Αποστολέας Θέμα: Λίπανση Κινητήρα  (Αναγνώστηκε 37333 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 00:27 »
Βρε παιδιά....τι θα πει κλίμα τις Ελλάδας και της Αφρικής......το κλίμα παίζει ρόλο μόνο στην εκκίνηση του μοτέρ...και μέχρι την προθέρμανση...μετά η θερμοκρασία μένει σταθερή(διαφορετικά υπάρχει πρόβλημα)...και στον ισημερινό να μένεις η θερμοκρασία του περιβάλλοντος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι υψηλότερη από την θερμοκρασία που αναπτύσσεται μέσα στον κινητήρα δηλαδή περίπου 90 βαθμούς. Βέβαια αν ζεις πχ στον Καναδά και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι -15 πχ, υπάρχει θέμα σωστής  εκκίνησης όλων των κυκλωμάτων του αυτοκινήτου  μεχρι την προθέρμανση.Εκει πρεπει ολο το συστημα λιπανσης των μερων του αυτοκινήτου να εχει τετοιες ιδιοτητες που να αντοποκρινονται στις χαμηλες θερμοκρασιες μεχρι να ζεσταθει...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 00:37 »
Που περίμενες να δεις κατάλοιπα λαδιού? Για να δεις κατάλοιπα, θα έπρεπε να έχει μείνει το μοτέρ σε ακινησία μήνες...

Άλλα πράγματα ήθελαν κοίταγμα - εργασίες, ελατήρια, το πάνω μέρος από τα πιστόνια, οι βαλβίδες, ζύγισμα μετάλλων κτλ κτλ.

Το "κακό" με το χοντρότερο λάδι είναι οι μεγαλύτερες τριβές των μετάλλων με το λάδι. Κ πάλι τα αποτελέσματα του "κακού" είναι ορατά μετά από πολλάααααααα ΚΜ.

Γενικά, η λογική του όσο παλιώνει ο κινητήρας βάζουμε χοντρότερο λάδι δεν είναι κακή, μιας κ τα μέταλλα του μοτέρ αποκτούν άλλες ανοχές (ξεχειλώνουν τα μέταλλα, τα ελατήρια κτλ), παρόλα αυτά προτιμώ το ίδιο λάδι σε προδιαγραφές με αυτό που προτείνει το εργοστάσιο κ ας αρχίσει να καίει λίγο. Γνώμη μου!

@dnm:  παίζει ρόλο στο πόσο αντέχει το λάδι σε υψηλότερες θερμοκρασίες, όχι το μοτέρ. κ γι αυτό λέμε ότι αν αλλάζουμε κάθε 7500ΚΜ κ σπορέλαιο που λέει ο λόγος να έχουμε μέσα, δεν υπάρχει πρόβλημα.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 01:16 »
@dnm:  παίζει ρόλο στο πόσο αντέχει το λάδι σε υψηλότερες θερμοκρασίες, όχι το μοτέρ. κ γι αυτό λέμε ότι αν αλλάζουμε κάθε 7500ΚΜ κ σπορέλαιο που λέει ο λόγος να έχουμε μέσα, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φιλε verse γενικως συμφωνω με αυτα που λες...ομως ποιες ειναι οι ψηλες θερμοκρασιες????Η θερμοκρασια ενος κινητηρα δεν μεταβαλέται κατα την διαρκεια της κινησης....(παρα μονο στην εκκινηση).Σε περιπτωση που υπαρχουν αυξομειωσεις υπαρχει προβλημα στο συστημα ψυξης του κινητηρα....Εννοω δηλαδη οτι ειτε εισαι στην ανταρτικη, ειτε στην σαχαρα η θερμοκρασια του λαδιου ενος κινητηρα ειναι σταθερη(στο jimny πχ 90 βαθμους).Το θεμα ειναι το λαδι να διατηρει τις λιπαντικες του ιδιοτητες στην περιοδο της ψυχρης εκκινησης...μεχρι δηλαδη να φτασει στην προβλεπομενη θερμοκρασια που εχει ρυθμισει ο κατασκευαστης

Αποσυνδεδεμένος dimchri

  • Jimny
  • Μηνύματα: 165
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 20, 2011, 23:14 »
Αυτά που λένε κάποιοι εδώ για 7500 χιλιόμετρα αλλαγή είναι σωστό όμως προσοπικά το βρίσκω υπερβολικο...
Χώρια που 'οταν κα΄ποιος κάνει 20000-25000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι κουραστικό να πηγαίνει 3 φορές για σέρβις.

Προσωπικά θα βάλω κάποιο 0-30 ή 5-30 φουλ συνθετικό και θα το αλλάζω μια φορά τον χρόνο.

Τα περισσότερα συνθετικά δεν χάνουν τις ιδιοτητές τους ακόμα και μετά από 50000 χιλιόμετρα.

Όλα τα άλλα είναι για να κονομάνε οι αντιπροσωπείες ....που τώρα με την κρίση που δεν πουλάνε
ούτε ένα αυτοκίνητο προσπαθούνε να βγάλουνε τα σπασμένα από τα σέρβις....

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 22, 2011, 01:31 »
Αυτά που λένε κάποιοι εδώ για 7500 χιλιόμετρα αλλαγή είναι σωστό όμως προσοπικά το βρίσκω υπερβολικο...
Χώρια που 'οταν κα΄ποιος κάνει 20000-25000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι κουραστικό να πηγαίνει 3 φορές για σέρβις.

Προσωπικά θα βάλω κάποιο 0-30 ή 5-30 φουλ συνθετικό και θα το αλλάζω μια φορά τον χρόνο.

Τα περισσότερα συνθετικά δεν χάνουν τις ιδιοτητές τους ακόμα και μετά από 50000 χιλιόμετρα.

Όλα τα άλλα είναι για να κονομάνε οι αντιπροσωπείες ....που τώρα με την κρίση που δεν πουλάνε
ούτε ένα αυτοκίνητο προσπαθούνε να βγάλουνε τα σπασμένα από τα σέρβις....

Αδελφέ έχεις απόλυτο δίκιο, είναι όλα θέμα aftersales για να τα σκάει ο κοσμάκης στα συνεργεια... και παρακαλώ όποιος έχει στοιχεία να αποδείξει το αντίθετο….
Σε λίγο θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε με αυτά που ακούμε στα συνεργεία!!!!!
Από την μια έχεις τις εταιρείες λιπαντικών που καυχιούνται για τις ιδιότητες των προϊόντων τους, από την άλλη την σουζουκι να σου πουλαει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και στο τελείωμα τους κατά τα’αλλα συμπαθής μάστορες (όχι μηχανικούς) να σου λεν τα δικά τους…
Θα μπορούσαμε να κουβεντιάζουμε ώρες γύρω από τον τομέα τον λιπαντικών και πολύ παραφιλολογία… Γενικά υπάρχουν φτηνά λιπαντικά που στα εργαστήρια γράφουν πολύ καλύτερα από ακριβά… (και το αντίθετο βέβαια) . Πάντως αλλαγή λιπαντικών στα 7.500 είναι σκέτη απάτη….


Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 22, 2011, 08:02 »
Θα μου επιτρέψετε να μην συμφωνήσω με κανένα από τα παραπάνω νούμερα.

Εχει να κάνει καθαρά με τον κινητήρα και τον κατασκευαστή. Η ίδια εταιρία (FORD που έχω εγώ), δίνει για το δικό μου 20.000 χλμ αλλαγή λαδιών, σε ένα ήρεμο δίλιτρο 16V κινητήρα τοποθετημένο στο Maverick. Για τον ίδιο κινητήρα με άλλο εγκέφαλο και εκκεντροφόρους, δίνει 15000 στο Focus.

Δεν τους έχω για βλάκες. Σε άλλο αυτοκίνητο που είχα παλαιότερα έδινε 7500 χλμ (πολύστροφο ιταλικό)

Σίγουρα το καλό λάδι βγάζει παραπάνω χλμ, αλλά η μηχανή είναι το σημαντικότερο κομμάτι του αυτοκινήτου (πέρα των φρένων και συστημάτων ασφαλείας).
Καλό είναι να την προσέχουμε. Εκτός αν έχουμε το αμάξι "δίχως αύριο", οπότε περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Πληροφοριακά, στο Σαμι αλλάζω κάθε 5000 χλμ. Το αμάξι όλοι ξέρετε οτι το έχω "δίχως αύριο", αλλά με 22 ευρώ που στοιχίζει η αλλαγή, τι να το συζητάμε ?

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #51 στις: Μάρτιος 23, 2011, 11:08 »
Χαρη συμφωνω απολυτα μαζι σου.... οσο και αν λεμε σε φορουμ ο καθενας το μακρυ και το κοντο του, οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν επενδυσει τεραστια ποσα στην ερευνα και την μελετη γυρω απο το θεμα, και σιγουρα οι μηχανικοι τους ειναι πιο αρμοδιοι να τοποθετηθουν. Η διαφωνια μας ειναι με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ αντιπροσωπεια... που ενω η suzuki Ιαπωνιας λεει service ana 15.000km, ο ελληνας εισαγωγεας μας "αναγκαζει" να πηγαινουμε τα αυτοκινητο μας στο συνεργειο καθε 7.500Km πατωντας στο εδαφιο του manual περι ειδικων συνθηκων...Και ερωτω απο ποτε η Ελλαδα εχει "ειδικες και ακραιες" συνθηκες; Δηλαδη ο καναδας με τα χιονια και η Σαουδικη Αραβια με την ζεστη τι να πουν...Μηπως εχει αναρωτηθει κανεις η Suzuki Αυστραλλιας(μιλαω για Αυσταλλια διοτι το Jimny ειναι πολυ διαδεδομενο οχημα και εκει) καθε ποτε συνηστα να γινεται συντηρηση στο αυτοκινητο;
Προσωπικη μου αποψη παντα..service ανα 15.000Km χρησιμοποιωντας λιπαντικα αντιστοιχα και ΟΧΙ της shell(που μια χαρα ειναι βεβαια) που μας πουλουν στην suzuki.

Αποσυνδεδεμένος japetus

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #52 στις: Απρίλιος 13, 2011, 21:57 »
Μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω κάνει 30φεύγα χιλιάδες χλμ χωρίς να αλλάξω λάδια...  ::)
Είμαι στα 148.000 και θα το πάω για σέρβις στα 150. Να αλλάξω τώρα λάδια ή να περιμένω μια και τον φάγαμε τον γάιδαρο;

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 13, 2011, 22:02 »
Μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω κάνει 30φεύγα χιλιάδες χλμ χωρίς να αλλάξω λάδια...  ::)
Είμαι στα 148.000 και θα το πάω για σέρβις στα 150. Να αλλάξω τώρα λάδια ή να περιμένω μια και τον φάγαμε τον γάιδαρο;

Λάδι έχει μέσα? το έχεις κοιτάξει?

Να πας για το service των 150000 πιο νωρίς...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 15, 2011, 02:20 »
Να πας αμέσως στο γιατρο....ειπαμε αδερφε μου...αλλα οχι και ετσι lol

Αποσυνδεδεμένος heroicentaur

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 16, 2011, 14:03 »
Αποφασισα ν απογαλακτιστω πλεον απο τη μαμα σουζουκι κ τα ''καπελα'' τους καθως το σερβις 22000 χλμ για αλλαγη λαδιων Μοτουλ 10w-40 ημισυνθετικα +φιλτρο  110 ευρω!!! bhe) κ να τα αλλαξω μονος μου σε βενζιναδικο.(κοστος 45/50 ευρω +5 χαρτζιλικι στο βενζινα)

Καποια αποψη για ΒΡ Visco10w-40   ?

βασει τυπικων προδιαγραφων φαινονται συμφωνα με τις απαιτησεις κατασκευαστη κ ...κατι παραπανω!!!
http://www.bp.com/genericarticle.do?categoryId=6042002&contentId=6001542




Φιλος εδω και 3 χρονια τα 10w-40 Visco 2000 30 ευρο 4l (οπως και εγω) κατεμε μην πας σε visco 3000-5000 αρκετα ακριβα χωρις λογο για τα δικα μας μοτερ.

Γενικα ενα μοτερ που δεν καιει λαδια στα 5000 χλμ ειναι κακο προς την μακροζοια του, καλα να μην καιει 1 λιτρο αλλα τουλαχιστον 100ml
ειναι πολυ λογικο και καλο για το μοτερ.
]

Αποσυνδεδεμένος giannhs tzo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 22:06 »
[καλησπερα παιδια νεος στο φορουμ
εγω βαζω 5w40totalμα 7eτο λιτρο αλλαγη
καθε 15000 ηγ καθε χρονο ;)

Αποσυνδεδεμένος heroicentaur

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:35 »
Ημισυνθετικο Λαδι Opel 10-40 με τις ιδιες προδιαγρες της BP και αλλων λιπαντικων
οτι πιο φθηνο εχω βρει και καλο στην αγορα.


http://www.e-antallaktika.com.gr/engine-oil-gm-opel-sae-10w40-semi-synthetic-5lt.html
]

Αποσυνδεδεμένος giannhs tzo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 16, 2012, 20:10 »
Αποφασισα ν απογαλακτιστω πλεον απο τη μαμα σουζουκι κ τα ''καπελα'' τους καθως το σερβις 22000 χλμ για αλλαγη λαδιων Μοτουλ 10w-40 ημισυνθετικα +φιλτρο  110 ευρω!!! bhe) κ να τα αλλαξω μονος μου σε βενζιναδικο.(κοστος 45/50 ευρω +5 χαρτζιλικι στο βενζινα)

Καποια αποψη για ΒΡ Visco10w-40   ?

βασει τυπικων προδιαγραφων φαινονται συμφωνα με τις απαιτησεις κατασκευαστη κ ...κατι παραπανω!!!
http://www.bp.com/genericarticle.do?categoryId=6042002&contentId=6001542

jimny του 2006 με υγραεριο εβαλα 5w/30 ford και εκαψε 300ml στα 10000kh
τωρα μαλλον θα ξαναβαλω motul 5w40 με 11ε το λιτρο και χωρις προβλημα


Φιλος εδω και 3 χρονια τα 10w-40 Visco 2000 30 ευρο 4l (οπως και εγω) κατεμε μην πας σε visco 3000-5000 αρκετα ακριβα χωρις λογο για τα δικα μας μοτερ.

Γενικα ενα μοτερ που δεν καιει λαδια στα 5000 χλμ ειναι κακο προς την μακροζοια του, καλα να μην καιει 1 λιτρο αλλα τουλαχιστον 100ml
ειναι πολυ λογικο και καλο για το μοτερ.

Αποσυνδεδεμένος boukouvalas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #59 στις: Νοέμβριος 07, 2012, 02:15 »
παιδια την γνωμη σας για τα Eneos?
εχει δοκιμασει κανεις να μας πει εντυπωσεις?