αυτό που είπες. Το πρόβλημα των "παιδικών ασθενειών", που συνεπάγεται μέτριας ποιότητας επενδύσεις (και προς θεού, όχι μηχανικών μελών από τα οποία δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο).

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 19:30 »
Παιδια μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι.Και το δικο μου αν οδηγαω μεσα στην πολη με 4η και 5η και 1600 στροφες λογικο ειναι να τρεμει και να κρεμαει η μηχανη.Οπως ειπα και παραπανω, παιζει τεραστιο λογο ο τροπος οδηγησης.Το τρεμουλο στο δικο μου λυθηκε τυχαια περυσι που αλλαξα ζαντες-λαστιχα και μπουλονια, ουτε στα 160 δεν τρεμει πλεον.
Οι δισκοπλακες ως γνωστον θελουν πολλη προσοχη στο πλυσιμο γιατι δεν ειναι δυσκολο να στραβωσουν οταν ειναι ζεστες και πεσει πανω τους κρυο νερο.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 19:08 »
Έτσι ενημερωτικά, το πρόβλημα λύθηκε στο συνεργείο. Απ' ό,τι κατάλαβα, ξηλώθηκε η επένδυση και μονώθηκε το σημείο που επισήμανε και παραπάνω ο φίλος . Οπότε, όλα καλά τώρα, κουδουνίστρα τέλος.

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 13:15 »
Έτσι ενημερωτικά, το πρόβλημα λύθηκε στο συνεργείο. Απ' ό,τι κατάλαβα, ξηλώθηκε η επένδυση και μονώθηκε το σημείο που επισήμανε και παραπάνω ο φίλος . Οπότε, όλα καλά τώρα, κουδουνίστρα τέλος.
Αυτη ειναι η σωστη λύση σε τετοιου ειδους προβληματα....γι αυτο αλλωστε υπαρχουν και εγγυησεις.Ξαναλεω οτι η λογικη του τυπου ''ειναι εργαλειο'' και ''θεριο'' γι αυτο δικαιολογουνται αυτα εμενα δεν με καλυπτει.Εγω εδωσα 17.000 στην σουζουκι και ΑΠΑΙΤΩ να εχω ενα αυτοκινητο με καποια ορισμενα standarts.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 13:30 »
+1 γιατι ειναι σιγουρα υπερ κοστολογημενο για την πραγματικη του ποιοτητα κατασκευης και τον εξοπλισμο του.

τα παιδια στις αντιπροσωπειες ειναι συνεργασιμα το θεμα ειναι η μαμα suzuki να αποφασισει να βελτιωσει την ποιοτητα της σε καποια πραγματα.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 16:06 »
Σε αυτα τα λεφτα υπαρχει αλλο αυτοκινητο με πλαισιο τυπου σκαλας;