Αποστολέας Θέμα: Λίπανση Κινητήρα  (Αναγνώστηκε 37335 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 22:44 »
  Εγώ πάντως βάζω 10-40 motul τα πλήρως συνθετικά.

Αποσυνδεδεμένος soctap

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 02:10 »
Παιδια καντε μου τη χαρη και δειτε το manual στη σελιδα για λιπανση με το γραφικο πινακα εκει θα δειτε ολοι οτι προτεινομενα ειναι τα 0-20w, οποτε γιατι λεμε οτι η εταιρεια προτεινει 10-40w;μηπως θελουν για τους χ ...λογους πλασαρισμα του 10-40w
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2010, 02:13 από soctap »

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 03:59 »
ετσι ακριβος...0-20 και εισαι οκ...και ΟΧΙ συνθετικα....η ιμησυνθετικα...τι μοτερ νωμιζεται ρε παιδια εχιε το jimny ? η μηπως κανει κατι ενα φουλ συν θετικο λαδι σε ενα φουλ νορμαλ κινητηρα ?
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 18:24 »
Ο καθενας ας βαλει οτι νομιζει.
Το τι προτεινει η αντιπροσωπεια δε με αφορα καθολου γιατι εχει αποδειχθει πολλες φορες οτι ειναι ασχετοι..
Επισης δεν ειπε κανεις οτι η εταιρια προτεινει 10/40..
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 19:42 »
ετσι ακριβος...0-20 και εισαι οκ...και ΟΧΙ συνθετικα....η ιμησυνθετικα...τι μοτερ νωμιζεται ρε παιδια εχιε το jimny ? η μηπως κανει κατι ενα φουλ συν θετικο λαδι σε ενα φουλ νορμαλ κινητηρα ?

Διαφωνώ φίλε wolf. Σίγουρα υπάρχει το μάρκετινγκ στη μέση, αλλά οι διαφορές ενός συνθετικού λαδιού με ένα απλό ή και ημισυνθετικό είναι υπαρκτές και κατ` εμέ μεγάλες. Αν δεις μετρήσεις λιπαντικών διαφοροποιούνται σαφέστατα, με τα συνθετικά να είναι ανώτερα στο εύρος των θερμοκρασιών, ενώ αντέχουν κ περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου, σε αντίθεση με τα απλά λάδια που η απόδοση τους φθίνει.

Επίσης το ότι το μοτέρ είναι νορμάλ δεν έχει να πει κάτι (αυτό βέβαια είναι κ λίγο υποκειμενικό, αλλά κουβέντα κάνουμε). Οι καταπονήσεις είναι δεδομένες και απλά ψάχνουμε το καλύτερο για το μοτέρ μας. Μπορεί να μην είναι το τρελό μοτέρ, αλλά το λάδι είναι η βασική ασπίδα προστασίας του. Προσωπικά δεν νομίζω πως είναι υπερβολή να βάζουμε ένα καλύτερο λάδι, ή τουλάχιστον είναι υπερβολή προς την ασφαλή μεριά, και η διαφορά κόστους μικρή σε σχέση με τα οφέλη.

Όσον αφορά την αγάπη των συνεργείων στο 10-40. Ίσως γιατί παλιότερα οι κινητήρες συμπαθούσαν τα πιο παχύρρευστα λάδια, ίσως επειδή ο προηγούμενος κινητήρας του jimny είχε ως καταλληλότερο το 10-40 σε αντίθεση με τον Μ13Α που έχει το 5-30 (τουλάχιστον σύμφωνα με μερικούς οδηγούς όπως της Motul), ίσως επειδή είναι το φθηνότερο, δεν έχει όμως κ πολύ σημασία.
Αυτό που έχει σημασία αν θέλουμε να δοκιμάσουμε κάποιο λάδι που θεωρούμε καταλληλότερο (εντός προδιαγραφών κατά προτίμηση), είναι όπως έχει αναφερθεί από τον φίλο Gagarin σε παρόμοια θέμα το λάδι να πληροί κάποιες προδιαγραφές και συγκεκριμένα:
Ακριβως αυτο μου ειπαν στην Suzuki...
Αν θες να φερεις δικα σου λαδια δεν φτανει να ειναι μονο σωστο το ιξωδες 5-30 η 10-40 θελει κ να πληρουν τις προδιαγραφες...κ ας ειναι μαρκας κουκουρουκου...
Στο βιβλιο του αυτοκινητου γραφει τις προδιαγραφες που πρεπει να πληρουν τα λαδια...
Αν ειναι αλλα...απλα δεν κανουν...
Απο το εγχειριδιο χρηστη λοιπον γραφω επ ακριβως τι λεει...
Συστασεις για το λαδι κινητηρα...
Βενζινοκινητηρας...
Ποιοτητα:SG,SH,SJ,SL η SM
Ιξωδες:SAE 0W-20,5W-30,10W-30,10W-40,15W-40 η 20W-40
Πετρελαιοκινητηρας...
Ποιοτητα:ACEA B3,B4
Ιξωδες:SAE 0W-40,5W-40,5W-50,10W-40,10W-50


Πινακες οσον αφορα την ποιοτητα των προδιαγραφων...




Για πληροφοριες σχετικα με τις κωδικες ονομασιες των προδιαγραφων των λιπαντικων διαβαστε στην ενοτητα 5 στο παρακατω link
http://www.revoil.gr/index.php?Itemid=121&id=53&option=com_content&task=blogcategory



Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 19:59 »
φιλε μου ενα καλο λαδι (συνθετικο στην συγγεκριμενη φαση) πρεπει να μπει και σε καταλιλο κινιτιρα...μην τρελαθουμε...αυτα τα λαδια βγεικαν για συγκεκριμενους κινητηρες...για πουσαρισμενα αμαξια...δεν εχουν να σου πρωσφερουν τπτ παραπανω σ ενα νορμαλ κινητηρα...
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 20:12 »
ξέρει κανείς τι λάδι πέρνει ο πετρελαιοκινητήρας?? ??? ???
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 00:44 »
Παράθεση
Διαφωνώ φίλε wolf. Σίγουρα υπάρχει το μάρκετινγκ στη μέση, αλλά οι διαφορές ενός συνθετικού λαδιού με ένα απλό ή και ημισυνθετικό είναι υπαρκτές και κατ` εμέ μεγάλες. Αν δεις μετρήσεις λιπαντικών διαφοροποιούνται σαφέστατα, με τα συνθετικά να είναι ανώτερα στο εύρος των θερμοκρασιών, ενώ αντέχουν κ περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου, σε αντίθεση με τα απλά λάδια που η απόδοση τους φθίνει.

Επίσης το ότι το μοτέρ είναι νορμάλ δεν έχει να πει κάτι (αυτό βέβαια είναι κ λίγο υποκειμενικό, αλλά κουβέντα κάνουμε). Οι καταπονήσεις είναι δεδομένες και απλά ψάχνουμε το καλύτερο για το μοτέρ μας. Μπορεί να μην είναι το τρελό μοτέρ, αλλά το λάδι είναι η βασική ασπίδα προστασίας του. Προσωπικά δεν νομίζω πως είναι υπερβολή να βάζουμε ένα καλύτερο λάδι, ή τουλάχιστον είναι υπερβολή προς την ασφαλή μεριά, και η διαφορά κόστους μικρή σε σχέση με τα οφέλη.

Όσον αφορά την αγάπη των συνεργείων στο 10-40. Ίσως γιατί παλιότερα οι κινητήρες συμπαθούσαν τα πιο παχύρρευστα λάδια, ίσως επειδή ο προηγούμενος κινητήρας του jimny είχε ως καταλληλότερο το 10-40 σε αντίθεση με τον Μ13Α που έχει το 5-30 (τουλάχιστον σύμφωνα με μερικούς οδηγούς όπως της Motul), ίσως επειδή είναι το φθηνότερο, δεν έχει όμως κ πολύ σημασία.
Αυτό που έχει σημασία αν θέλουμε να δοκιμάσουμε κάποιο λάδι που θεωρούμε καταλληλότερο (εντός προδιαγραφών κατά προτίμηση), είναι όπως έχει αναφερθεί από τον φίλο Gagarin σε παρόμοια θέμα το λάδι να πληροί κάποιες προδιαγραφές

Συμφωνω απολυτα.....η αγαπη των συνεργειων για το 10-40 μου θυμιζει ορισμενους γιατρους που εχουν και αυτοι αγαπη για καποια φαρμακα...μην ξεχνατε οτι ολα ειναι μπιζνες.....
Προσωπικη μου επιλογη ειναι λαδι 5-30 που εχουν και οι περισσοτεροι συγχρονοι κινητηρες.Δεν συμφωνω με την λογικη οτι το μοτερ ειναι απλο...τι παει να πει απλο;Σαν να λεμε οτι επειδη ενας ανθρωπος δεν ειναι αθλητης δεν πρεπει να τον ενδιαφερει το αιμα που τρεχει μεσα του..
Εχω μια μεγαλη συμπαθεια πια, σε ακριβα και ποιοτικα προιοντα...και σε βαθος χρονου εχω βγει κερδισμενος.

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 00:48 »
καλο το σκεπτικο σου με το αιμα..αλλα λιγο λαθος.... :D

εναν που δεν ειναι αθλητης γιατι να του δωσεις ισοτονικα και βιταμινες ?  lol

εκει ειναι το θεμα...δεν χρειαζεται φουλ συνθετικο η συνθετικο λαδι ενας απλος κινητηρας...χρειαζεται ενα καλο λαδι με σωστο ιξοδες και σωστη συντηρηση...
δεν ειπα οτι κανει ζημια το φουλ συνθετικο...απλα ειναι για αλλους κινητηρες...
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 00:58 »
Παράθεση
καλο το σκεπτικο σου με το αιμα..αλλα λιγο λαθος.... Cheesy

εναν που δεν ειναι αθλητης γιατι να του δωσεις ισοτονικα και βιταμινες ?  lol

εκει ειναι το θεμα...δεν χρειαζεται φουλ συνθετικο η συνθετικο λαδι ενας απλος κινητηρας...χρειαζεται ενα καλο λαδι με σωστο ιξοδες και σωστη συντηρηση...
δεν ειπα οτι κανει ζημια το φουλ συνθετικο...απλα ειναι για αλλους κινητηρες...

Σε γενικες γραμμες πιστευω ολοι σωστα μιλαμε....η αληθεια ειναι οτι δεν πρεπει να μας πιανει υπερκαταναλωτικη μανια και επισης ορισμενα προιοντα μονο ψυχολογικα βοηθανε....
Παντως, ορισμενα προιοντα, γνωριζω λογω δουλειας οτι συμβαλουν σημαντικα στην ευρωστια των μηχανικων μερων αλλα και του πλαισου και της καμπινας....
Συγκρινε ενα jimny πχ 2000 μοντελο με απλη συντηρηση και ενα ιδιο σαν του michalis του φορουμ...θα ειναι δυο διαφορετικα αυτοκινητα....

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 30, 2010, 01:04 »
κοιτα να δεις...συγουρα ενα λαδι φουλ συνθετικο θα συμβαλει στη λυπανση του κινιτηρα και θα δεις διαφορα λλα μετα απο παρα πολλα χιλιομνετρα...δλδ στα 10 χρονια που λες δνε νωμιζω να σου φανει...τι θελω να πω με αυτο...αν κανεις με 2 διαφορετικα οπως ειπες τα ιδια χιλιομετρα καισ το ενα εχεις απλο λαδι 10-40 και στο αλλο φουλ συνθετικο στα 200000 χιλιομετρα θα θελεις στο ενα ας πουμε μεταλα ελατυρια κια τσιμουχακια στις βαλβιδες και στο αλλο θα θες μονο μεταλα ελατυρια...μικρη η διαφορα και δεν θα σου φανει και τοσο...
υπολογησε ομως οτι αυτα τα παραπανω χρηματα τα εχιε δωσει ιδη στις αλλαγες λαδιων...

σε γενικες γραμμες ομως ενα καλο λαδι ειναι αρκετο....ουτε υπερβολες αλλα ουτε και τσιγκουνιες... ;)
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος fanis tsadaris

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny..the best!
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 03, 2010, 17:37 »
εγω ξερω,οτι πληρωνεις παιρνεις.εγω βαζω mobile-one racing full sunthetic 15-50.λιγο πιο χοντρο απο το 10-40.δεν καιει γραμμαριο και αντεχει τα ζορια ενω το 10-40 τα καιει.τα πληρωνω ομως 18 ευρω το λιτρο. a105

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 03, 2010, 18:21 »
εγω ξερω,οτι πληρωνεις παιρνεις.εγω βαζω mobile-one racing full sunthetic 15-50.λιγο πιο χοντρο απο το 10-40.δεν καιει γραμμαριο και αντεχει τα ζορια ενω το 10-40 τα καιει.τα πληρωνω ομως 18 ευρω το λιτρο. a105

Το 10/40 μου καει λιγο οταν το ζορισω αρκετα το αμαξι.
π.χ. οταν σερνω κανενα 7μετρο σκαφος.
28 ευρω παιρνω 4 λιτρα. ;)
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 04, 2010, 00:30 »
Εγω περνω της lubrication engineers το monolec 5/30 21 ευρω το λιτρο εχει στην λιανικη.Δεν καιει ουτε γραμμαριο και διατηρει το χρωμα του(ροζ) σε καθε αντικατασταση ανεπαφο(καθε 15.000κμ)....Ειναι παραφινικης βασης και πραγματικα εχω εκπλαγει απο την συμπεριφορα του.

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Λίπανση Κινητήρα
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 04, 2010, 07:25 »
Εγω περνω της lubrication engineers το monolec 5/30 21 ευρω το λιτρο εχει στην λιανικη.Δεν καιει ουτε γραμμαριο και διατηρει το χρωμα του(ροζ) σε καθε αντικατασταση ανεπαφο(καθε 15.000κμ)....Ειναι παραφινικης βασης και πραγματικα εχω εκπλαγει απο την συμπεριφορα του.
Βρήκα το site στην Ελλάδα, ενδιαφέρον...http://www.lehellas.gr/default.asp?V_DOC_ID=2116
Mountains, seas, somewere in between...