Αποστολέας Θέμα: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)  (Αναγνώστηκε 14740 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apostolosnt

  • Jimny
  • Μηνύματα: 20
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 30, 2006, 15:03 »
Για τα τερματίσματα της ανάρτησης (συμπίεση ή έκταση) τα πράγματα δεν είναι τόσο άσπρο-μαύρο.

Στην συμπίεση το αν θα πάθει ζημιά το αμορτισέρ εξαρτάται και από την κατασκευή του και από την δύναμη που θα δεχτεί στο κλείσιμο. Οπότε δεν συμφωνώ με την άποψη ότι τερματισμένο αμορτισέρ = τελειωμένο. Υπάρχουν αμορτισέρ που έχουν τερματίσει αρκετά απότομα αρκετές φορές και δουλεύουν κανονικά. Σίγουρα δεν τους κάνει καλό αλλά δεν τα καταστρέφει με τη μια.

Αυτό που "καταστρέφεται" ακόμη και με ένα τερμάτισμα είναι κάποια ελατήρια. Το καταστρέφεται είναι σε "" γιατί αυτό που ουσιστικά συμβαίνει είναι να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του και οι φυσικές του διαστάσεις και όχι πχ να σπάσει (κάτι που μπορεί να γίνει αλλά είναι δύσκολο). ?ρα ένα ελατήριο που δεν είναι σχεδιασμένο για να τερματίζει, αν τερματίσει μια φορά έχει γίνει... άλλο ελατήριο στην κυριολεξία. Μπορεί να σχεδιαστεί ελατήριο που δεν παθαίνει τίποτα στο τερμάτισμα. Το ότι ένα ελατήριο δεν είναι για να τερματίζει ΔΕΝ σημαινει ότι έιναι λάθος.

Για όσους έχουν αμορτισέρ πιο κοντά από τα ελάτήρια, δηλαδή σε ηρεμία το αμορτισέρ είναι σε έκταση, έχουν το πρόβλημα του εύκολου τερματίσματος στην έκταση. Σε σαμαράκια που μπορεί να οδηγήσουν σε αναπήδηση αυτό κάνει αρκετά κακό και μπορεί να προκαλέσει ανάλογες βλάβες στο αμορτισέρ όπως και η συμπίεση. ?ρα και αυτό πρέπει να αποφεύγεται.

?ρα, όπως έχουν πει και άλλοι στο θέμα πολύ σωστά, το κόλπο έιναι να ταιριάξουν αμορτισέρ-ελατήρια ώστε όλα αυτά τα προβλήματα να μην υπάρχουν.
Απόστολος Τσιμόγιαννης

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 30, 2006, 20:16 »
Ίσως τελικά να μήν έθεσα καλά το προηγούμενο post και να πρέπει να το αναλύσω .
Εάν στήσεις μία ανάρτηση που υπάρχει η πιθανότητα να τερματίζουν τα αμορτισέρ στη συμπίεση , σίγουρα δεν θα τερματίσουν ούτε μία ούτε δύο φορές αλλά περισσότερες . Η εμπειρία μου , μου λέει οτι είναι απίθανο να μην τύχει να γίνει βίαιο τερμάτισμα της ανάρτησης σε μία μετρίας δυσκολίας offroad διαδρομής και κατ' επέκταση θα έρθει και η καταστροφή των αμορτισέρ .
Τα αμορτισέρ που θα τερματίσουν βίαια θα σπάσουν , σίγουρα δεν σπάνε ή καταστρέφονται με μια προοδευτική συμπίεση την οποία όμως δεν μπορείς να ελέγξεις στην offroad χρήση .

Ποιό είναι λοιπόν το νόημα απο το post , έχετε στο μυαλό σας ότι άν τερματίσουν μια φορά θα τερματίσουν για πάντα και δεν θα χρειαστεί να τα πληρώσετε δεύτερη φορά , θα τα έχετε προστατέψει απο την κατασκευή της ανάρτησης και το στήσιμο που θα έχετε κάνει .

Όσον αφορά αυτό που είπε ο apostolosnt ότι δεν συμφωνεί ότι δεν σπάνε όλα τα αμορτισέρ στη βίαιη συσμπίεση έχει δίκιο . Με τη διαφορά ότι αν έχω καταλάβει σωστά εδώ μιλάμε για αμορτισέρ industial όπως τα procomp , monroe , old man , rancho , ΚΥΒ κτλ . χαμηλού έως μεσαίου κόστους αγοράς και όχι για κάποες μάρκες που κατασκευάζουν custom αμορτισέρ με το ανάλογο κόστος όπως Hollins , Fox , Proflex , Racerunner κτλ .
Τα industrial λοιπόν συνήθως σπάνε . Τα custom δεν σπάνε διότι τα περισσότερα απο αυτά έχουν ένα δικό τους bump stop μέσα στο καλάμι του αμορτισέρ , είναι αναπόσπαστο κομάτι τους και τα προστατεύουν απο τη βίαιη συμπίεση .

Βαγγέλης Τσούκας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2006, 20:18 από xtreme 4x4 »

Αποσυνδεδεμένος apostolosnt

  • Jimny
  • Μηνύματα: 20
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 31, 2006, 13:38 »
Το σχόλιό μου αφορούσε καθαρά το θέμα αν σπάνε-καταστρέφονται με την πρώτη απότομη συμπίεση. Σε αυτό δεν συμφωνώ.
Από την άλλη για τα αμορτισέρ υψηλών ή ειδικών προδιαγραφών έτσι κι αλλιώς για να βάλεις τέσσερα πουλάς το jimny! άρα δεν μιλάμε για αυτά... (όταν πάμε σε κάνα baja 1000 με jimny!!!!!! θα το σκεφτούμε).
Απόστολος Τσιμόγιαννης

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 15, 2006, 16:44 »
......
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .

....

αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 15, 2006, 17:17 »
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)

Στους μετέπειτα πάντως είχε μάθει ο πωλητής lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 17, 2006, 12:04 »
......
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .

....

αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)

Με τί συνδιασμό την πάτησες?

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 19, 2006, 19:39 »
......
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .

....

αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)

Με τί συνδιασμό την πάτησες?

κιλλεν 4εκ και μονροε αμορτισερ. Την πατησα στα κιλλεν.
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 19, 2006, 19:40 »
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)

Στους μετέπειτα πάντως είχε μάθει ο πωλητής lol lol lol lol

ναι... τους την πουλουσε πιο ευκολα ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 20, 2006, 01:44 »
Τελικά ο επόμενος που πίστηκε να βάλει, είναι ο Chris "Katsumoto" Villas, που μαζί με τον μηχανικό του pepe caribu, φόρεσαν σήμερα τα ΟΜΕ.
Ενα μικρό πρόβλημα που τους παρουσιάστηκε, με την αντιστρεπτική νομίζω ότι λύθηκε τηλεφωνικά...
Αντε καλοφόρετη βρε 87
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 20, 2006, 11:55 »
Τελικα τα ΟΜΕ τα βαλατε γιατι κερδιζετε στην αρθρωση,ε?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 20, 2006, 14:34 »
ΚΑΙ Υψος Βασίλη, 1.5 εκ. συν 4-5 εκ άρθρωση περισότερη απο το μονρόε.....
Αλλη μια προτοπωρεία του com, απλά όταν κρεμάσουν και οι δύο τροχοι στον αέρα, και στρίψεις το τιμόνι μπλέκει η αντιστρεπτική, με την πανάρ ???, νομίζω μου είπε ο chris, αλλά όπως του είπα, και μάλον του είπε και ο Μπαρμπασύρρος η πιθανότητα να βρεθούν και οι δύο τροχοι στον αέρα και εσύ να τερματίζεις το τιμόνι είναι πολύ πολύ μικρή.
Παρόλα αυτά το Jimny μου είναι ψηλότερο απο του chris σαν ανάρτηση(δεν ξέρω πως το κατάφερε αυτό...) και φυσικά το colway195/80 είναι μεγαλύτερο απο το bfg2 15/75 κατά 2 εκ :o
Αυτή την στιγμή το τουτού, μετρημένο απο ζάντα είναι 66 εκ μπρός-πίσω.Εγινε και η ζυγοστάθμιση σήμερα και είμαστε κομπλέ.

Αυτό που μου αρέσει πάντως είναι ότι μπορεί να φύγαμε απο τον Σύλλογο, αλλά εδώ πέρνουν τηλ για να ρωτήσουν ha lol
Δεν πειράζει...καλό Πάσχα να έχουμε ;)

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 20, 2006, 14:37 από Ironman »
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #42 στις: Απρίλιος 20, 2006, 16:19 »

κιλλεν 4εκ και μονροε αμορτισερ. Την πατησα στα κιλλεν.

Και ποιό ακριβώς ήταν το πρόβλημα?

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #43 στις: Απρίλιος 22, 2006, 22:42 »

κιλλεν 4εκ και μονροε αμορτισερ. Την πατησα στα κιλλεν.

Και ποιό ακριβώς ήταν το πρόβλημα?

ηταν πολυ μαλακό το ελατηριο και τερματιζε το εμπρος μερος στο bump-stop στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου... επισης το αυτοκινητο, λογω οτι τα εμπρος ελατηρια δεν το κρατουσανε ως βαρος, ειχε μια ντραγκστερ οψη...
στα 6εκ τα κιλεν δεν εχουνε προβλημα...
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Aνάρτηση κιτ Mad&OME(+3.5cm)
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 15, 2006, 18:02 »


Πάρτε και καμιά φωτογραφιούλα....ναι απο την Κηφησσίας ...με αγάπη lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης