τελικα αντικατεστησα τα μαμα αμορτισερ (μονο 16.000χμ) με MONROE ADVENTURE με το ''καταπληκτικο'' κοστος 207 ε 
Επισης τα μαμα ΚΥΒ ειναι τελικα αεριου (γιατι ουτε στην αντιπροσωπεια δεν ηξεραν τι τυπου ειναι
)
Τα 207 ευρώ είναι πολλά για Monroe (
http://www.tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=20721). Είναι πολύ εύκολο να δεις αν είναι λαδιού/αερίου ή λαδιού, στα πρώτα αν συμπιέσεις το αμορτισέρ επανέρχεται μόνο του ενώ στη δεύτερη περίπτωση όπου το πας με το χέρι μένει εκεί...

Τώρα για τα επόμενα θέματα, όντως η Tenneco κατασκευάζει και τα ΟΜΕ και τα Adventure και ένα σωρό άλλα αμορτισέρ γνωστών κατασκευαστών, αυτό δε σημαίνει ότι είναι το ίδιο προϊόν, ο κάθε κατασκευαστής δίνει τα δικά του στάνταρ. Επίσης όντως η ευθυγράμμιση με την κλασική έννοια δεν υφίσταται στο Jimny λόγω άξονα αλλά χρειάζεται όταν αλλάζεις ελατήρια, ακρόμπαρα και γενικά όταν αλλάζει η γεωμετρία του μπροστινού συστήματος, με αλλαγή αμορτισέρ μόνο δε χρειάζεται τίποτα.